X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פסק דין בבית משפט השלום

העתקות וכזבים של עו"ד

יניב גבריאל העתיק מאמרים של אחרים, וכאשר תבעו אותו - טען שהם אשר העתיקו ממנו, מסר עדות שאינה אמת והביא עדים שגרסאותיהם הופרכו חויב לשלם 90,000 שקל לשלושה תובעים
▪  ▪  ▪

עו"ד יניב גבריאל העתיק מאמרים של אחרים, וכאשר תבעו אותו - טען שהם אשר העתיקו ממנו. גבריאל מסר עדות שאינה אמת והביא עדים שגם לגביהם נמצא שלא אמרו את האמת. כך קובע (1.2.18) שופט בית משפט השלום בתל אביב, אביים ברקאי.
גבריאל העתיק לאורך השנים מאמרים שפרסם יניר לוין, העוסק בחקירות פרטיות, בנושא לשון הרע; מאמר של אופיר ורדי, על ועדות רפואיות; ומאמר של עו"ד יעקב בטש ממשרד זיסמן-גייר-אהרוני בנושא הלבנות הון. גבריאל טען, כי התובעים - שהגישו את תביעותיהם בנפרד - קשרו קשר נגדו, ואף ניסה לתבוע את בא-כוחם בטענה ששידל אותם להגיש את התביעות.
לגבי מאמריהם של ורדי ולוין טען גבריאל, כי הוא זה שכתב אותם במסגרת קורס חשבי שכר בשנת 2006. ברקאי דוחה מכל וכל גרסה זו, בשל שורה של נימוקים ובהם: אין זה סביר שענייני לשון הרע ורפואה ייכללו בקורס כזה; לא הובאה כל הוכחה לקיומם של מאמרים כאלו; גבריאל העלה את טענתו רק לאחר שהגיש כתבי הגנה בני מאות עמודים; הוכח שהמאמר בנושא לשון הרע הועתק בחלקו מלוין ובחלקו מעו"ד רון לוינטל; בפני ברקאי העידה מי שכתבה את המאמר שפרסם לוין.
לגבי המאמר בנושא הלבנות הון מציין ברקאי, כי אין זה סביר שגבריאל כתב אותו - כטענתו - בשנת 2006, שנתיים לפני פרסום הצעת החוק בנושא; אין זה סביר ש-בטש ייצא למסע תרמית עם אחרים; ועורך דין אחר שטען שהעיר על "המאמר של גבריאל" התגלה כעד בלתי אמין.
על גבריאל עצמו אומר ברקאי, כי אמירתו כאילו מאמריו הופיעו באתר המכללה למיסים "התגלתה כאמירה שאינה אמת ואף חמור מכך". לדברי ברקאי, "כל גרסתו של הנתבע עמדה על כרעי תרנגולת וגם מהן קרסה. בנוסף לכל התמיהות שעלו לעיל, הרי גם בחקירתו הנגדית נראה היה כי תשובות הנתבע מוטות אינטרס". גבריאל חויב לשלם לכל אחד מן התובעים 20,000 שקל בתוספת הוצאות בסך 10,000 שקל. את התובעים ייצגו עוה"ד סער גרשוני ולירון לזר, ואת גבריאל - עו"ד אוריה ירקוני.

תאריך:  06/02/2018   |   עודכן:  18/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
קרן יאסר ערפאת: "המחברות נגנבו. הדיווח שקרי וחלקי"    בקטעי היומנים שצוטטו בעיתון האיטלקי, תיאר ערפאת את שמעון פרס, כ"אדם מצוין, וקישוט יפה"
עומר כרמון
דיון בוועדת החינוך של הכנסת    ח"כ יעקב מרגי: "בשנים האחרונות גדל תפקידן של המזכירות בצורה משמעותית אך שכרן כמעט שלא שונה"    מזכירה: "רצינו לשבות אבל יו"ר הוועד לא הסכים"    "לחשוב על אופציה שנהיה עובדות של משרד החינוך ואולי כך נקבל את התנאים"    שדולת הנשים: "הן עובדות הרשויות המקומיות ועשו להן הפרד ומשול. ההסתדרות לא עומדת מאחוריהן"
עומר כרמון
הכנסת דורשת לקבוע את זכאותם של ילדים ממשפחות מעוטות יכולת - לאבחון לקויות למידה ללא תשלום במטרה להעניק להם הזדמנות שווה להצלחה במערכת החינוך    כיום, הורים נאלצים לערוך לילדם אבחון פרטי שעלותו 2,500 שקלים. לא כל הורה יכול להשיג את הסכום
יצחק דנון
טוענת שחברת התרופות הצרפתית עיכבה בצורה מלאכותית את הכניסה לשוק של התחליפים הגנריים לתרופה לעיכוב קרישת דם ותובעת ממנה 25 מיליון שקל
יצחק דנון
החברה מבקשת מבית הדין לעבודה להורות לעובדים לאפשר כניסה חופשית למתחם שלו בחולון, אותו חסמו במסגרת שביתה כללית בה פתחו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il