X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המטרה - להכשיר חיילים מאומנים יותר, ולהקטין את שיעור שחיקתם בהצבתם ביחידתם הראשונה לפני שתונהג בצבא, נוסתה התוכנית החדשה להכשרת טירונים בבסיס פורט ג'קסון בקרוליינה הדרומית בתוכנית שלושה תרגילים גדולים - קורנס, סדן וכור היתוך - המהווים חובה לכל טירון
▪  ▪  ▪
[צילום: CHRISTOPHER KLUTTS/U.S. ARMY]

בתחילת הקיץ ינהיג הצבא האמריקני מהפכה בטירונות, כדי לשפר את המשמעת בקרב חייליו החדשים ואת הופעתם. הטירונות החדשה תדגיש טקסים, משמעת, מסדרים, גאוות יחידה והיסטוריה צבאית מחד-גיסא, ותשפר את יכולת הטירונים בקליעה, בכושר גופני, בקשר ובעזרה ראשונה מאידך-גיסא.
בטירונות החדשה ישולבו תרגילים חדשים, שיחייבו את הטירונים להוכיח כישורי לוחם ויכולת לפעול בשדה הקרב - מסר מיג'ור-ג'נרל מלקולם פרוסט, מפקד המרכז לאימון ראשוני בצבא האמריקני.
המרכז לאימון ראשוני ניסה את התוכנית החדשה להכשרת טירונים בבסיס פורט ג'קסון בקרוליינה הדרומית, ולאחר הניסוי אושרה התוכנית להפעלה בכלל הצבא.
את השינוי הנהיגו בעקבות סקרים מקיפים בקרב כ-27 אלף קצינים, נגדים ומש"קים, שקבלו על משמעת חלשה בקרב חיילים חדשים, על אתיקה לקויה ועל רשלנות בטיפול בציוד, במדים ובהופעתם. "המפקדים דיווחו, כי החיילים עומדים על זכויותיהם, מערערים על פקודות, אינם מקשיבים להוראות, מקיימים יחסי רעות עם המש"קים ועם קציניהם, ומאחרים בביצוע תפקידיהם". כך אמר גנרל פרוסט. לדבריו, כל אלה סימנים לערעור המשמעת הצבאית.
מפקדים, שקולטים חיילים חדשים מן הטירונות, ביקשו לתגבר את המשמעת בקרבם, את כושרם הגופני ואת חוסנם, ובנוסף את גאוותם בשירותם בצבא. בין השאר, ביקשו המפקדים לתגבר את כישוריהם הטכניים והטקטיים של החיילים.
במהלך הכשרתם יקבלו הטירונים הדרכה בהיסטוריה צבאית, שבה יוצגו קרבות מרכזיים ממלחמת העצמאות האמריקנית עד למלחמות בעירק ובאפגניסטן, כדי להנחיל לחיילים את ערכי הצבא. בין השאר, יתמקדו השיעורים במעוטרים במדליית הכבוד ובשאר העיטורים האמריקניים על גבורתם באותם הקרבות. הצבא האמריקני ינפיק בתחילת הטירונות חוברת הדרכה בנושא לכל טירון.
תוכנית ההדרכה החדשה לטירונים מדגישה תרגילי-סדר ומסדרים כאמצעים להקניית משמעת ולכידות. בנוסף, מטרתה להקנות לטירונים גאוות יחידה.
יש בה שלושה תרגילים גדולים - קורנס, סדן וכור היתוך - המהווים חובה לכל טירון. כל תרגיל יימשך 81 שעות, וידרוש מהטירון לגמוא כ-67 ק"מ במסע, שכולל כמה תחנות, שבהן ייבחנו כושרו ויכולתו. תרגיל כור היתוך יכלול חדירה לילית ועזרה ראשונה לפגיעה המונית. במהלכו יצטרכו הטירונים להתגבר על בעיות אתיות, להוכיח את יכולתו בקליעה, לסייע בתספוק, לקיים בסיס סיור ולהתגבר על מסלול מכשולים. בסיום התרגיל יקבלו הטירונים, שהצליחו בו, כומתה.
בטירונות החדשה הוגדלה כמות השיעורים בכושר גופני ובכישורים קרביים מ-22 שעות ל-33 שעות. כל טירון יצטרך לעבור בהצלחה שלושה מבחני כושר ומבחנים בטיפול בנפגעים, בדיווח ובתפעול קשר, כדי לקבל הסמכה. בנוסף, יאומנו הטירונים בקליעה, ביידוי רימונים ובניווט.
המטרה, הסביר גנרל פרוסט, להכשיר חיילים מאומנים יותר, ולהקטין את שיעור שחיקתם בהצבתם ביחידתם הראשונה.

תאריך:  11/02/2018   |   עודכן:  11/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבא האמריקני: הטירונות תשופר, כדי לתקן ליקויי משמעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
המיליציה השיעית כוחות הגיוס העממיים (PMF) הצליחה להשתלט במהלך הקרבות על, לפחות, תשעה טנקים אברמס    מאז אוקטובר הצליחו חיילי עירק להשתלט על חלק מהטנקים אברמס, שנפלו בידי המיליציות    מקורות אחרים טוענים, שכל הטנקים הללו חזרו לידי חיילי עירק
אביתר בן-צדף
אם יורשע כריסטיאן ג'ראלד דֶגרוֹ, הוא צפוי לעונש מרבי של שלוש שנות מאסר, קנס של 250,00 דולר ושחרור בהגבלה אחר שירצה את עונשו בכלא
אביתר בן-צדף
הרוסים חוקרים מה מקור הטיל, שהפיל את מאיור רומן פיליפוב בסוריה    לדבריהם, הימצאות טילים כאלה בידי המורדים מסכנת גם את התעבורה האווירית האזרחית
עידן יוסף
ראש הממשלה סיכם עם נשיא רוסיה על המשך התיאום הביטחוני בין שתי המדינות    "זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מפני אירן"    ארה"ב: תומכת בזכותה הריבונית של ישראל להגן על עצמה
אלעזר לוין
בונה 588 דירות בפינוי-בינוי ברמת השרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il