X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: מד"א]
הרב תרם אמבולנס חדש לעיר רהט
אמבולנס נתרם למד"א על-ידי הקרן לידידות מיסודו של נשיאה, הרב יחיאל אקשטיין "לרב אקשטיין חשוב להשקיע במגזר הלא יהודי בארץ, כי לצערנו זו עדיין החוליה הכי חלשה. אנחנו רוצים לחזק אותה וליצור מצב בו הזמן עד קבלת טיפול בפריפריה יהיה זהה לזה בתל אביב"

בטקס שנערך בתחנת מגן דוד אדום בעיר רהט (יום ג', 6.2.18) נחנך אמבולנס חדש שנתרם למד"א על-ידי הקרן לידידות מיסודו של נשיאה, הרב יחיאל אקשטיין. האמבולנס ישמש את הצוותים בתחנה בעבודתם להצלת חיים ויעניק טיפול רפואי לתושבי רהט והסביבה.
הטקס התקיים במעמד ראש העיר רהט - טלאל אל קרינואי, חברי מועצת העיר ונכבדי היישוב, המשנה לנשיא ומנכ"ל קרן לידידות - ג'ף קיי ונציגי הקרן, מנכ"ל מד"א - אלי בין, מנהל מרחב נגב במד"א - איציק אלפסי, ועובדי ומתנדבי תחנת מד"א ברהט. האמבולנס החדש נוסף לשני אמבולנסים שמוצבים ביישובים הבדואים ביר הדאג' ושגב שלום, אשר גם הם נתרמו ע"י הקרן לידידות.
תחנת מד"א בעיר רהט היא חלק ממרחב נגב של מגן דוד אדום, בו מפעיל מד"א ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי-מד"א ובימבולנסים ב-15 תחנות ונקודות הזנקה, כאשר בנוסף להם פועל מסוק מד"א בדרום הארץ ומוצבים עשרות אמבולנסים בישובים מרוחקים, המופעלים ע"י מתנדבי מד"א המתגוררים בישובים אלו. כחלק מעבודת התחנה ברהט, מופעלים שירותי ניידת טיפול נמרץ ושרותי אמבולנס והצוותים מעניקים טיפול רפואת חרום לאזור גאוגרפי רחב הכולל את רהט, ישובים סמוכים וצירי תנועה ראשיים. 70 המתנדבים והעובדים בתחנה מוזנקים במהלך השנה לכ-2,640 אירועים רפואיים. מלבד הטיפול הרפואי שהם מעניקים לתושבי האזור, העובדים והמתנדבים פעילים מאוד בקהילה ומקיימים פעילויות הדרכה בקהילה ובבתי הספר ומסייעים באיסוף תרומות מזון במהלך החגים.
ראש עיריית רהט, טלאל אל קרינאוי: "זה כבוד גדול לעבוד בשיתוף פעולה עם מד"א ולקדם את הפעילות גם במגזר הערבי. אני רוצה גם להודות לרב אקשטיין ולקרן לידידות שעושים עבודה מצוינת, עבודת קודש למען מעוטי יכולת, למען כלל אזרחי המדינה וללא הפרדה בין יהודים וערבים. אני רוצה לברך את כולכם ולהגיד מברוכ לתושבי רהט על אמבולנס נוסף שבא לשפר את השירות הרפואי בעיר. כיום, אנחנו עובדים על הקמת מתחם שבו ישבו כל גופי החרום וצריך לחשוב איך מקימים מבנה למד"א שייתן מענה לאזור כולו".
המשנה לנשיא ומנכ"ל הקרן לידידות, ג'ף קיי: "אני רוצה להודות למנכ"ל מד"א אלי בין, אנחנו לא שוכחים לשנייה את העובדה שאתה והצוות שלך מצילים את חיינו יום יום שעה שעה. לקרן לידידות ולרב אקשטיין חשוב להשקיע במגזר הלא יהודי בארץ, כי לצערנו זו עדיין החוליה הכי חלשה, ולכן אנחנו רוצים לחזק אותה וליצור מצב בו הזמן עד קבלת טיפול בפריפריה יהיה זהה לזה בתל אביב".
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שירותי רפואת חרום ואמבולנס הם דברים אלמנטריים שכל אזרח זכאי להם, והעיר רהט התברכה לפני הרבה שנים בתחנת מגן דוד אדום, בניידת טיפול נמרץ, אמבולנסים, מתנדבים ועובדים מסורים שמצילים חיים. אני מודה לרב אקשטיין ולמנכ"ל הקרן לידידות על תרומת האמבולנס, אתם סמל לדו-קיום ואחווה ואתם דואגים למקומות שלא תמיד נתמכים וזקוקים לעזרה. אני רוצה לברך אותך ראש העיר ואת התושבים, שלעולם לא תזדקקו לשירותי האמבולנס אבל שתדעו שאנחנו כאן, בכוחות מקצועיים ואנחנו ערוכים להעניק מענה רפואי בכל שעה".

[צילום: מד"א]
תאריך:  06/02/2018   |   עודכן:  06/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי בין / Eli Bin
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב תרם אמבולנס חדש לעיר רהט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אני רק שאלה
ארי כספי  |  7/02/18 07:48
 
- למה תחשוב שכל שונאי ישראל
ב_שמואל  |  7/02/18 15:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המדינה תשקיע 4.7 מיליארד שקל בפיתוח ומבני ציבור    חמש שכונות חדשות    השבוע נמכרו מגרשים ל-1,340 דירות מחיר למשתכן    בקרוב: מכרזים למגרשים לעוד כ-2,000 דירות
עומר כרמון
ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג: "נתניהו ואבו מאזן לא יכולים להגיע להסכם זה עם זה. אולי הדור הצעיר יוכל לספק לנו רעיונות מחוץ לקופסה, לצורך התקדמות בפתרון הסכסוך"    שגרירת קנדה בישראל: "אנו קולטים מבקשי מקלט אריתראים והם אזרחים נהדרים"
שירות גלובס
המסחר בוול סטריט מתנהל (יום ג', 6.2.18) במגמה חיובית ותנודתית במיוחד, על-רקע המגמה השלילית בפתיחה ובימי המסחר האחרונים
עומר כרמון
הגעת חסידי גור לערד מסייעת לתושבי העיר החילוניים במאבקם נגד מכרה הפוספטים שמתוכנן בסמוך    יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות ואיש חסידות גור: "אעשה את הבלגן הכי גדול"    גם הבדואים מצטרפים למאבק
עומר כרמון
דיון בוועדת הכלכלה בעקבות התאונה הקטלנית בה נהרג הנער ליאל אלמקייס ז"ל    שמעון בוזגלו, שאחיו נהרג בתאונה עם גמל: "מאוכזב מהשר אורי אריאל כי אם הוא היה עושה משהו, אנשים לא היו מתים"    ח"כ סמוטריץ': "מתבייש ומבקש סליחה מבני המשפחות השכולות, אני מלווה את ההצעה כבר שנתיים ובכל משרד ממשלתי מסבירים לי למה זה לא במגרש שלהם ומתנהגים כמו ראש קטן. טעיתי שהייתה לי סבלנות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il