X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת השרים לחקיקה הפילה את הצעת החוק של ח"כ דב חנין שהייתה אמורה להביא להצללה ומקומות ישיבה בכל תחנות האוטובוס "הלוביסטים של השלטון המקומי כנראה לא נוסעים בתחבורה הציבורית"
▪  ▪  ▪
ח"כ דב חנין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת השרים לחקיקה הפילה את הצעת החוק של ח"כ דב חנין שהייתה אמורה להביא להצללה ומקומות ישיבה בכל תחנות האוטובוס (יום א', 25.2.18).
ההמתנה לאוטובוס היא חלק מרכזי בחוויה של המשתמשים בתחבורה הציבורית. באלפי תחנות אוטובוס בישראל ממתינים מדי יום מאות אלפי אנשים, בממוצע המתנה של כ-16 דקות, כשרבים מהם נאלצים להמתין ללא מקומות ישיבה או מחסה מתנאי מזג האוויר בעת ההמתנה. במקומות רבים בארץ תחנות אוטובוס המשרתות אנשים רבים מדי יום הן עמוד בלבד. בשל מגמה לפיה הרשויות המקומיות מפריטות את האחריות לתחזוקת התחנות, רבות מהתחנות מעוצבות כך שישרתו רק את צורכי המפרסמים, על חשבון נוחות המשתמשים. עד כה אין תקן אחיד להקמה ולתחזוקה של סככות המתנה בתחנות האוטובוס.
הצעת החוק של ח"כ חנין נועדה להביא לכך ששר התחבורה והבטיחות בדרכים ייקבע הוראות מחייבות לגבי הקמה, תפעול ותחזוקה של תחנות האוטובוס, שייכללו גם סטנדרטים מותאמים של מספר מקומות הישיבה בתחנות, ההגנה על נוסעים מפני גשם ושמש והקצאת מקום לשילוט ולמידע.
יוזם הצעת החוק, ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת), מסר בתגובה להפלת הצעתו: "שוב אנחנו רואים שלממשלה הזאת אין שום רצון לעסוק בחיים עצמם. היא פשוט לא סופרת את עשרות אלפי הנוסעים באוטובוסים. למרות תמיכת משרד התחבורה, ועדת השרים לענייני חקיקה הפילה עכשיו את הצעת החוק שלי שדרשה סטנדרט מחייב לתחנות האוטובוס, שכולל מקומות ישיבה, הגנה ממזג האוויר, ושילוט מתאים".
מרב דוד מארגון לובי 99 מסרה: "חברי ועדת השרים לחקיקה והלוביסטים של השלטון המקומי כנראה לא נוסעים בתחבורה הציבורית ולכן החליטו להתנגד להצעת החוק שתקבע סטנדרט בסיסי למבנה לתחנת אוטובוס כדי שיהיו בה סככה ומקומות ישיבה. השלטון המקומי בגלל עלות שולית ביותר לרשויות המקומיות בחר להתנגד להצעה שמיטיבה עם כל נוסעי התחבורה הציבורית".
גיל יעקב, מנכ"ל ארגון 15 דקות: "אנו מציעים לשרים להשתמש יום אחד בחייהם בתחבורה הציבורית בישראל ולחוות את הסבל של הנוסעים שממתינים בתחנות בימות הגשם והשרב. אין ספק שאם הם היו נוסעים בתחבורה ציבורית הם לא היו מפילים את הצעת החוק".

תאריך:  25/02/2018   |   עודכן:  25/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקומות ישיבה בתחנות אוטובוס? לא מעניין את הממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עומר כרמון
ממשלת ישראל במשבר לא רק עם המוסלמים, אלא גם עם העולם הנוצרי    ועדת השרים לענייני חקיקה דחתה את הדיון בהצעת החוק הנוגעת לקרקעות שמכרה הכנסייה    ח"כ רחל עזריה על ראש עיריית ירושלים: "מייצר משבר בתרגיל מכוער"    תגיש הצעת חוק שמעניקה לכנסיות פטור מארנונה
מירב ארד
בתוך עשור: כ-4000 מקומות כליאה חדשים בשטח מינימלי של 4.5 מטר לאסיר    סך התקציב יעמוד על 2.8 מיליארד שקלים
עומר כרמון
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "אם נתניהו ייחקר בפרשת הצוללות הוא חייב לפרוש מיידית. שר החוץ הגרמני אמר לי שיבטלו את ההסכם"    ח"כ יחימוביץ': "השאלה אינה אם נתניהו יהיה או לא יהיה ראש ממשלה, אלא כמה שנים ישב בכלא"    אהוד ברק: "נתניהו שייך להיסטוריה. זה כבר מאחורינו"
עומר כרמון
תגובות במערכת הפוליטית להחלטת נשיא ארה"ב להקדים את פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים    שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "אשרינו שזכינו בהכרתה של הגדולה בידידותינו" יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "החיינו ותודה לנשיא טראמפ על מתנה נפלאה ליום הולדתה ה-70 של ישראל"
עידן יוסף
השר אורי אריאל צפוי להגיש ערר נגד ההיתר שמבקשת שר העבודה לתת למשחקים    הוועדה למתן היתרים התעלמה מהצעת פשרה שהציע להפחתת חילולי השבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il