X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקציב ההגנה גדל בכ-12 אחוזים גידול של 2.6 אחוזים במשכורות אנשי הצבא האמריקניים הכוחות המזוינים האמריקניים יגדלו ב-16,400 איש למרות כוונת הנשיא, לא הוקצה תקציב לגידול מואץ של סדר-כוחות חיל-הים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

באחד באוקטובר 2018 תתחיל שנת הכספים האמריקנית 2019. לפיכך, דנים עתה בקונגרס בפרטי תקציב ההגנה לשנה הבאה. הנשיא טראמפ ביקש בשבוע שעבר להקציב 716 מיליארדי דולר להגנה - כולל הוצאות לניהול המלחמות האמריקניות - 12 אחוזים יותר מאשר בשנת 2018 (כ-612 מיליארדי דולר).
הצעת התקציב מדברת על גידול של 2.6 במשכורות אנשי הצבא, אחרי שבשנת 2018 גדלו משכורותיהם ב-2.4 אחוזים. בנוסף, יגדלו הכוחות המזוינים האמריקניים ב-16,400 איש - כולל המשמר הלאומי והמילואים. 4,000 יתוספו לצבא הסדיר, 7,500 לחיל-הים, 100 לנחתים ו-4,000 לחיל-האוויר. כוחות המילואים והמשמר הלאומי יגדלו בכ-800.
הצעת הנשיא מדברת על רכש כלי-טיס, כלי-שיט וכלי-רכב - 77 מטוסים חמקניים אף-35, 24 מטוסי-קרב סופר הורנט, 68 מסוקי-סער בלק הוק, שלוש משחתות מדגם ארליי-ברקי, שתי מכליות, 5,113 כלי-רכב קרביים, משגרי טילים, מטולי-רקטות מתנייעים, 250 פצצות גרעיניות משופרות ועוד מערכות-נשק.
לצבא האמריקני יוקצו 182 מיליארדי דולר (גידול של 15 אחוזים). לחיל-הים יוקצו 194.1 מיליארדי דולר (גידול של 12 אחוזים), אך לא הוקצה תקציב לגידול מואץ של סדר-כוחות (סד"כ) החיל. בשנת 2013 אמור הסד"כ לגדול ב-54 כלי-שיט, אך ב-2019 תוקצבה בניית משחתת אחת בלבד. לחיל-האוויר יוקצו 194.1 מיליארדי דולר (גידול של 14 אחוזים), שבמסגרתם יוכשרו אלף טייסים חדשים; יירכשו מטוסים אף-35, כטב"מים ריפר, מכליות אוויריות; ויפותח המפציץ האסטרטגי בי-21. בנוסף, ישודרג מלאי החימוש המדויק של החיל.
תקציב הנחתים יגדל ב-28.9 מיליארד דולר (כחמישה אחוזים). החיל ימשיך להציב כוחות באפגניסטן, וירכוש מסוקים כבדים קינג סטאליון, ספינות הסתערות להנחתת כוחות, תותחים ומטולי-רקטות מתנייעים.
תקציב משמר החופים יגדל ב-8.4 אחוזים לכדי 11.7 מיליארדי דולר. החיל ירכוש שוברת-קרח כבדה, שתסופק בשנת 2023, וארבע ספינות סיור.
התקציב כולל 199 מיליארדי דולר למשרד לחיילים משוחררים (גידול של 12 אחוזים), ובמסגרתו ימוחשבו רישומי הבריאות של החיילים המשוחררים.

תאריך:  18/02/2018   |   עודכן:  18/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול מועט בתקציב ההגנה האמריקני 2019
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במהלך הלילה תקפו הכוחות יעדים ברצועה    אזעקות שווא הופעלו באשקלון, בשדרות ובעוטף עזה    תחקיר הפיגוע: מוט הדגל הפעיל את המטען    מצבם של החיילים שנפצעו נותר קשה ובינוני
איתמר לוין
הרשת מפעילה 23 חנויות ודיווחה על חובות של 28 מיליון שקל, מתוכם 19 מיליון שקל לספקים ונותני שירותים    ההקפאה תחול בשלב זה גם על בעליה, אריה חדד
איתמר לוין
גם פרטנר לא יצאה נקייה    יבואנית The North Face איבדה מעיל    שורה של כשלים בטיסות אייר קנדה    עמידר לא הצליחה במשך שנים לתקן נזילה
איתמר לוין
רשות ניירות ערך והמשטרה פתחו בחקירה בעקבות מידע מפליל שהתגלה בחקירת רשות ניירות ערך בפרשת בזק    נתניהו: "בועה מלאכותית שתתפוצץ"
עידן יוסף
נפגע ממטען חבלה על גדר המערכת בעוטף עזה, באזור קיבוץ עין השלושה    חייל אחד נפצע בינוני ואחד קל    הופצצו 6 יעדים של חמאס ובהם מנהרת טרור התקפית    רקטה נפלה ליד בית מגורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il