X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החלטה של בית המשפט העליון חושפת: המדינה הייתה מוכנה להסתפק בשל"צ על עבירות של שש שנות מאסר ומאסר מינימום של חודש
▪  ▪  ▪
חמש שלילות [צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90]

המדינה הייתה מוכנה להסתפק בעונש קל במיוחד לנהג מונית בעל 25 הרשעות קודמות, אשר ניסה לדרוס שוטר ואילץ את המשטרה לנהל אחריו מרדף של 2 ק"מ ליד נתב"ג. כך מגלה (יום ג', 6.3.18) החלטה של המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, חנן מלצר.
גיא קווין נהג במונית בנתב"ג בנובמבר 2014. שוטר ביקש ממנו אישור יציאה מנתב"ג, ובתגובה החל קווין לנהוג בפראות, דרס את כף רגלו של השוטר, ברח כשהוא עובר מנתיב לנתיב והוא נעצר רק לאחר מרדף מלווה בכריזה. המדינה הגיעה להסדר טיעון עם קווין, לפיו יודה בתקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו ונהיגה פוחזת ברכב.
יצוין, כי תקיפת שוטר נושאת עונש מירבי של שלוש שנות מאסר ועונש מינימום של חודש מאסר, ואילו נהיגה פוחזת - גם היא בעלת עונש מירבי של שלוש שנות מאסר. לחובתו של קווין עומדות 25 הרשעות תעבורה וחמש שלילות רישיון. למרות כל אלו, ביקשה המדינה לגזור עליו מאסר על תנאי, 250 שעות עבודה לתועלת הציבור, קנס של 1,500 שקל, פיצוי לשוטר בסך 2,500 שקל ושלילת רישיון לשלושה חודשים.
רק תסקיר שלילי של שירות המבחן הביא את המדינה לסגת מהסדר הטיעון - וגם אז ביקשה להסתפק בעבודות שירות. בית משפט השלום בראשון לציון (השופטת שרית זמיר) גזר על קווין שלושה חודשי עבודות שירות ויתר הרכיבים היו כפי שסוכם בהסדר המקורי. בית המשפט המחוזי מרכז (השופטים לאה ברודי, זהבה בוסתן ושמואל בורנשטיין) דחה את ערעורו של קווין וקבע שגזר הדין הוא ראוי בהתחשב בנסיבות המקרה.
כאמור, מלצר דחה את בקשתו של קווין לערער בגלגול שלישי. הוא מציין את עברו השלילי של קווין, ואת העובדה שבין היתר כבר נדון לשל"צ אותו "התקשה להשלים". לדברי מלצר, "הרשעות ועונשים אלה לא הרתיעו את המבקש מלחזור ולבצע עבירות נוספות". את המדינה ייצגה עו"ד עילית מידן.

תאריך:  07/03/2018   |   עודכן:  07/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
ראובן לייב
היסח הדעת של הנהג, כמו גם של הולך הרגל, הוא הגורם המרכזי לתאונות הדרכים בכבישי ישראל. הגיעה לכן העת להקדים רפואה למכה
איתמר לוין
אנואר אבו-זינה, שדרס למוות שני חיילים, המשיך לנהוג במשאית למרות מספר תלת-ספרתי של הרשעות. זה קרה בשל ליקויים יסודיים בבתי המשפט לתעבורה, הכוללים עומס בלתי אנושי והקלה דווקא עם נהגים מקצועיים
עומר כרמון
דיון בוועדת הכלכלה בעקבות התאונה הקטלנית בה נהרג הנער ליאל אלמקייס ז"ל    שמעון בוזגלו, שאחיו נהרג בתאונה עם גמל: "מאוכזב מהשר אורי אריאל כי אם הוא היה עושה משהו, אנשים לא היו מתים"    ח"כ סמוטריץ': "מתבייש ומבקש סליחה מבני המשפחות השכולות, אני מלווה את ההצעה כבר שנתיים ובכל משרד ממשלתי מסבירים לי למה זה לא במגרש שלהם ומתנהגים כמו ראש קטן. טעיתי שהייתה לי סבלנות"
עומר כרמון
ההרוגים: אורי ליפניק בת 12 משבי שומרון, אחיה - רואי ליפניק בן ה-8 ונהג הרכב הפלשתיני - פתחי עבד אל-כרים אבו שנב, בן 21    הרכב הפלשתיני נסע ככל הנראה במהירות מופרזת
עידן יוסף
שוטרי תנועה תפסו את נשיא בית משפט המחוזי בתל אביב משוחח בטלפון הנייד במהלך נסיעה בנתיבי איילון    השופט מכחיש את המיוחס לו ולכן יועמד לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il