X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נחתם הסכם שיתוף פעולה עם "פז" לאיסוף חבילות ב-120 תחנות פז ברחבי הארץ בכל שעות היממה
▪  ▪  ▪
פז שת"פ חבילות עם דואר ישראל [צילום: דוברות דואר]

חברת דואר ישראל מרחיבה את ערוצי ההפצה שלה ונכנסת לראשונה לתחום המכונות האוטומטיות למסירת חבילות. החברה הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת "פז", בראשות יונה פוגל, במסגרת זאת יוכלו לקוחות דואר ישראל לאסוף חבילות המוזמנות מהארץ או מחו"ל באמצעות אלפי הלוקרים האלקטרוניים Yellow Box של "פז", בכל שעות היממה, 7 ימים בפרישה רחבה של 120 מתחמי פז ברחבי הארץ. השירות אשר ייקרא "box2go", יוצע במהלך חודש מרס במחיר של 9.9 שקל עד 48 שעות.
מדובר במהלך אסטרטגי, שיאפשר לחברת דואר ישראל להמשיך ולהרחיב את פתרונות איסוף החבילות ברחבי הארץ במהירות ובנוחות וללא המתנה, תוך המשך שיפור זמני המסירה ביחידות הדואר. בשנת 2017 מסרה דואר ישראל מעל 61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, מתוכן כבר כיום כרבע נמסר מחוץ לסניפי החברה, באמצעות מאות מרכזי מסירת חבילות מחוץ לדואר, וכן באמצעות מערך השליחים של הדואר ושל חברת Gett.
במסגרת שירות " box2go" יוכלו לקוחות הדואר לבחור את התחנה הנוחה להם לאיסוף החבילה, מתוך 120 מתחמי "פז" בהם השירות זמין, מקצרין בצפון הארץ ועד אילת בדרום. כדי לקבל את החבילה באחד מאלפי הלוקרים של פז, יבצע הלקוח רישום חד-פעמי לפורטל 'MYPOST' באתר דואר ישראל יקבל כתובת וירטואלית, ואת הכתובת הזו יציין ככתובת המשלוח בעת ביצוע הזמנות באתרי סחר בארץ ובחו"ל ובהתאם יקבל את החבילה ללוקר שיבחר ברחבי הארץ. עם הגעת החבילה לתחנה יקבל הלקוח מסרון למספר הנייד אותו הזין בעת ההזמנה, בצירוף קוד אישי לפתיחת הלוקר בו נמצאת החבילה. את החבילה יוכל לאסוף תוך 48 שעות, לאורך כל שעות היממה, בזמן שנוח לו. "Yellow Box" מציע שימוש בלוקרים אלקטרוניים של חברת KEBA האוסטרית, המתמחה בפתרונות אוטומציה העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. הלוקרים מוצבים בחזית חנויות הנוחות, מוארים ומנוטרים על-ידי מצלמות אבטחה סביב השעון.
חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "שיתוף הפעולה עם "פז", הוא חלק מאסטרטגיה עסקית מקיפה שאנו מובילים בשנתיים האחרונות, לשיתופי פעולה עם גופים מובילים במשק. אני מאמין בשותפויות כדוגמת שיתוף הפעולה עם "פז", אשר יוצרות ערך משותף לשתי החברות. ולראיה עם כל אחד מהשותפים אליהם חברנו, כמו שופרסל, עזריאלי, eBay, Gett וחברות נוספות, הרחבנו את תחומי הפעילות יחד, בדרך שמאפשרת לשפר משמעותית את השירות ללקוחותינו, ולהרחיב את הפעילות העסקית. בשנים הקרובות נמשיך ליצור שותפויות נוספות כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה".

תאריך:  04/03/2018   |   עודכן:  04/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יונה פוגל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדואר נכנס לתחום האוטומטים למסירת חבילות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לדעתי זה לא שיפור ; ההפף הוא נ
ביאטריס ויסמן  |  5/03/18 05:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הוסיף: פה אין עניין של פרשנות, זו פשוט אריתמטיקה. לא נוכל להמשיך ולהשלים את תר"ש גדעון ללא פתרון מניח את הדעת לנושא הזה    הביע זעזוע מבובת החייל שנתלה במאה שערים
אביתר בן-צדף
עקב בעיות במערכת הכבדה מאוד של מידע תחזוקתי, שיוצרת יותר מדי הודעות-שווא על חלקים תקולים    בקרוב תותקן גרסה משופרת של מערכת, שתקטין את רמת הודעות-השווא הללו
עידן יוסף
אמר עם עלייתו למטוס: "עם רצון טוב זה גם לא יקרה. לי יש רצון טוב, אני מקווה שגם לשותפים האחרים שלנו. במקרה כזה לא נלך לבחירות והממשלה הזאת יכולה לכלות את ימיה בתאריך הנקוב ב-2019"
עידן יוסף
השוותה את מערכת החוק לבגתן ותרש    לבני: "שרה בישראל משווה את שומרי הסף לאנשים שסופם היה תלייה - ואת השרה הזאת מסמיך נתניהו להחליפו בהיעדרו"    רה"מ יוצא לארה"ב
עומר כרמון
הנשים התבקשו לרוץ לפי כללי ההלכה האיסלאמית - כשהם לובשות חג'אב אן עבאיה, אך למרות ההגבלות, השיגו תוצאות נאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il