X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
50% מהשירים ברשימת ההשמעה יהיו שירים ישראלים והתמהיל יורחב מפקד גל"ץ: הרמטכ"ל אינו מתערב בשידורים קובלנץ: הרצת התאגיד תסתיים ככל הנראה לקראת יום העצמאות הקרוב
▪  ▪  ▪
אלקבץ. גפן הושמע למרות ליברמן [צילום: ישראל ברדוגו]
שילה ודאבוש [צילום: ישראל ברדוגו]

אלדד קובלנץ [צילום: ישראל ברדוגו]

מפקד גלי צהשמעון אלקבץ אומר (יום ב', 12.2.18) כי הרכב קביעת רשימת ההשמעה (פלייליסט) בגלגלצ יוגדל מ-10 חברים ל-97 חיילים, שיורכבו גם מחיילים קרביים וגם מחיילים ביחידות עורפיות כמו גם חיילים מהפריפריה במטרה לשקף טעם רחב ככל האפשר של הציבור בישראל. אלקבץ, שדיבר במסגרת חבר-דיון בנושא התקשורת בכינוס ירושלים של קבוצת "בשבע", אמר כי כיום 55% מהשירים בתחנה הם לועזיים, לעומת 45% ישראלים, ובכוונתו להשוות את התמהיל בהקדם.
הוא לא השיב לשאלתו של עמנואל שילה, עורך השבועון בשבע, מה ההצדקה שתחנת שידור משדרת רק מוזיקה תופעל על-ידי צבא ההגנה לישראל. שילה: "אומרים שהרייטינג של השידור הציבורי בטלוויזיה קטן, אבל ברדיו הוא גדול. ברור שלרשת ב' ולגלי צה"ל יש רייטינג גבוה, כי הם מונופול והקהל הוא קהל שבוי. פיתחו את השוק לתחרות ברמה הארצית ולא רק ברדיו האזורי, ופתאום תגלו שלאנשים כמו אריה גולן או המתחרה שלו בגלי צה"ל אין רייטינג כמו שחושבים. תנו לכולם לשדר חדשות ותכנים כאוות נפשם והציבור יבחר לעצמו את מה שהוא רוצה לשמוע".
נורית דאבוש דיברה על חשיבות השידור הציבורי, ואמרה כי ללא שידור ציבורי תהיה עריצות של הרוב, ורק מי שיש לו כסף יוכל לשדר. "אסור שייוצר מצב שיבוא איזה מיליארדר מארצות הברית ויקבע לכל הציבור מה לחשוב, ותהיה פה עריצות של בעלי ההון".
אלקבץ נשאל מדוע יש צורך בתחנה צבאית והשיב כי "גלי צה"ל בעלת מעמד תרבותי. היא מבטאת את קול העם והחברה בישראל ואין מקום לסגור אותה". לדבריו, במסגרת הדיונים על האפשרות שהתחנה תעבור לאחריות משרד הביטחון עמד על כך שתישמר עצמאות הביטוי שלה, עצמאותה הכלכלית ושירות החיילים בה.
עוד אמר כי בארבעת החודשים שלו כמפקד, למד כי העוצמה של שתי התחנות של גלי צהל מדהימה בכוחה. עם זאת ציין כי לא קיבל שום פנייה מהרמטכ"ל או מלשכתו על דברים ששודרו על העונש שניתן לעירית לינור שתקפה את נשיא המדינה אמר: "היא לא הושעתה, דבר שיש לו משמעות מבחינה משפטית, אלא הורחקה. אני לא מנהל את לשכת הנשיא, אני מפקד על גלי צה"ל ולכן מה שחשוב לי הוא דרך הארץ והאופן שבו נאמרו הדברים על ידיה. בתחנה ציבורית ובכלל, צריכים לדבר בכבוד". כשנשאל על-ידי המנחה קלמן ליבסקינד על המקרה שבו רענן שקד כינה את נפתלי בנט "פאשיסט" אמר: "אמירותיו לא היו במקום, מקוממות ומיותרות. שקד התנצל ואני מציע שתשמעו את ההקלטה של שקד ואת ההקלטה של עירית לינור, ותראו שיש הבדל בצורה ובטון בו נאמרו הדברים. הניסיון להסביר לא התקבל על דעת חלק מהנוכחים שהביעו את מורת רוחם ממה שהגדירו כאיפה ואיפה ביחס התקשורת לאנשי ימין. אלקבץ הוסיף כי למרות העובדה ששר הביטחון אביגדור ליברמן קיווה שהתחנה הצבאית תחדל מהשמעת שיריו של יהונתן גפן, גלי צה"ל המשיכה לשדר את הזמר השנוי במחלוקת.
מנכ"ל תאגיד כאן, אלדד קובלנץ, סיפר על טלפונים שהוא מקבל לעיתים מפוליטיקאים. "לעיתים אנשים מבקשים להביע את דעתם על אייטם מסוים שעלה עליהם ומה לעשות, גם לפוליטיקאים יש לעיתים אמירות נכונות. בכל מקרה חוק התאגיד מונע ממני לטפל בחדשות כל שאני מקשיב בנימוס ומעביר את זה הלאה למנהל חטיבת החדשות ברוך שי".
לגבי התאגיד אמר כי תקופת ההרצה תסתיים ככל הנראה לקראת יום העצמאות הבא. "ערוץ 2 היה בהרצה שבע שנים ואצלנו זה נמשך שנה בלבד. אהבתי את ההגדרה הזו של הרצה, אבל אנחנו מסיימים עם זה בקרוב, ואולי נעבור להיות כאן בהמראה... אנחנו בדצמבר נעבור לירושלים, כאשר המעבר יתחיל ביוני".

תאריך:  12/02/2018   |   עודכן:  13/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
97 חיילים יקבעו את פלייליסט גלגלצ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גלי צהל והתאגיד צריכים להסגר ל"ת
פינוקיו  |  13/02/18 08:02
2
גל"צ לא מיועדת לחיילים וגם לא
נועם3  |  13/02/18 12:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דחה על הסף את העתירה שביקשה לאסור על המשטרה לצרף המלצות לתיקי החקירה, לאחר שהפרקליטות הבהירה שהמשטרה מעבירה רק סיכום לגבי הראיות ולא המלצות כיצד לפעול
עומר כרמון
משרד המשפטים: "האם בעקבות תיקון חקיקה בזנות קטינים ראינו ירידה בכניסה של קטינים לזנות ובצריכה של זנות? לא בטוח"    משרד הבריאות: "הפללת הלקוח תגרום לצמצום תופעת הזנות, בבחינת רפואה מונעת ממש"
אלעזר לוין
ההוצאה העיקרית - סיוע בשכר דירה ב-1.83 מיליארד שקל
עומר כרמון
הבית הלבן: "הדיווחים לפיהם ארה"ב דנה עם ישראל על תוכנית סיפוח בגדה המערבית הם שקריים. ארה"ב וישראל מעולם לא דנו בהצעה כזאת, הנשיא מתמקד ביוזמת השלום הישראלית-פלשתינית"    אבו מאזן: "צעדים אלה, אם ייושמו, יבטלו את כל המאמצים הבינ"ל שמטרתם להציל את התהליך המדיני"
עומר כרמון
הוועדה לזכויות הילד של הכנסת דנה בפרסום סמוי וגלוי לילדים במופעי חנוכה השונים    ח"כ תמר זנדברג האשימה את הרשות להגנת הצרכן כי אינה ממלאת את מחויבותה    הרשות להגנת הצרכן: "נכנסנו לסוגיה במלוא הכוח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il