X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הושלמה מכירת נטפים לחברה ממקסיקו

מיליארד וחצי דולרים לחברי הקיבוץ

בקיבוץ חצרים כ-800 חברים הרכישה לפי שווי כולל של 1.895 מיליארד דולרים הקיבוץ נותר עם 20 אחוזים מהמניות ב-20 השנים הקרובות תישמר בישראל ליבת הפעילות
▪  ▪  ▪
משרדי הנהלת חברת נטפים

החברה המקסיקנית, Mexichem, השלימה (יום ד', 7.2.18) רכישת 80 אחוזים ממניות חברת נטפים, לאחר שכל האישורים הרגולטוריים הנדרשים התקבלו והתנאים המקדימים על-פי הסכם הרכישה הושלמו. הרכישה בוצעה לפי שווי כולל של 1.895 מיליארד דולרים. קיבוץ חצרים יקבל כ-1.5 מיליארד דולרים וישמור על החזקה של 20 אחוזים בחברה - שלה 29 חברות בנות, 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,500 עובדים ברחבי העולם.
מנכ"ל החברה, רן מידן, ימשיך בתפקידו. לפי הסכם הרכישה, בעשרים השנים הקרובות, נטפים תשמר בישראל את מטה והנהלת החברה וכן את ליבת פעילותה.
קיבוץ חצרים, בו 800 חברים, נחשב אחד הקיבוצים העשירים בארץ. אלי בן סימון, מנהל תיק נטפים בקיבוץ חצרים, מסר בעקבות השלמת הסכם הרכישה: "אנו גאים על הדרך המשמעותית שעברה נטפים מאז הקמתה לפני למעלה מחמישים שנה בקיבוץ חצרים שבנגב ועד מיצוב מעמדה כיום כמובילה עולמית. אנו מאמינים בהמשך פוטנציאל הצמיחה ובשותפות עם Mexichem, בטוחים כי שילוב זה יאפשר את המשך פיתוחה ושגשוגה של נטפים ועל כן בחרנו לשמר את קיבוץ חצרים כחלק בלתי נפרד מפעילות החברה ומותירים 20 אחוזים ממניות החברה בידי הקיבוץ".
חואן פבלו דה-וולה, יו"ר Mexichem, מסר: "אני שמח מאוד על דריסת הרגל המשמעותית בישראל בעקבות רכישת נטפים ועל השותפות העתידית עם קיבוץ חצרים, שכן אני מאמין שחזון ארוך-טווח, יחד עם ייעוד משמעותי וחיבור לקהילה הינם שילוב מנצח. אני בטוח ששיתוף הפעולה בין הנהלות נטפים ו-Mexichem יאפשר לנו למנף בהצלחה את סל המוצרים והשירותים המשותף על-מנת לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר לשווקי החקלאות והתעשיה בהם אנו פועלים".
רן מידן, נשיא ומנכ"ל נטפים, ציין כי "העסקה עם Mexichem מעידה על חוזקתה של נטפים והערכה לתעשיה הישראלית, המתאפיינת בתעוזה, חדשנות ויצירתיות. השותפות עם Mexichem תייצר קפיצת מדרגה נוספת עבור נטפים, ותאפשר להאיץ את צמיחת החברה, תוך הרחבת סל הפתרונות והשירותים ללקוחות. אנו גאים על כך שנטפים שומרת על צביונה הישראלי, תוך שמירת מרכז הפעילות של החברה בישראל לשנים רבות".
דניאל מרטינז - וולה, מנכ"ל Mexichem, הוסיף "נטפים מוסיפה נדבך חשוב לפרופיל האסטרגי של Mexichem. לא רק שהרכישה תמצב אותנו כמובילים בשוק ההשקיה החכמה הצומח במהירות, יכולות המחקר ופיתוח והטכנולוגיה שנטפים מביאה עימה יסיעו לנו בשדרוג הפורטפוליו הקיים, למתן פתרונות חכמים ללקוחותינו גם בענפים אחרים. אנו בטוחים כי ההון האנושי האיכותי של נטפים ותרבותה, המבוססת על ייעוד משמעותי, יתרמו רבות ל-Mexichem".

תאריך:  07/02/2018   |   עודכן:  07/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיליארד וחצי דולרים לחברי הקיבוץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איזה סכום יקבלו רשויות המסים? ל"ת
?  |  7/02/18 10:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
השינוי הונהג לבקשת חיילי ארמיה 8    חיילי הארמיה ביקשו גם להקל במדיניות, המגבילה את יציאתם מבתיהם בשעות 5-1 לפנות בוקר
אלעזר לוין
המועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה לבנות 180 קוטג'ים במושב הסמוך ללוד    בתמורה, יסיר המושב התנגדותו לתוכנית הגדולה לבניית כ-11 אלף דירות בלוד, חלקן על קרקעות המועצה האזורית
עומר כרמון
יעד התקיפה: המרכז למחקרים מדעיים מצפון לדמשק, בו מרכיבים על טילי החיזבאללה מערכות ג'י-פי-אס שמאפשרות פגיעה מדויקת במטרה    ישראל הזהירה את החיזבאללה לא לחדש מאמציו לבנות מפעל דומה בלבנון
עידן יוסף
אחת הרפורמות הגדולות בעשורים האחרונים יוצאת לדרך: ועדת החוקה אישרה לקריאות 3-2 את הצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי    המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "מהלך שלא היה דומה לו ב-25 השנים האחרונות בכנסת"
עומר כרמון
השוק נרגע לאחר שסטיבן מנוצ'ין הצהיר: "אני לא מודאג מדי מהתנודתיות בשוק. נראה שהשווקים מתנהלים באופן נורמלי"    "הכלכלה מתנהלת טוב, הרפורמה במס מסייעת באופן ברור לדוחות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il