X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופטת רונית פוזננסקי-כץ האריכה בשישה ימים את מעצריהם של מנכ"ל בזק, סטלה הנדלר, והדירקטור עמיקם שורר המקורב לשאול אלוביץ
▪  ▪  ▪
הנדלר. החשד התחזק [צילום: פלאש 90]

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי-כץ, האריכה (יום ד', 21.2.18) בשישה ימים את מעצריהם של מנכ"ל בזק, סטלה הנדלר, ושל עמיקם שורר, דירקטור בבזק ועוזרו הקרוב של בעל השליטה, שאול אלוביץ.
פוזננסקי-כץ אומרת בהחלטתה לגבי הנדלר, כי הדוח הסודי שהגישו לה המשטרה ורשות ניירות ערך "מחזק את החשד הסביר הראשוני שהוצג בדיון הקודם" - ב-18.2.18, בו הוארך מעצרה של הנדלר בחמישה ימים. היא קיבלה במלואן את בקשות המדינה לגבי השניים.
לגבי שורר אומרת פוזננסקי-כץ: "ניתן לומר בפה מלא כי מדובר בפרשה המקימה חשד סביר מבוסס, ואף מעבר לכך, לשחיתות חמורה. במעגל ביצוע העבירות מעורבים רבים, כל אחד על-פי חלקו". לדבריה, שורר אומנם שוחרר בתנאים מגבילים בפרשת בזק המקורית ולא הפר אותם, אך "הפרשה המונחת בפני בית המשפט היא שונה ובה ראיות חדשות המהוות את בסיס הבקשה להארכת המעצר".
המדינה מייחסת לשורר עבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה ועבירות מנהלים בתאגיד ועבירות ניירות ערך. הנדלר נעצרה בחשד למתן שוחד, עבירות ניירות ערך, קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט, מרמה והפרת אמונים בתאגיד. רשות ניירות ערך מצאה ראיות לכאורה לעבירות ניירות ערך ומרמה גם בחקירה המקורית.

תאריך:  21/02/2018   |   עודכן:  21/02/2018
+הליכוד שומר על כוחו עם 27 מושבים
23:36 21/02/18  |  

חשיפת פרשת בזק, והחתימה על הסכם עד מדינה, לא פוגעת במפלגת השלטון. על-פי סקר המתפרסם בחדשות10 לו היו מתקיימות הבחירות היום, הליכוד בראשות נתניהו הייתה זוכה ל-27 מושבים, יש עתיד עם 23, המחנ"צ עם 15, הבית היהודי עם 10, כולנו עם 8, מרצ עם 7 וישראל ביתנו גם כן. אם נתניהו לא היה עומד בראשות הליכוד מפלגו יורדת במושב אחד ל-26, והמחנה הציוני עולה במנדט ל-16. לפי סקר של חברת החדשות 50% קוראים לרה"מ לצאת לנבצרות או להתפטר, 42% רוצים בהקדמת הבחירות.

+צו איסור פרסום על עדותו של שלמה פילבר
23:29 21/02/18  |  

צו איסור פרסום הוטל על עדותו של שלמה פילבר ל-45 יום. הצו הוצא על "כל פרט מפרטי הסכם עד המדינה ונספחיו, לרבות מיקומו ותנאי שהייתו של עד המדינה עם שחרורו, התנאים המגבילים שיושתו על עד המדינה לאחר שישוחרר. וכן על כל פרט מפרטי החקירה הנוגעת, קשורה או עולה מעדותו של עד המדינה בפרשה או מההליכים שקדמו לחתימת הסכם עד המדינה, לרבות פעולות חקירה הנגזרות מעדותו, וכן כל פרט מפרטי העדויות בתיק בזיקה לעד המדינה".

+מירי רגב: לא להשלות את החייטים
18:12 21/02/18  |  עידן יוסף

השרה מירי רגב תקפה מעל בימת הכנסת את האופוזיציה והתקשורת, ואמרה בנאומה: "ברוך ה', אנחנו חיים בדמוקרטיה, ובדמוקרטיה יש זכות בסיסית להליך הוגן. כבר מזמן הבנו שאתם והתקשורת לא מכירים את הזכות הבסיסית הזו. אצלכם כל האמצעים כשרים למטרה אחת - הפלת נתניהו. לא דאגה למדינה, לא מחויבות לחוק ולמנהל תקין, לא אהבת ישראל, רק דבר אחד מניע אתכם - שנאת נתניהו. אבל בדמוקרטיה הכותרות עושות רעש, אבל הן לא חלק מתהליך קבלת ההחלטות, המשטרה חייבת לעשות את עבודתה, אבל ההכרעה - כמו בכל תיק אחר - מסורה אך ורק לבית המשפט. אז אני ממליצה לכם להפסיק להשלות את החייטים לא לתפור חליפות מהר מדי, יש לכם עוד הרבה זמן להיות באופוזיציה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חשד סביר מבוסס לשחיתות חמורה"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
תאי הארוח של שב"ס הם המקום המת
מונגיל  |  21/02/18 18:46
 
- {{{נתניהו דרש להיות שר תקשורת
ק ו מ ב י נ ה .  |  22/02/18 00:14
2
לא נשכח את דברי פרופסור דרור
מבשרת  |  21/02/18 18:48
 
- הגוי הבהמי הזה-משמים יענש!! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  21/02/18 21:18
3
נעדר (אמנם חסר משמעות)
יוסי מ.  |  22/02/18 00:17
4
לא לשכוח את פלאפון
אוונגארד  |  22/02/18 06:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
איתמר לוין
יש הרבה סימני שאלה סביב החשד לפיו מקורבי נתניהו הציעו לגרסטל את תפקיד היועץ המשפטי תמורת סגירת תיק המעונות. גרסתה של חיות רק סיבכה את התמונה
איתמר לוין
העידה במשטרה על מה ששמעה מגרסטל: "מישהו הקרוב לראש הממשלה דיבר עם ידיד שלה בעת שהייתה מועמדת וביקש לברר איתו מה תהיה עמדתה לגבי חקירות אשת ראש הממשלה"
עומר כרמון
תגובה ראשונה לתיק 4000 ולטענות על הצעת שוחד של מקורבו: "כשהאוויר יוצא מ-1000 ומ-2000, כשמתברר שב-3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים"
איתמר לוין
מנכ"ל משרד התקשורת יוכל לספק מידע על חלקו של נתניהו בהטבות לבזק תמורת סיקור אוהד בוואלה    בפרשה המקורית יוחסו לו עבירות מרמה לטובת בזק, ובפרשה הנוכחית - שוחד ומרמה
איתמר לוין
כיצד זה ששתי נשים כה בכירות שומרות לעצמן הצעת שוחד שכיום מוצגת כמושחתת ביותר?    ראוי להציג כמה שאלות גם ליהודה וינשטיין    בניגוד למה שנדמה, סביבתו של נתניהו יכלה להשפיע על מינוי היועץ המשפטי    גם אם בני הזוג נתניהו לא קשורים לפרשה, מדובר בעוד דג מסריח באקוואריום של ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il