X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברית מתהדקת. רוסיה, אירן וטורקיה
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין:
יתכן שיהודים התערבו בבחירות בארה"ב
אמירה גזענית של הנשיא הרוסי: מאשים זרים אזרחי רוסיה בפעולות שלא תואמו עם הממשלה ▪ התקרב לאחרונה לאירן ולטורקיה ומקצין את עמדותיו כלפי ישראל ח"כ סבטלובה: "מצפה מממשלת ישראל לצאת נגד הדברים החמורים"

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אמר לרשת הטלוויזיה האמריקנית, NBC (שבת, 10.3.18) כי במידה ויוכח שאזרח רוסי פעל כדי להשפיע על תוצאות הבחירות בארה"ב, אין זה מעניינו, מכיוון שלא היה מדובר במדיניות ממשלתית.
"יכול להיות שאלה שעשו את זה אינם רוסים, אלא אוקראינים (אויבי רוסיה כיום, ע.כ), טטרים (אומה טורקית מוסלמית שהוגלתה בידי סטאלין למדינות חבר העמים לאחר שהואשמה בשיתוף פעולה עם האויב, ע.כ) או יהודים עם אזרחות רוסית", אמר פוטין. "צריך לברר את זה. אולי יש להם אזרחות כפולה או גרין קארד. אולי ארה"ב שילמה להם".
התבטאותו של ולדימיר פוטין לגבי היהודים עומדת בסתירה לדבריו באותו נושא בשנה שעברה. אז הוא השווה לאנטישמיות את ההאשמות שהופנו כלפי רוסיה: "זה מזכיר לי אנטישמיות. תמיד היהודים אשמים. אתה מפגר ולא מצליח כלום, אז היהודים אשמים. אנחנו יודעים לאן זה מוביל. זה תמיד נגמר רע מאוד. הצד המפסיד בארה"ב עשה הרבה טעויות, אבל הקמפיין של טראמפ היה אפקטיבי יותר ולכן הוא ניצח. הצד השני לא רוצה להודות בכישלון, אז מצאו את רוסיה. רוסיה אשמה בכל".
בחודשים האחרונים ניכר שינוי בפעולותיו והצהרותיו של הנשיא הרוסי. פוטין שנטה בעבר לכיוון דיאלוג עם היהודים וישראל, התקרב לאחרונה לציר האירני-טורקי והידק את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם טהרן. לפי פרסומים זרים, פוטין אף איים על ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, כי יפעל צבאית נגד ישראל, במידה ויימשכו התקיפות בסוריה.
בתגובה לדבריו של נשיא רוסיה, מסרה ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני): "אולי היהודים התערבו בבחירות בארה״ב. אולי היהודים שולטים בעולם. אולי היהודים שחטו את היהודים בפולין. לכל הטענות הללו יש שורש אחד - שנאת יהודים. מצפה ממשלת ישראל לצאת בחריפות נגד דברים חמורים אלה של הנשיא הרוסי. אם ישראל לא תגן על היהודים - איש לא יעשה את זה במקומה".

תאריך:  10/03/2018   |   עודכן:  10/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יתכן שיהודים התערבו בבחירות בארה"ב
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא בהכרח אנטישמי
משה, עורך-דין  |  10/03/18 17:30
2
צודק פוטין
אלכסיי מישקין  |  10/03/18 17:56
3
מי שישן עם כלבים...
Captain  Obvious  |  10/03/18 17:57
4
גם רציחות מתנגדים זה היהודים ל"ת
פועה  |  10/03/18 19:46
5
בשנות השלושים היה "מנהיג" כזה
גבריאל  |  10/03/18 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מכנס את המל"פ באורח חד-צדדי ללא השתתפות חמאס והגי'האד האיסלאמי כדי לבחור הנהגה חדשה לאש"ף    ההחלטה מעוררת זעם רב ברחוב הפלשתיני שרואה בה סטירת לחי למצרים וטרפוד תהליך הפיוס הפנים פלשתיני
מירב ארד
  59% מהאזרחים הערבים ב-2017 הכירו בזכות הקיום של המדינה לעומת 66% ב-2015 ובמקביל 74% מהיהודים הכירו ב-2017 בזכות הקיום של הערבים כמיעוט בעל זכויות מלאות לעומת 80% ב-2015
עומר כרמון
בכירה לשעבר בשירותי המודיעין בלבנון נעצרה בחשד שתפרה תיק נגד עיתונאי ביקורתי שהואשם שפעל בשליחות המוסד הישראלי    שר הפנים: כל העם הלבנוני צריך להתנצל בפניו    החיזבאללה כועס: איש לא צריך להתנצל
עומר כרמון
נשיא ארגון ציוני אמריקה: "מדובר באסון לישראל"    תנועת הריבונות: "העם שראה כיצד עלה בידי נתניהו לעמוד איתן מול ממשל אובמה והצעותיו האסוניות במשך שמונה שנים, מצפה לראות את נתניהו ניצב איתן גם מול חיבוק הדוב של ממשל טראמפ"
עומר כרמון
תוכנית נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, תוצג בבירת הממלכה הסעודית: העיר העתיקה בירושלים תהיה בשליטה בינ"ל    השכונות הערביות במזרח ירושלים יהיו חלק מבירת המדינה הפלשתינית    פליטים פלשתינים לא יוכלו לשוב לישובים בהם התגוררו עד 1948 ו-1967, אך יהיו זכאים לפיצוי כספי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il