X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין דחה את בקשתה למנוע את פיטוריה מתפקיד מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית עד להכרעה בתביעתה נגד המהלך וקבע: הנימוקים להחלטה היו ענייניים
▪  ▪  ▪
ויגדורצ'יק. על דעת עצמה

שופטת בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, יפית זלמנוביץ-גיסין, אפשרה (יום ה', 8.2.18) לאיגוד ההתעמלות האמנותית לפטר את אירה ויגדורצ'יק מתפקיד מאמנת נבחרת ישראל. זלמנוביץ-גיסין דחתה את בקשתה של ויגדורצ'יק למנוע את פיטוריה עד להכרעה בתביעתה נגד המהלך.
ויגדורצ'יק טענה, כי פיטוריה בוצעו ממניעים זרים של יו"ר האיגוד דאז, רזי פלד, וזאת משני טעמים: רצונו למנות מאמנת ממרכז מכבי אליו הוא משתייך, ולאחר שחשפה שחיתויות בחלוקת זמן האימון באולם בהדר יוסף. האיגוד טען, כי הפיטורים נבעו משיקולים ענייניים: החלטתה של ויגדורצ'יק למנוע את יציאת הנבחרת לאליפות העולם בניגוד להוראות שקיבלה, הופעה כושלת בתחרות בחולון ויחסי אנוש גרועים.
זלמנוביץ-גיסין מזכירה, כי כאשר טוען עובד שפוטר משיקולים זרים - הנטל הראשוני הוא עליו; ויגדורצ'יק לא עמדה בנטל זה. בניגוד לתיאוריה, פלד אינו דיקטטור כל יכול באיגוד, וההחלטה על פיטוריה לא התקבלה על ידו בלבד. אותה הנהלה שהחליטה תשעה חודשים לפני כן להאריך את ההתקשרות עם ויגדורצ'יק היא שהחליטה על פיטוריה, ואין מקום להטלת הדופי בכל חבריה כאילו הם רק עושי דברו של פלד - שבעצמו פוטר במקביל לדיון בבית הדין.
עוד אומרת זלמנוביץ-גיסין כי חלוקת השימוש באולם בהדר יוסף היא תוצאה של ניהול נכון יותר. ואילו הנימוקים שהעלה האיגוד - הוכחו כמבוססים מבחינה עובדתית ומוצדקים מבחינת קבלת ההחלטות, שכן ויגדורצ'יק יצרה משבר אמון חריף בינה לבין הנהלת האיגוד. לבסוף מציינת זלמנוביץ-גיסין, כי מאזן הנוחות נוטה גם הוא לטובת האיגוד, שכן אם ייקבע שהפיטורים היו פסולים - תהיה ויגדורצ'יק זכאית לפיצוי. ויגדורצ'יק חויבה בתשלום הוצאות בסך 10,000 שקל.
נציגי הציבור שושנה סמק וצביה דגני הסכימו עם זלמנוביץ-גיסין. את ויגדורצ'יק מייצגים עוה"ד אורית זילוני-קליינמן, שרון לולצ'י ואמיר רוזנברג, ואת האיגוד - עוה"ד רועי רוזן ויובל שדמי.

תאריך:  09/02/2018   |   עודכן:  09/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
דיון בוועדה לביקורת המדינה בנושא חלוקת כספי תמיכות ע"י הרשויות המקומיות לעמותות פרטיות שלא כדין    יחימוביץ': "קוראת למבקר המדינה לפנות ליועץ המשפטי לממשלה כדי לבחון הליכים פליליים נגד רשויות מקומיות אשר העבירו כספי תמיכות לעמותות פרטיות שלא כחוק"
עידן יוסף
ממלא-מקום נציב שירות המדינה בוועדת החוקה: "כל כניסה לשירות המדינה היא דרך מבחנים"    מנהלת אגף המכרזים בנציבות: "מתוך כ-7,000 מכרזים בשנה נקלטו כ-1,500 עובדים במכרז פנימי, כ-2,000 במכרז בין-משרדי וכ-3,000 במכרזים פומביים"
איתמר לוין
על מנדלבליט: יועץ משפטי לממשלה מצוין    צופה שבנט יהיה ראש הממשלה אחרי עידן נתניהו    קוראת לדרוש עונש מוות למחבלים שרצחו משפחות    על גירוש המסתננים: פייק ניוז
עומר כרמון
המגמה השלילית חזרה לוול סטריט    טבע צוללת בלמעלה מעשרה אחוזים    טוויטר נוסקת ב-12 אחוזים    הנפט בשפל של חמישה שבועות
עומר כרמון
חברי הכנסת מיכל רוזין ומוסי רז יצאו לביקור בן ארבעה ימים ברואנדה ובאוגנדה כדי לסכל את כוונת ממשלת ישראל לאפשר למסתננים לעזוב לשתי המדינות תמורת מענק כספי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il