X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה תובעת 5.3 מיליון שקל בטענה לליקויים קשים במפעל שלה בהרטוב - הממוקם בנכס ששכרה מתנובה ושנמכר לאחר מכן לחברת מ.א.ל.מ
▪  ▪  ▪
בעיות איטום והצפות

חברת סלטי משני תובעת 5.3 מיליון שקל מתנובה ומחברת מ.א.ל.מ נכסים. התביעה נוגעת לנכס באזור התעשיה הרטוב שהיה שייך לתנובה ונרכש בידי מ.א.ל.מ.
בתביעה נאמר, כי ביוני 2007 שכרה סלטי משני מתנובה חלק מקומת קרקע באותו מבנה לצורך העתקת מפעלה מראשון לציון. עקב איחור של שלוש שנים במסירת החזקה בנכס כתוצאה מעיכובים בשיפוץ שתנובה התחייבה לבצע, הוארכה תקופת השכירות עד סוף שנת 2019. סלטי משני נכנסה למפעל במארס 2010 והשקיעה 3 מיליון שקל בהתאמתו לצרכיה.
לטענת סלטי משני, תנובה הסתירה ממנה פגמים מהותיים, ובראשם
בעיות איטום קשות בחלק בין רצפת מפעל "העוף העולה" שמעל סלטי משני לבין תקרת המפעל שלה, אשר גורמות להצפות חוזרות ונשנות. עוד הסתירה ממנה תנובה, כי עקב הזנחה במשך עשרות שנים מצד המועצה המקומית מטה יהודה, מוצף המפעל מדי שנה במי הוואדי הסמוך עד כדי השבתתו המלאה בימי החורף.
לדברי סלטי משני, בפברואר 2015 היא הודיעה לתנובה על ביטול הסכם השכירות. לאחרונה הודיע מהנדס תנובה, כי לא ניתן לתקן באופן הרמטי את הליקויים והנזקים, ולכן התביעה מוגשת לאחר שניתנו לנתבעות מספר הזדמנויות לתקן אותם. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אלעזר עמר ויסמין לוינבוק, וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  07/03/2018   |   עודכן:  07/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21, אורלי עדס: "הצעת התקציב כוללת את מרב הצרכים לקיום מערכת בחירות ומתן מענה לכל תרחיש אפשרי"
מירב ארד
לפי הצעת החוק ייאסר בין היתר השימוש במזומן בכל עסקה שערכה עולה על 8000 שקלים לעוסק או על 25,000 שקלים למי שאינו עוסק    שי באב"ד: חייבים לאשר בממשלה את מסגרות התקציב
מירב ארד
תקרת סכום הרווח על הימורים שממנו ומעלה ישולם מס    חברי הכנסת: "מדובר בשיקול פיסקאלי, להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים תוך שהמדינה תכניס את ידה עמוק לכיסו של האזרח"
איתמר לוין
העירייה מימנה ב-700,000 שקל אירוע של המפלגה ואל המעיין בסוכות תשע"ז, בטענה שזהו אירוע עירוני - אך בבית המשפט לא ידעה למסור פרטים מינימליים עליו
אלעזר לוין
בנוסף להצעת אפריקה-שיכון ובינוי, שפורסמה ב-News1, הגישו הצעות אלקטרה, פאן-מידטרניאן, מנרב, שפיר ואשטרום - שלוש האחרונות עם שותף מחו"ל    הכביש יפתח ב-2023, ויחבר את הכניסה לירושלים עם שכונות בדרום ומערב העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il