X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר השיכון: "נבנה קריית משה רחובות 10,000 דירות במקום 1,300 דירות כיום" החברה להגנת הטבע מתנגדת - "אין לתכנן דירות בקוביות" לנקרי: "דירה בעכו - 1.4 מיליון שקל"
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

שר השיכון יואב גלנט מתכנן להגדיל את הצפיפות בכל רחבי הארץ פי 7.7 - כך עולה מהרצאתו (יום ג', 13.2.18) בכינוס מטעם מרכז השלטון המקומי וקק"ל, הנערך בתל אביב.
גלנט דיבר בשבח הערים הצפופות. לדבריו, הערים הישנות והמוזנחות של היום הן ערי העתיד, כי הן יושבות על מגרשים יקרים. הוא הדגיש כי אינו מדבר על תל אביב וירושלים, אלא על ערים רבות אחרות.
כדוגמה הביא השר את שכונת קריית משה, רחובות: "יש שם 1,300 דירות, והתושבים במצב קשה מאוד. נפנה אותם, ועל המגרשים שיתפנו נבנה 10,000 דירות. הדיירים המתפנים יקבלו 1,300 דירות, ו-8,000 הדירות האחרות (השר לא דייק בנתון - א.ל.) ימכרו לדיירים חדשים. כך נעשה בכל רחבי הארץ"
משמעות דבריו של גלנט היא, כאמור, להגדיל את הצפיפות בערי ישראל פי 7.7 לערך. גלנט דיבר על היתרונות בערים צפופות: "הדייר יכול לרדת לקניות או ללכת לרופא מבלי להיכנס לרכב". מדבריו עולה, שחלק מתוכנית הצפיפות היא לשלב מרכזים מסחריים ומשרדים.
מנכ"ל החברה להגנת הטבע, איריס האן, שדיברה אחרי גלנט, הודיעה על התנגדותה לתוכנית הצפיפות. היא אמרה כי אין להשלים עם מצב, שבו משפחות ידורו ב"קוביות" . לדבריה יש בערים רבות עודף קרקע, ואין צורך לצפוף דירות.
בנושא אחר אמר גלנט, כי דירה (הוא לא אמר מה גודלה) "אמורה לעלות 700 אלף שקל". ראש עירית עכו, שמעון לנקרי, שדיבר אחריו, אמר בין היתר: "דירה בעכו עולה כיום 1.4 מיליון שקל - כפול מהנתון של 700 אלף שקל".

תאריך:  13/02/2018   |   עודכן:  13/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התוכנית של גלנט: ערים צפופות פי 7.7
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
היו"ר היוצא של מטה הדיור הלאומי מגיב על פגישתו עם טייקון הגז    "אולי אהיה יו"ר מפעל הפיס"    "מחירי הדירות - במגמת ירידה"
איתמר לוין
קובע: בנסיבות המתאימות גם מי שהזמין שירות מקבלן חיצוני ייחשב למעסיק לעניין האחריות על אפליית נשים    הטיל אחריות על חברת החשמל תוך ביקורת נוקבת
יפעת גדות
עלות הפרויקט מוערכת בכשישה מיליון שקלים - במימון משרד הביטחון, נעשה בשיתוף עם איגוד ערים כינרת והמועצות האזוריות גולן ועמק הירדן
מירב ארד
יו"ר ועדת הכלכלה: קיימנו 12 ישיבות ועדה, הוצאנו 5 מכתבים לשר ולמנכ"ל וקיבלנו רק תירוצים מביכים    ח"כ מיקי לוי: שנתיים חלפו מאז ועדת הכלכלה חתכה בביורוקרטיה ורק 40 מפעלים חוברו    התאחדות התעשיינים: משרד האנרגיה גורר רגליים ורשות הגז נוקטת ביד רכה עם חברות החלוקה;
מירב ארד
הכנסות 2017 הסתכמו ב-282.8 מיליון דולר    הרווח התפעולי גדל ב-58.5% והסתכם ב-18.5 מיליון דולר    הרווח הנקי ב-2017 יותר מהוכפל ל-14.6 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il