X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כוחות הביטחון הרגו את אחמד ג'ראר

חוסל ראש החוליה שרצחה את הרב שבח

במהלך ניסיון מעצרו, יצא המחבל חמוש ממבנה שבו הסתתר ביאמון ונורה על-ידי הכוחות על גופתו נמצאו רובי אם-16 ותיק עם מטענים ג'ראר היה פעיל מרכזי בתשתית הטרור האחראית לפיגוע הירי ואף השתתף בו באופן אישי
▪  ▪  ▪
צילום ארכיון

בפעילות מבצעית של כוחות הביטחון, חוסל לפנות בוקר (יום ג', 6.2.18) אחמד נאסר ג'ראר, ראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח. המבצע נערך בשיתוף פעולה של שירות הביטחון הכללי, צה"ל, והימ"ם. אין נפגעים לכוחותינו.
במהלך ניסיון מעצרו, יצא המבוקש חמוש ממבנה בו הסתתר באל-יאמון, באזור ג'נין, ונורה על-ידי הכוחות. על גופתו של המחבל נמצאו רובי אם-16 ותיק עם מטענים.
ג'ראר, תושב ג'נין, היה פעיל מרכזי בתשתית הטרור האחראית לפיגוע הירי סמוך לחוות גלעד לפני כחודש, בו נרצח הרב שבח. הוא השתתף באופן אישי בפיגוע.
מקורות פלשתינים מדווחים הבוקר כי כוחות צה"ל נכנסו לאל-יאמון אמש בסביבות השעה 19:00 בערב. על-פי הדיווחים, דחפורים של צה"ל הרסו חלק ממבנה במקום וייתכן שמדובר במבנה ישן ששימש בעבר את מנגנון הביטחון הלאומי הפלשתיני. אתר החדשות הפלשתיני ספא דיווח כי במקום היו חילופי אש ונשמעו קולות נפץ. כמו-כן דווח על עימותים בכפר במהלך הפעילות.
מחקירות שביצע השב"כ עולה כי תשתית הטרור מעורבת בנסיונות נוספים לבצע פיגועים ובתכנון פיגועים נוספים. חקירת העצורים מקרב חברי התשתית נמשכת ועל יתר הפרטים מוטל צו איסור פרסום.
שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב לאחר החיסול: "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"ם על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד".
בימים האחרונים ביצעו כוחות הביטחון סריקות ופשיטות באזור ג'נין וצפון השומרון כחלק מהמצוד אחר ג'ראר. לפי דיווחים של התקשורת הערבית והרשתות חברתיות, הכוחות נכנסו לכפרים שונים נכנסו אחר בליווי דחפורים וצרו על מספר בתים. במספר מוקדים התפתחו עימותים בעקבות כניסת הכוחות, שהשתמשו בירי חי על-מנת לפזרם.
הרב רזיאל שבח, תושב חוות גלעד בן 35 ואב לשישה, נרצח לפני כחודש מירי בצווארו מרכב חולף בכביש 60, ליד חוות גלעד. הוא היה אב לשישה, רב ומוהל, ומתנדב רפואה במועצה האזורית שומרון. הוא התגורר זה עשור בחוות גלעד והיה דמות בולטת במקום.

תאריך:  06/02/2018   |   עודכן:  06/02/2018
+האוליגרך יתווך בין ישראלים לפלשתינים
21:59 06/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

האוליגרך הרוסי-בודהיסטי, קירסאן איליומז'ינוב, הוא אחת הדמויות המרתקות בעולם העסקים והפוליטיקה העולמיים  ▪  שימש כנשיא רפובליקת קלמיקיה וטען שנפגש עם חייזרים  ▪  יארגן טורניר שחמט בין ירושלים לבית לחם: אלף ילדים ישראלים מול אלף ילדים פלשתינים

יו"ר איגוד השחמט העולמי, קירסאן איליומז'ינוב
+250 אלף בקשות חברות בין ישראלים לפלשתינים
20:30 06/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג: "נתניהו ואבו מאזן לא יכולים להגיע להסכם זה עם זה. אולי הדור הצעיר יוכל לספק לנו רעיונות מחוץ לקופסה, לצורך התקדמות בפתרון הסכסוך"  ▪  שגרירת קנדה בישראל: "אנו קולטים מבקשי מקלט אריתראים והם אזרחים נהדרים"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הפלשתינים יתבעו את העיתון האיטלקי
16:56 06/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

קרן יאסר ערפאת: "המחברות נגנבו. הדיווח שקרי וחלקי"  ▪  בקטעי היומנים שצוטטו בעיתון האיטלקי, תיאר ערפאת את שמעון פרס, כ"אדם מצוין, וקישוט יפה"

יאסר ערפאת ושמעון פרס [צילום ארכיון: פלאש 90]
+ה"גיבור" החדש של חמאס
08:52 06/02/18  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

הזרוע הצבאית של חמאס מנסה, באמצעות מנגנוני התעמולה שלה, להפוך את המחבל אחמד ג'ראר ל "גיבור לאומי" חדש כדי לחפות על כשלונה בגדה וכישלונותיה האחרונים ברצועה

מבחן התוצאה [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוסל ראש החוליה שרצחה את הרב שבח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
הזרוע הצבאית של חמאס מנסה, באמצעות מנגנוני התעמולה שלה, להפוך את המחבל אחמד ג'ראר ל "גיבור לאומי" חדש כדי לחפות על כשלונה בגדה וכישלונותיה האחרונים ברצועה
איתמר לוין
מאשים את אבו מאזן באחריות לפיגועים בשל תשלום המשכורות למחבלים ודורש מן המדינות התורמות להתנות את העברת הכספים לרש"פ בהפסקת תשלום משכורות אלו
עידן יוסף
המחבל עבד אל-חכים עאדל עאצי בן ה-19, שרצח את איתמר בן גל ונמלט, הוא בן לאב פלשתיני משכם ולאם ישראלית    כוחות צה"ל מנהלים מצוד אחריו
עומר כרמון
ג'ייסון גרינבלט לחמאס: "עליכם לאפשר את השבת שרידי גופת החייל הדר גולדין, לשחרר את החייל אורון שאול ולשחרר את שלושת האזרחים הישראלים: אברה מניגסטו, הישאם אל-סייד וג'ומעה אברהים אבו גנימה"
עומר כרמון
סאיב עריקאת: "ניקי היילי קראה להפיכה נגד הנשיא הפלשתיני שנבחר באופן דמוקרטי"    "גם בעוד אלף שנים, ישראל וארה"ב לא ימצאו פלשתיני שיסכים לשתף פעולה עם תוכניותיהם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il