X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלדון אלדסון ורעייתו עם בנימין נתניהו ורעייתו [צילום: בן דורי/פלאש 90]
הקדמת פתיחת השגרירות בירושלים:
שלדון אדלסון שכנע את דונלד טראמפ
הפלשתינים: הקדמת פתיחת השגרירות בירושלים נועדה לסייע לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הנתון במצוקה בשל חקירות המשטרה נגדו מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, התנגד להקדמת פתיחת השגרירות בירושלים, אולם עמדתו של אדלסון גברה שלדון אדלסון היה התורם הגדול ביותר לקמפיין של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב נתניהו: "יום גדול לעם ישראל"

איש העסקים היהודי שלדון אדלסון הוא זה ששכנע את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לקיים כבר ביום העצמאות הקרוב טקס לפתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים, כך מדווחת התקשורת האמריקנית (יום ו', 23.2.18).
מוקדם יותר נמסר כי אדלסון הציע לטראמפ לממן חלק מעלות מעבר השגרירות שעשויה להסתכם במאות מיליוני דולרים. הצעתו של אדלסון מעוררת חשש בקרב מנהיגים בקהילה היהודית בארה"ב. הם מודאגים מכך שיהודים יואשמו שכספם משמש לפעילות מדינית שפוגעת במדינתם.
במחלקת המדינה האמריקנית נבחנת הצעה כי בעלי הון יהודיים נוספים ובעלי הון נוצרים-אוונגליסטים ייקחו חלק במימון מעבר השגרירות לירושלים.
מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, התנגד להקדמת פתיחת השגרירות בירושלים. למרות התנגדותו, החליט טראמפ לקבל את עמדת אדלסון.
שלדון אדלסון היה לתורם הגדול ביותר לקמפיין של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב (מלבד טראמפ עצמו), עם תרומה של 20.5 מיליון דולרים. לטקס אירועי ההשבעה של טראמפ תרם אדלסון חמישה מיליון דולרים.
נתניהו מברך - הפלשתינים זועמים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יכול היה להגיב במהלך השבת להחלטת הנשיא טראמפ. אולם השבת עדיין לא נכנסה בחוף המזרחי של ארה"ב כששגרירות ישראל בוושינגטון מסרה מטעמו של נתניהו את ההודעה הבאה: "זהו יום גדול לעם ישראל. החלטת הנשיא טראמפ להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים ביום העצמאות הקרוב באה אחרי הצהרתו ההיסטורית בדצמבר להכיר בירושלים כבירת ישראל. החלטה זו תהפוך את יום העצמאות ה-70 לחגיגה גדולה עוד יותר. תודה לך הנשיא טראמפ על מנהיגותך וידידותך".
ארגון החמאס מסר כי פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים בחודש מאי הקרוב, נועדה לסייע לראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הנתון במצוקה בשל חקירות המשטרה נגדו. גם ברשות הפלשתינית הגיבו בזעם. דובר יו"ר הרש"פ, מחמוד עבאס (אבו מאזן), מסר: "כל פעולה חד-צדדית תהיה מכשול לכל מאמת להגעה לשלום. הפתרון האפשרי היחיד הוא הצעתנו לכנס ועידת שלום בינ"ל".
מזכיר הוועד הפועל של אש"פ, סאיב עריקאת: "העובדה שהממשל האמריקני בחר את יום הנכבה להעברת השגרירות לירושלים מהווה התגרות ברגשותיהם של הערבים והמוסלמים ואנו מגנים זאת בחריפות הרבה ביותר. הממשל האמריקני לא יכול למלא כל תפקיד כנותן חסות לתהליך השלום".

תאריך:  23/02/2018   |   עודכן:  23/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלדון אדלסון שכנע את דונלד טראמפ
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תודה תודה תודה למר אדלסון ור
קורןנאוה טבריה  |  24/02/18 05:54
2
ירושליים היא הבסיס לציונות
א-ת  |  24/02/18 07:40
3
שיתרום 10 מנופי בניין ל"ת
מגמת מנופאות לילד  |  24/02/18 10:25
4
רקס טילרסון = חוסיין (אובמה) ל"ת
איש נפט ערביסט  |  24/02/18 11:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות 70 שנה לישראל
חנינא פורת
הגשש המצטיין ומפקד "סיירת שקד" היה בדואי מהצפון    בקרוב ימלאו 100 שנה להולדתו של עבד אלמג'יד ח'דר אלמזאריב שהחליף שמו לעמוס ירקוני
אליקים העצני
היש בכלל 'ישראליות' אמתית? האם הפטריוטיות והגאווה הלאומית שלנו? יהודים הזדהו עד כלות עם דגלי גרמניה, צרפת, בריטניה, איטליה, הונגריה, ומתוך קנאות לאומית לארצות מושבותיהם רבים מהם השליכו מאחורי גוום את יהדותם    אהבת ארץ ישראל? עד היום יש בארץ יהודים שאחרי עשרות שנים עדיין מתגעגעים לנופי הגלות שממנה באו ולשיריה
עידן יוסף
ראש הממשלה זעם על ההקלטות שבהן נשמע יו"ר הכנסת מגולל כיצד טרפד את רצונו לנאום ביום העצמאות    הוא פנה לשרת התרבות רגב וביקש לנאום בטקס הדלקת המשואות
ארי בוסל
זילות: חוסר כבוד, ביזיון, זלזול    היתכנות הישנות השואה מפחידה ביותר, אך יודעים אנו שקיים הבדל מהותי בין מה שקורה היום לבין מה שקרה אז    אז לא הייתה לנו מדינה, והיום יש לנו מדינה-מעצמה, בית ומקלט, ואנו עומדים לחגוג את יום הולדתה ה-70 כמדינה מודרנית
בכירים שפורשים בגלל שלא קודמו בתפקיד ומגלים פתאום את האור בקצה הפוליטיקה מלכלכים על הממונים עליהם    כך קרה לסגן ראש המוסד - רם ברק שלא מונה לראש המוסד    הוא מצטרף לשורה ארוכה של בכירים, שפתאום התברר להם שהממשלה לא מתפקדת נכון, עושה שגיאות, לא מעיזה, מפחדת משינויים ואין לה את "האלמנט"
רשימות נוספות
70 לישראל ייכלל בכל מסמכי הממשלה  /  אריאל י' לוין
בט"ו בשבט יינטעו כ-300,000 שתילים  /  יפעת גדות
אירועי ה-70 יוצאים לדרך  /  יפעת גדות
תודה לך  /  משה חסדאי
בפרוס 2018: 70 שנות נס  /  מנחם רהט
מדינה עצובה מאוד  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il