X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האיכון יינתן לגבי המכשיר שהעמיד המעסיק לרשותו של העובד ויתייחס רק לשעות העבודה העובד יוכל להשחיר מידע פרטי - אם כי הדבר עשוי להוכיח שלא עבד בשעות העבודה
▪  ▪  ▪
איזון זכויות [צילום: ג'ף צ'יו, AP]

מעסיק יוכל לקבל דוחות איכון של הטלפון הסלולרי שהעניק לעובד, וזאת תוך הגבלה על תקופת האיכונים ועל מהותם. כך קובע לראשונה (4.3.18) שופט בית הדין הארצי לעבודה, אילן איטח.
האיכון התבקש לצורך הוכחת טענת המעסיק, לפיה העובד לא שהה במקום העבודה במשך כל הזמן בו אמור היה לעשות זאת. איטח מזכיר, כי הזכות לפרטיות היא יחסית ויש לאזן בינה לבין זכויות אחרות - ובמקרה הזה, זכותו של המעסיק לדעת האם העובד ממלא את חובותיו. כנקודת מוצא, על המעסיק להוכיח שהמידע המבוקש רלוונטי למחלוקת הספציפית, ועל בית המשפט גם לתת משקל לעקרון ולפיו יש לנהל את ההליך בקלפים פתוחים - כאשר כל המידע הרלוונטי זמין לצדדים ולמותב.
איטח קובע, כי האיכון יינתן רק לגבי תקופת עבודתו של העובד אצל אותו מעסיק. האיכון עשוי לכלול גם מידע בלתי רלוונטי למעסיק, דהיינו לגבי מקום הימצאו של העובד שלא לצורכי עבודתו. בשל כך, יש להעביר את המידע תחילה לעובד, שיוכל להשחיר את המידע העודף - אם כי על העובד להיות ער לכך, שהשחרה זו יכולה להוות הודאה שבאותן שעות לא שהה במקום עבודתו.
בית הדין הארצי קיבל את ערעורה של חברת התכשירים הרפואיים פישר על החלטת בית הדין בנצרת, בה נדחתה בקשתה לקבל מחברת סלקום דוחות איכון של אברהם שטטר שהועסק בה. שטטר הגיש תביעה בעקבות פיטוריו, פישר טענה שניצל את שעות העבודה ואת הרכב הצמוד לביצוע עבודות נוספות, וביקשה להוכיח את טענתה על-ידי דוחות האיכון של המכשיר הסלולרי שהעמידה לרשותו של שטטר. איטח קבע, כי הדוחות יינתנו לגבי חודשיים ספציפיים הנתונים במחלוקת ולגבי שעות העבודה בלבד, וכאמור - שטטר יוכל להשחיר את המידע העודף.
השופטים חני אופק-גנדלר ואילן סופר ונציגי הציבור חיה שחר ודורון קמפלר הסכימו עם איטח. את פישר ייצג עו"ד דוד קורצוויל, ואת שטטר - עוה"ד ארנית זוננברג ושרון רטר.

תאריך:  07/03/2018   |   עודכן:  07/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעסיק יקבל איכון הסלולרי של העובד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש בעיה בפתיחת כתבות באתר
הלו ניוז1  |  7/03/18 12:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בדיון לעניין נוהל המשנה את סדרי העבודה במרכזים הנותנים מענה לקטינים נפגעי עבירות מין ואלימות ציין נציג המשטרה: "הנוהל הפתיע אותנו, בלי חוקרי ילדים עדיף לחזור לעבוד בתחנות המשטרה"    נציגת פרקליטות המדינה: "בשל הצוותים השלמים החקירות במרכזים טובות ומניבות יותר, בלעדיהם אין למרכזים משמעות"
אלעזר לוין
אפריקה-השקעות וקבוצת בן-משה מבקשות מביהמ"ש להחליט בדחיפות על אישור המכירה    "יהיו בעיות עם דור-אלון והריבוע הכחול, וסכנה להפסד עשרות מיליונים"    הנשיא: תאמו עם רשות המיסים והכנ"ר מועד לדיון דחוף
עידן יוסף
כבל תובע ממשרד התקשורת להביא את מהפכת הסלולר לטלוויזיה הרב-ערוצית    על הצעת משרדי התקשורת והאוצר לרפורמה בהוט ויס: לא נמצא אחד שהיה מוכן להתחייב בפני הוועדה שהרפורמה תוזיל את המחיר לצרכן
איתמר לוין
החלטה של בית המשפט העליון חושפת: המדינה הייתה מוכנה להסתפק בשל"צ על עבירות של שש שנות מאסר ומאסר מינימום של חודש
מירב ארד
במכתב נדיר שכתב ראש הממשלה דוד בן-גוריון בשנת 1948 הוא מציין כי שתוף אישה בממשלה יש בו משום דגל – דגל חרות האדם ושיונו, וכי נראה לו הדבר כחובת כבוד    בנוסף חושף הארכיון את דאגתו של מפקד חיל האויר דאז, האלוף דן טולקובסקי, לקידומה של אסתר ארדיטי ולתנאי מחייתה לאחר שיחרורה מצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il