X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"מאמינות בשירות הלאומי"
אולפניסטיות נגד בנט: "גרוע יותר מיש עתיד"
מאות בנות אולפנות מוחות נגד דריסת הרגל שנותן שר החינוך מהבית היהודי בבתי הספר של החמ"ד להסברה כאילו שירות צבאי טוב עבורן מאשר שירות לאומי אומרות כי בנט אינו מבין את שהבין קודמו שי פירון

רבנים מזהירים: צה"ל משדל בנות דתיות להתגייס
עידן יוסף
בכינוס לבנות מדרשה הזהירו רבנים בציונות הדתית כי הנסיונות לגייס בנות לצבא נועד להרס המרקם המשפחתי, פוגע בצניעות ובבריאות הנשית ומביא לטשטוש מגדרי בשם אידיאליזם של פמיניזם
לרשימה המלאה

   עומר כרמון
בנות חרדיות מתגייסות לצה"ל

   עידן יוסף
מש' החינוך: הצהרת דתיות - לא בבתיה"ס

לכך כנראה לא ציפה יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט. מאות בנות אולפנות מהמגזר הדתי-לאומי פתחו במחאה נגד מה שהגדירו "כוונתו של שר החינוך בנט ללחוץ עליהן להימנע משירות לאומי ולהתגייס לצה"ל. הן העלו לרשת האינטרנט תמונות של עצמן אוחזות בשלט: "אל תתערבו לנו בחינוך- מאמינות בשירות הלאומי"
האולפניסטיות אומרות כי מאבקן הוא תשובת הנגד למאבק מתוקשר שמנהל מולן הצבא, יחד עם ארגונים פלורליסטיים קיצוניים, המנסים בכל דרך לגייס את הבנות הדתיות לצבא, באמצעות ייצור שינוי תודעתי בקרב בנות הציונות הדתית. הן טוענות כי לאחרונה החלו ארגונים אלו לייצר לחץ הסברתי על הבנות הדתיות בתוך מוסדות החמ"ד (חינוך ממלכתי דתי).
"המפליא הוא", הן אומרות, "שמשרד החינוך משתף פעולה עם המגמה, המנוגדת לעמדתו הרשמית של החמ"ד הגורסת שבנות דתיות יתרמו תרומה משמעותית במסגרת השירות הלאומי. לאחרונה עדכן המשרד כי בכוונתו להכניס את הגופים האלו לתוך מוסדות החמ"ד ולממן את פעילותם, ובכך לשדל את הבנות להתגייס לצבא וזאת במקום להתנדב לשירות הלאומי".
הן מוחות נגד דברים שהשמיע בשבוע שעבר ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), לפיהם הבנות הדתיות שמתגייסות לצה"ל טובות יותר מהבנות שפונות לשירות הלאומי.
בארגון חותם, המסייע לארגון המחאה, קוראים לשר החינוך שלא להיכנע ללחצים מצד הארגונים הפלורוליסטים תוך התקפלות מול אמירותיו של ח"כ שטרן ופגיעה בערכיהן ובאמונתן של הבנות הדתיות כי תרומתן למדינה תהיה במסגרת השירות הלאומי. מנכ"ל חותם, עמיטל בראלי מסביר: "משרד החינוך בראשות שי פירון מיש עתיד השכיל להבין שלא ניתן לכפות על הבנות בחינוך הדתי-לאומי תפישות שאינן עולות בקנה אחד עם העולם הערכי שלהן, לפיו תרומה משמעותית של בוגרות החמ"ד היא במסגרת השירות הלאומי. חבל שכעת שר החינוך מטעם הבית היהודי נכנע ללחצים של גופים פלורליסטים המשפיעים על חינוך הבנות הדתיות. אנו קוראים לשר למנוע את התערבותם של גופים זרים הפועלים ממניעים הנוגדים את עמדת הרוב במגזר הדתי-לאומי".

תאריך:  11/02/2018   |   עודכן:  12/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולפניסטיות נגד בנט: "גרוע יותר מיש עתיד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
היועמ"ש הנחה את המשטרה לעכב את הגשת ההמלצות בעקבות עתירה שהגיש לבג"ץ עו"ד יוסי פוקס    ניצב בדימוס אריה עמית: "המדינה איבדה את שארית שפיות דעתה"    יועץ התקשורת ליאור חורב: "עו״ד יוסי פוקס התמודד בבחירות הפנימיות בליכוד"
עומר כרמון
רעיית ראש הממשלה קיימה ביקורי תנחומים בחוות גלעד - שם חיבקה וחיזקה את יעל, אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז״ל, ובהר ברכה - שם ניחמה את מרים, אלמנתו של הרב איתמר בן גל ז״ל ואת הוריו
עומר כרמון
עו"ד פנחס פישלר, לשעבר ראש לשכת רה"מ בנימין נתניהו, בתלונה למח"ש לפני עתירה לבג"ץ: "רוני אלשיך עבר לכאורה עבירה חמורה: הדליף לכאורה לעיתונאית חומרי חקירה רגישה"    "את שאמר על פרשת הצוללות אמר בהיעדר כל סמכות, משרק היועץ המשפטי לממשלה מוסמך להתיר זימון ראש ממשלה למסור עדות"
עומר כרמון
משרד האוצר: "משרד הבריאות מעביר אחריות למגזר העסקי, ובה בעת מניח שהמגזר הזה רמאי ושקרן"    משרד הבריאות: "חצוף. לא מוכנים לאשר יבוא מקביל למוצר רגיש, אם לא בדקנו אותו מראש"
יצחק דנון
החברה תובעת מיליון שקל מיוסף בוק, שהיה מנהל הכספים שלה ודירקטור במספר חברות מקבוצת אי.די.בי, בטענה שלא החזיר לה מימון ביניים בו נשאה בהליך בו הורשע בעבירות ניירות ערך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il