X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נעדר. סמל אורון שאול
שליח הנשיא טראמפ: אורון שאול חי
ג'ייסון גרינבלט לחמאס: "עליכם לאפשר את השבת שרידי גופת החייל הדר גולדין, לשחרר את החייל אורון שאול ולשחרר את שלושת האזרחים הישראלים: אברה מניגסטו, הישאם אל-סייד וג'ומעה אברהים אבו גנימה"

בניגוד לקביעת צה"ל כי החייל אורון שאול הינו חלל שמקום קבורתו לא נודע, מעריך ג'ייסון גרינבלט, שליחו המיוחד למזה"ת של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, כי אורון חי ומוחזק בשבי החמאס.
גרינבלט קרא לחמאס בחשבון הטוויטר שלו (יום א', 4.2.18): "לאפשר את השבת שרידי גופת החייל הדר גולדין, לשחרר את החייל אורון שאול ולשחרר את שלושת האזרחים הישראלים (שחצו את הגבול מישראל לרצועת עזה, ע.כ): אברה מניגסטו, הישאם אל-סייד וג'ומעה אברהים אבו גנימה".
במהלך מבצע צוק איתן, הותקף נגמש ישראלי בשכונת שג'אעיה בעיר עזה. שישה מהחיילים ששהו בנגמ"ש נהרגו. חייל נוסף, אורון שאול, הוכרז כנעדר. החמאס טוען כי שאול נמצא בידיו אולם עד היום לא הציג לכך הוכחות חד-משמעיות. צה"ל קבע שאורון שאול הוא חלל שמקום קבורתו לא נודע.
משפחתו של שאול סבורה כי הינו בין החיים. אמו של החייל הדגישה בעצרת שהתקיימה לפני חצי שנה לציון שלוש שנים לחטיפתו: "בני אורון לא היה בתוך הנגמ"ש. בני היה מחוצה לו וניהל קרב מול החמאס ונחטף דרך אחת המנהרות. אנו חינכנו את ילדינו לאהבת ישראל, למסירות והגנה עליה וזה בעצם היה פועלו של בני: לוחם גולני ומצטיין נשיא המדינה וזה הלוחם שנשאר בעזה וגורלו לא ידוע. מכאן אני פונה אל מערכת הביטחון, לצה"ל, לממשלת ישראל ולעומד בראשה, לכל שר וחבר כנסת. אתם נבחרי הציבור, מלאו חובתכם כלפי החיילים שהינכם שולחים לקרב, הראו להם שהם אינם הפקר, הוכיחו זאת בהחזרת בני אורון שיצא להגן על כל אחת ואחד מאיתנו. החזירו את בני אורון הביתה ואותי ואת אחיו חזרה לחיים".

תאריך:  04/02/2018   |   עודכן:  04/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שליח הנשיא טראמפ: אורון שאול חי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
סאיב עריקאת: "ניקי היילי קראה להפיכה נגד הנשיא הפלשתיני שנבחר באופן דמוקרטי"    "גם בעוד אלף שנים, ישראל וארה"ב לא ימצאו פלשתיני שיסכים לשתף פעולה עם תוכניותיהם"
עומר כרמון
"התהלוכה משפילה ומבזה ומעליבה את הפלשתינים תושבי העיר"    "בהתנהלות זו מועבר המסר כי כבודם, דתם, אמונתם ורכושם של הפלשתינים הפקר הוא. וכל זאת בחסות וברשות הצבא"
דביר מור
כיצד סוכנות האו"ם הבלעדית לפלשתינים שמחזיקה מערכת חינוך המוסתת לאי הכרה בישראל ולטרור, הפכה ממנגנון שדואג לפליטים לסוכנות שמשמרת את מעמדם
בעז שפירא
בשנים האחרונות ובעצה אחת עם "קציני חלם" מספקת מדינת ישראל לעזה שירותים רפואיים, תרופות, מלט, מוצרי חשמל, חומרי גלם ואפילו כסף לתשלום משכורות הרוצחים    בפעם הראשונה ששמעתי לא האמנתי - כסף מזומן עובר מישראל לעזה, בתירוצים כאלה ואחרים
איתן קלינסקי
עהד תמימי בת ה-16 ורואן אבו-סל בת ה-13 נאבקות נגד הכיבוש בכפות ידיהן    הן בבחינת דוד בן ישי החשוף הנלחם מול גוליית החמוש מכף רגל ועד ראש    ועל כך כותב יונתן גפן: "כמו דוד שסטר לגלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il