X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יורוקום תקשורת סלולרית ויורוקום תקשורת דיגיטלית מדווחות על חובות של 630 מיליון שקל מגלות שהדוחות המבוקרים האחרונים שלהן הם לשנת 2015
▪  ▪  ▪
חשש לקיומן כעסק חי

חברת יורוקום תקשורת סלולרית ויורוקום תקשורת דיגיטלית - החברות התפעוליות העיקריות שבשליטת שאול אלוביץ - מבקשות מבית המשפט המחוזי בתל אביב להקפיא את ההליכים נגדן. החברות מדווחות (יום ד', 6.2.18) על חובות של למעלה מ-630 מיליון שקל. הבקשה הוגשה בהסכמת הבנקים הנושים והמשקיפים שמינה בית המשפט ביורוקום תקשורת - עוה"ד אמנון לורך, פיני רובין ואורי גאון.
יורוקום אחזקות, חברת-העל בפירמידה של אלוביץ, ביקשה לכנס אסיפות נושים לצורך אישור מכירתה לנתי סיידוף, כאשר במקביל גם אי.די.בי של אדוארדו אלשטיין מעונינת לרכוש אותה. קודם לכן הגישו הבנקים בקשה לפירוק יורוקום תקשורת, דרכה שולט אלוביץ בבזק, ובמקביל גם היא מבקשת אישור למכירה לסיידוף. יורוקום נדל"ן ביקשה אף היא לכנס אסיפות נושים, ובשבוע שעבר נדחתה ההכרעה בבקשת בנק מזרחי-טפחות לממש את השעבודים על נכסיה - שליש בפרויקט מידטאון ומניות בחברת חלל תקשורת.
שלוש החברות הללו הן חברות ניהול, בעוד שסלולרית ודיגיטלית הן חברות תפעוליות המעסיקות למעלה מ-70 עובדים עובדים. שתי החברות הן יבואניות של מוצרי תקשורת, אלקטרוניקה, מזגנים, סלולר, מדיה ומוצרי חשמל לבנים (לשימוש ביתי). בין היתר, הן זכייניות של פנסוניק, מזגני TCL הסיניים ונוקיה.
על-פי הבקשה, החובות העיקריים שתי החברות הם לבנקים: 228 מיליון שקל לבנק הפועלים, 183 מיליון שקל לבנק דיסקונט ו-165 מיליון שקל לבנק הבינלאומי. הן חייבות גם 14 מיליון שקל לבנק לאומי, 11 מיליון שקל לעובדיהן, ולספקים - 20 מיליון שקל. נכסיהן ופעילותן של שתי החברות משועבדים לשלוש הבנקים העיקריים הנושים בהן.
סלולרית ודיגיטלית אומרות, כי המצב של קבוצת יורוקום כולה פגע גם בהן, יש להן קשיים תזרימיים משמעותיים המקשים על פרעון החובות ורכישת מלאי, וקיימת סכנה שלא יוכלו לעמוד בהתחייבויותיהן ולהמשיך להתקיים כעסק חי. לצד זאת, החברות סבורות שמוצרים חדשים שהחלו למכור לאחרונה - בעיקר אלו של TCL ונוקיה - יכניסו השנה עשרות מיליוני שקלים. את השנה הקודמת, הן מדווחות, סיימו בהפסד תפעולי של 25 מיליון שקל - נמוך משמעותית מאשר ב-2016; לא נמסרו נתוני ההפסד הנקי, והחברות אומרות שיש להן דוחות מבוקרים רק לשנת 2015.
שתי החברות מבקשות את הקפאת ההליכים כדי שניתן יהיה למכור את פעילותן כעסק חי, במנותק ממכירת חברות האחזקה. הן מציעות למנות כנאמנים את עוה"ד אייל אייכל, יניב אזרן וירון אלכאוי. הבקשות הוגשו באמצעות עוה"ד צוריאל לביא ושירלי יפרח-אזור.

תאריך:  07/02/2018   |   עודכן:  07/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החברות התפעוליות של יורוקום מבקשות הקפאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה עם אלוביץ ?
ארי כספי  |  7/02/18 15:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סגן יו״ר הכנסת ח״כ חמד עמאר: ״בני העדה הדרוזית קשרו את גורלם בגורל מדינת ישראל והביעו את נאמנותם לה עוד לפני קום המדינה"
עומר כרמון
יונס ואהל הוא איש עסקים שעסק שנים רבות בתחום הסיעוד וכיום מנהל גן אירועים    מתגורר ערערה שבוואדי ערה, נשוי ואב לחמישה    יחליף את יוסף עטאונה ששירת במשכן פחות מארבעה חודשים
עומר כרמון
ועדת הכספים של הכנסת דנה בדרישת המאפיות הגדולות, אנג'ל, ברמן, ענבר ואחרות, לאפשר להן להעלות את מחיר הלחם האחיד שנמצא בפיקוח    ח"כ משה גפני: "אם המאפיות הגדולות יקרסו יצטרכו לייצר או לייבא לחם הרבה יותר יקר"    משרד האוצר: "עלייה של ארבעה אחוזים במחיר מוצר יסוד לא מאשרים בקלות דעת. יש לקחת בחשבון את המשמעויות של המהלך כי מדובר באוכלוסיות חלשות"
איתמר לוין
המשטרה: שרון רז פעלה תוך ניגוד עניינים לקידום מכרזים בשווי של מאות אלפי שקלים עבור מקורביה    אומרת שמצאה ראיות גם נגד חשודים נוספים; התיק עובר לפרקליטות    הסניגורים: פעלה בתום לב
יפעת גדות
לראשונה נטעו עצי משמש לגידול מסחרי המקדים את עונת הפרי בחודש באמצעות מים בטמפרטורת 42 מעלות!    רמי אברהמי: "נשווק בונבוניירה של משמש מובחר ב-60-50 שקלים לקילו כבר בפסח"    הפיתוח יוצג בכנס החדשנות של החברה לפיתוח הגליל, 14.2, במלון גליליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il