X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניתוחי כדאיות הוכיחו: מיזמים אלו כדאיים גם בערים מרוחקות בתנאים מסוימים NSA בבעלות נסים אסייג בוחנת היתכנות לקידום מיזם ראשון במעלות - שילוב של פינוי בינוי עם תמ"א 38/1
▪  ▪  ▪
ניסים אסייג

חברת NSA התחדשות עירונית, בבעלות יזם הנדל"ן ניסים אסייג, מקדמת מיזמי פינוי-בינוי בפריפריה. ניתוחי כדאיות שערכו מומחי החברה מצאו, שמיזמים אלו כדאיים, בתנאים מסוימים, גם בערים מחוץ לאזורי הביקוש. מעלות תהיה המיזם-לדוגמה הראשון.
רוב חברות הנדל"ן אינן מקדמות מיזמי פינוי-בינוי בפריפריה. הסיבה: הדירות נמכרות שם במחירים נמוכים יחסית, ולכן המיזם אינו כדאי. מסיבה זו, פעילות פינוי-בינוי הפריפריה מועטה, ומאות אלפי תושבים אינם יכולים ליהנות מהיתרונות שלה.
בדיקות שערכו מומחי NSA, יחד עם מהנדס העיר מעלות ומנהל הפרויקטים בעיר, מצאו שניתן להגיע לפריצת דרך. המיזמים יהיו לדבריהם רווחיים אם יתמלאו שלושה תנאים:
  • המיזם יהיה חלק מהסכם-גג, שבו תקצה רשות מקרקעי ישראל קרקע, כדי לקדם במידת הצורך מיזם בינוי-פינוי-בינוי שבו מפנים תחילה את הדיירים לבניין חדש על המגרש הנוסף.
  • דיאלוג עם הרשות המקומית בשיתוף פעולה עם הרשות להתחדשות עירונית. תמיכת העירייה וסיוע מצידה חשובים, כי היא מבקשת לקדם הליכי התחדשות עירונית.
  • שילוב שני מסלולים - פינוי-בינוי יחד עם תמ"א 38/1.
יהרסו 24 דירות, יבנו 240
מעלות תהיה המיזם הראשון שבו בוחנת NSA פינוי-בינוי בעיר בפריפריה התוכנית היא להעביר לבניין חדש 24 משפחות מבתים ישנים במתחם אלי כהן, ואחר כך תבנה החברה תבנה שכונה בת 240 דירות, ועוד 1,500 מ"ר מסחרי.
איך יראה שילוב תמ"א 38/1?
אסייג: "נשפר עשרות בניינים סמוכים בודדים במעגל החיצוני, ללא הוספת זכויות בנייה. נחזק את הדירות נגד רעידות אדמה, נשפץ את הבניינים, נוסיף מעלית וגינה. מכיוון שמגיעות לנו זכויות בנייה נוספות, שכאמור לא ננצל אותן, ננייד את הזכויות לקרקעות משלימות, שיועדו לכך במסגרת הסכם הגג".
אסייג אומר כי התוכנית הוצגה לסגן שר השיכון ג'קי לוי וקיבלה את תמיכתו. עם השלמת הניתוח הכלכלי, יוצגו הממצאים הסופיים לחיים אביטן, ראש הרשות להתחדשות עירונית.
להערכתו אם יתברר שהמוגדל כדאי מבחינה כלכלית, אפשר יהיה להפעילו בכל ערי הפריפריה, בהן מחירי דירות חדשות הם עד 1 מיליון שקל.
אסייג הוא יזם מוביל בתחום ההתחדשות העירונית. בין היתר הוא מקדם בניית 1750 דירות באור עקיבא.

תאריך:  06/03/2018   |   עודכן:  06/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בנאום סוחף בשדולה היהודית-אמריקנית אמר רה"מ: "אירן בונה אימפריה תוקפנית, נעצור אותה"    "עבאס, הפסק לשלם לטרוריסטים. תשקיע בחיים ובשלום"
עידן יוסף
אחרי שבנאמני תורה ועבודה אמרו כי מצע האיחוד הלאומי אינו מייצג את הזרם המרכזי בציונות הדתית, תוקפים באיחוד הלאומי חזרה ומאשימים את התנועה בנאמנות לדרכו של יאיר לפיד ולא לדרך הרב קוק
יצחק דנון
החברה מייצרת מזון תימני    המנכ"ל לשעבר נועם זהבי מבקש למנות בורר בסכסוך בינו לבין שלושת אחיו, המנהלים את החברה שהקימו הוריהם
יצחק דנון
העובדת טוענת שנפלה קורבן למסכת של הטרדות מיניות קשות, התעללות, התנכלות, נידוי, השפלות ויחס מחפיר ומבזה
אלעזר לוין
יגישו הצעה משותפת במכרז לסלילת כביש הכניסה החדשה לירושלים, בן 5 קילומטרים    החברה שתזכה תסלול את הכביש על חשבונה ותשכיר אותו למדינה ל-25 שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il