X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד עופר נועם קבע, כי לזלמן סטמבלר יש זכויות הפעלה בלתי מוגבלות בזמן במאפיית המצות של כפר חב"ד אחיינו של סטמבלר תובע במקביל מחצית מן הזכויות במאפייה; סכסוך זה טרם הוכרע
▪  ▪  ▪
הסכם משנת 1992 [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

זלמן סטמבלר מבקש (25.2.18) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר את פסק הבוררות הקובע, שהוא הבעלים של מאפיית מצות כפר חב"ד. הפסק ניתן בידי עו"ד עופר נועם והוא מתייחס למאפייה ותיקה, המספקת מצות בארץ ובחו"ל.
סטמבלר טען, כי בשנת 1992 רכש את המאפייה מאגודת כפר חב"ד, אך זו טענה שאין יסוד עובדתי לגרסתו ושממילא תביעתו התיישנה. נועם ציין, כי בפועל יש צד נוסף למחלוקת - מאיר צבי סטמבלר, בנו של יעקב סטמבלר אחיו של זלמן, הטוען לזכויות במאפייה אותה הוא מפעיל במשך תקופה ארוכה, בהתאם להסכם הפעלה שנחתם בשנת 2003 בינו לבין האגודה. לטענת מאיר צבי, זלמן היה רק נאמן עבור אביו המנוח, שהיה הרוכש האמיתי של המאפייה בשנת 1992. זלמן תבע לסלק את מאיר צבי מהמאפייה, תביעה שבירורה עוכבה עד להכרעה בבוררות.
נועף הוסיף, כי ההסכם משנת 1992 לוקה בפגמים רבים הן בניסוחו והן בהתנהלות הצדדים בכל הנוגע לקיומו. נראה, כי במשך 25 שנים מאז חתימתו לא טרחו הצדדים לקיים את הוראותיו הנוגעות לפעולות שעליהם לבצע כחלק מהותי לצורך קיומו. הבורר הוסיף, כי העובדה לפיה אף צד לא פנה לרשויות המס ודיווח על העסקה - אומרת דרשני. הוא קבע, כי הצדדים התכוונו להעניק לתובע זכות ניהול ואחזקה במאפייה ולא זכויות קנייניות, וכי האגודה העניקה לו זכות שימוש במאפייה לתקופה בלתי מוגבלת, אשר מעולם לא בוטלה.
נועם קבע, כי סטמבלר זכאי לאכוף את זכות השימוש וההפעלה שהוענקה לו, הן כלפי האגודה והן כלפי אחיינו. עם זאת נקבע, כי ההסכם לא התיימר להעביר את זכויות הבעלות או החכירה בשטחי המאפייה, ולפיכך אם התובע יהיה מעוניין לרכוש זכויות חכירה, עליו לשאת בהוצאות שיידרשו לרשות מקרקעי ישראל ולרשויות התכנון בגין כך.
לסיכום נעתר נועם חלקית לתביעתו של זלמן סמבלר וקבע, כי על האגודה להנפיק לו אישור בעניין זכויותיו במאפייה כבעל זכות הניהול והחזקה בה, וזאת מבלי שהכרעה זו שוללת את זכויותיו של יורשי יעקב סטמבלר לטעון שהם זכאים למחצית מזכויותיו של זלמן במאפייה.

תאריך:  27/02/2018   |   עודכן:  27/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מנכ"ל מינהל המחקר החקלאי: "משמעות הקיצוץ של משרד החקלאות במכון לשנת 2019 - הפסקת הפעילות"    מקלב: "בלתי מתקבל על הדעת שמשרד החקלאות יבצע קיצוץ כה משמעותי מבלי לתאם עם הנהלת המכון ובלי להכין נייר עמדה שמצביע על אפשרויות הקיצוץ. אפעל עם ועדת הכספים בדיון משותף למנוע את הקיצוץ"
עידן יוסף
השגריר חודורוביץ': "אנחנו כעת בלב הסערה אבל ישנה הסכמה שמעכשיו נדבר יותר בשקט ושלווה על הנושא. נאמרו יותר מדי מילים"
עידן יוסף
אמר במליאה: ככל שאוכל לעזור ולסייע לאחיי החקלאים בני המושבים, המושבות והקיבוצים
עידן יוסף
הליכוד כנראה הצליח לשכנע את הסיעות החרדיות כי חקיקת בזק תגרום נזק יותר מתועלת    התחייב לאשר את החוקים מיד אחרי סיום פגרת הכנסת
עידן יוסף
השר ישראל כ"ץ הציג בוועדת הכספים תוכניות להמשך השקעות ניכרות בתחבורה הציבורית ובכבישי ישראל: "כמעט 9 שנים מאז שסומנו יעדים כלכלים וחברתיים לאומים והם ממומשים, אנחנו לקראת השקעה כוללת של 200 מיליארד ש"ח"    גפני: תקציב המשרד ראוי אך קרא לשר לטפל בפקקים הכבדים: "עד להבשלת הפתרונות ארוכי הטווח יש לתת מענה גם לבעיות העכשוויות, זה נוגע בציבור בכל עת ובכל מקום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il