X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יפעת איגלר, שהייתה במשך שמונה שנים האחראית על תחום הפמילי אופיס בחברה, תובעת 5 מיליון שקל בטענה שסולקה ממנה בידי הבעלים יאיר ספיר
▪  ▪  ▪

יפעת איגלר תובעת 5 מיליון שקל מחברת אולימפוס פתרונות כלכליים, בה שימשה במשך שמונה שנים כשותפה בכירה בתחום הפמילי אופיס - ניהול השקעות למשפחות אמידות.
בתביעה, שהוגשה (12.1.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי איגלר בנתה תיק לקוחות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, וגייסה לשורות אולימפוס שותפים משמעותיים אשר היא זכאית לנתח מהכנסותיהם. לדבריה, הסכסוך בינה לבין החברה מקורו בהתנהלות בלתי הוגנת מצידה של החברה שבראשה עומד יאיר ספיר. הלה החליט לדחוק את רגליה מחוץ לפעילות, לאחר שהביעה תרעומת וסירוב למעול באמון הלקוחות ולפעול בניגוד עניינים בבחירת נתיב השקעותיהם.
ניגוד העניינים, טוענת התובעת, טמון בקרן גידור חדשה בבעלותו של ספיר - Beacon Funf of Funds. לטענתה, ספיר דרש ממנה לפעול בניגוד לשיקול דעתה המקצועי ולהקצות באופן אוטומטי אחוזים משמעותיים מתיקי ההשקעות של הלקוחות לקרן זו ולבתי השקעות אחרים, אשר הוא חפץ בקידומם. בעקבות סירובה, התכחש ספיר לסיכום הנוגע לחלקה של התובעת בהכנסות מפעילותו של משה רווח, לשעבר בכיר בבנק לאומי, אותו גייסה לחברה ואשר לו פוטנציאל גיוס לקוחות בהיקף תיק של מיליארד שקל, ולבסוף סילק אותה מהחברה.
לטענת התובעת, לקוחותיה בחרו להמשיך את פעילותם עימה, והודיעו לאולימפוס על סיום התקשרותם עימה. אולם על-אף שהחל מאוגוסט 2017 התנתקו לקוחותיה מהחברה, מסרבת זו לנתק את הכנסותיה מאותם גופים פיננסיים, ומסרבת להודיע להם שיש לנתב אליה את העמלות המתקבלות מלקוחותיה. עוד טוענת התובעת, כי החברה מונעת ממנה את הכספים המגיעים לה גם מהשותף עדי ברק, אותו גייסה מ-יובנק. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד גלעד וקסלמן וחן לוצאטו, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/02/2018   |   עודכן:  13/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך בחברת אולימפוס פתרונות כלכליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
משה נסי תובע מיליון שקל, בטענה שהוא אשר הביא לחתימת ההסכם לפיו ויסוצקי היא היבואן הבלעדי של מוצרי היוקרה מתוצרת אילדיז הטורקית
אלעזר לוין
שר השיכון: "נבנה קריית משה רחובות 10,000 דירות במקום 1,300 דירות כיום"    החברה להגנת הטבע מתנגדת - "אין לתכנן דירות בקוביות"    לנקרי: "דירה בעכו - 1.4 מיליון שקל"
אלעזר לוין
היו"ר היוצא של מטה הדיור הלאומי מגיב על פגישתו עם טייקון הגז    "אולי אהיה יו"ר מפעל הפיס"    "מחירי הדירות - במגמת ירידה"
איתמר לוין
קובע: בנסיבות המתאימות גם מי שהזמין שירות מקבלן חיצוני ייחשב למעסיק לעניין האחריות על אפליית נשים    הטיל אחריות על חברת החשמל תוך ביקורת נוקבת
יפעת גדות
עלות הפרויקט מוערכת בכשישה מיליון שקלים - במימון משרד הביטחון, נעשה בשיתוף עם איגוד ערים כינרת והמועצות האזוריות גולן ועמק הירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il