X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"גם לי יש צלקות". רפי איתן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
בכיר המוסד לשעבר, רפי איתן:
מקווה שהימין הקיצוני יתחזק באירופה
השר לשעבר שלכד את אדולף אייכמן וגייס למוסד את הנאצי אוטו סקורצני: "מאחל לכם מכל הלב שתתחזקו מספיק כדי לשים סוף להמשך האיסלאמיזציה של ארצכם" שגריר ישראל בגרמניה: "קשה להאמין כיצד האדם שלכד את אייכמן והביאו לישראל לדין, מסוגל לשבח גורמי ימין שכה מעריצים את העבר הנאצי ועוד לאחל שזו תהיה האלטרנטיבה של אירופה! עצוב ובושה"

רפי איתן, בכיר המוסד לשעבר, שר לשעבר ואיש העסקים, שלח ברכה מצולמת למפלגת הימין הקיצונית - אלטרנטיבה לגרמניה, הנחשדת בקשר לגורמים ניאו-נאצים.
"חברים יקרים באלטרנטיבה לגרמניה. אני מברך אתכם מישראל", אמר איתן. "בבקשה הבינו שכולנו בישראל מעריכים את היחס שלכם ליהדות. קראנו את מה שאמרתם וכתבתם לרגל יום השואה הבינ"ל. אני מצטער שבגלל מחלת השפעת שלי, לא יכולתי להגיע ולהשתתף בפגישה שקיימתם בבונדסטאג (בית הנבחרים הגרמני) אני משוכנע שאם תפעלו בחוכמה, בחוזקה ובאופן מציאותי, בקרוב אלטרנטיבה לגרמניה תהפוך לאלטרנטיבה לאירופה".
במסר כתוב ששלח איתן למפלגה, הוא מציין "העולם המוסלמי והתרבות שלו שונים מאוד מאלה המערביים. בכל מקום בו יש היום מוסלמים, בכל מדינה אירופית, אפשר לצפות לאלימות וטרור כתוצאה מכך. לוותר על השליטה בגבולות זה סימן לחולשה. חולשה היא להזמין את התוקפים אליך. אני מאחל לכם מכל הלב, שתתחזקו מספיק - כדי לשים סוף לפוליטיקה של הגבולות הפתוחים, לעצור את המשך האיסלאמיזציה של ארצכם ולהגן על האזרחים שלהם מהטרור והפשעים".
שגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף, מסר בתגובה לדבריו של רפי איתן: "שולל לחלוטין את אמירתו. קשה להאמין כיצד האדם שלכד את אייכמן והביאו לישראל לדין, מסוגל לשבח גורמי ימין שכה מעריצים את העבר הנאצי ועוד לאחל שזו תהיה האלטרנטיבה של אירופה! עצוב ובושה".
בגרמניה נחשבת מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה כמוקצית מחמת מיאוס בגלל מצעה הגזעני, בעיקר נגד מוסלמים ובגלל התנגדותה להומוסקסואלים. בבחירות האחרונות בגרמניה נחלה הצלחה מסחררת כאשר שילשה את כוחה וגרפה מעל 13 אחוזים מהקולות. למפלגה 92 חברים בפרלמנט הגרמני והיא המפלגה השלישית בגודלה.
רפאל (רפי) איתן שימש כראש אגף המבצעים במוסד. ביה בין היתר מופקד על מבצע לכידתו של הפושע הנאצי אדולף אייכמן בארגנטינה. מצד שני, גייס את הנאצי אוטו סקורצני, מפקד יחידת הקומנדו המיוחדת של הוואפן אס אס במלחמת העולם השנייה, כדי לסייע באיתור המדענים הגרמנים במצרים. סקורצני יצר עבור המוסד שורה של קשרים, שמתוכם גויסו כמה סוכנים שהשתתפו בפרויקט הטילים הגרמני במצרים. כשנשאל איתן שנים לאחר מכן כיצד ניתן למחול לבכיר נאצי, ענה: "גם לי יש צלקות".
איתן פרש מקהילת המודיעין בעקבות פרשת המרגל היהודי, ג'ונתן פולארד. הוא ניהל את מפעילו של פולארד במודיעין הצי האמריקני. פולארד ותומכיו האשימו את איתן בהפקרתו. בתוכנית עובדה עם אילנה דיין, הודה רפי איתן שהוא האדם שנתן את ההוראה שלא להכניס את הזוג פולארד לשגרירות ישראל.
איתן הוא איש עסקים. בין השאר ניהל שטחי חקלאות גדולים בקובה, היה מעורב בעסקי נדל"ן, נפט ועוד. יש לו גם עסקים בישראל והוא שותף במספר חברות היי-טק.

תאריך:  03/02/2018   |   עודכן:  03/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקווה שהימין הקיצוני יתחזק באירופה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ג'רמי יששכרוף, מדבר על איתן??
אפ  |  3/02/18 20:09
2
הכל נשאר במשפחה
ייחודי  |  3/02/18 20:13
 
- מדינה יהודית
ישראל עמיאל  |  3/02/18 21:47
3
אירופה זקוקה לזעזוע חזק כדי
להתעורר מאיסלמיזצ  |  3/02/18 22:59
4
בתוכנית עובדה הצהיר הוא ואשתו
מתפלא   |  4/02/18 00:39
5
קשה לסלוח לרפי איתן על שזנח
אירופה הנעלמת  |  4/02/18 05:45
6
כל מי שעיניו בראשו יודע שאירופ
קורןנאוה טבריה  |  4/02/18 06:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
באמצעות מזל"טים, מסוקים ומטוסי קרב לא מסומנים    נשיא מצרים אישר    בזכות מידע מודיעיני ממצרים סוכלה מזימה להפיל מטוס נוסעים בשדה התעופה באילת
עומר כרמון
בכיר לשעבר בכנסייה היוונית-אורתודוכסית בירושלים תקף במילים קשות את החלטת העירייה לגבות ארנונה, אגרות והיטלים מהמוסדות הנוצריים בעיר: "היה לנו פטור ממסים במנדט הבריטי ובשלטון הירדני"
עומר כרמון
פקחי עיריית אשדוד חילקו לראשונה קנסות לחנויות הפתוחות בשבת במרכז ביג. עד כה נהגו הפקחים להסתפק בהתראות בלבד    מארגני מחאת השבת: "למרות הצהרות ראש העיר על הרגעת הרוחות, היום נחצה קו אדום נוסף"
עומר כרמון
מתאים את עמדותיו לשותפתו למחנה הציוני, ח"כ ציפי לבני: "ההצעה הזאת לא עומדת רק בבסיס תפיסתה של מפלגת העבודה והמחנה הציוני, אלא משקפת את עמדתם של מרבית אזרחי ישראל"
מירב ארד
הבהיר: בלעדיו אנחנו עלולים להיגרר למלחמה    ביחס להתקפות הרבנים נגד גיוס בנות אמר: פעולה אקטיבית נגד הגיוס אינה שונה ממה שעושים קיצוני החרדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il