X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הלימובאס מבפנים [צילום: דנה מאירזון]
המאבק על לב השמיניסטיות הדתיות מתרחב
ארגון עמינדב חל להפעיל אוטובוס-לימוזינה ("הלימובאס") שיעבור באולפנות ובתיכונים לבנות ברחבי הארץ על-מנת שאלו "יסגרו" מקום שיבוץ בשירות הלאומי לשנה הבאה

בימים בהם המאבק על לב השמיניסטיות הדתיות בנושא הגיוס לצה"ל בשיאו, וכשברקע הסרטון המדובר שהפיץ חיל-האוויר - יוזמה חדשה בציונות הדתית למען השירות הלאומי יוצאת לדרך. ארגון עמינדב, מהמובילים בתחום השירות הלאומי, החל להפעיל אוטובוס-לימוזינה ("הלימובאס") שיעבור באולפנות ובתיכונים לבנות ברחבי הארץ על-מנת שאלו "יסגרו" מקום שיבוץ לשנה הבאה ויבחרו במסגרת השירות הלאומי על פני אפשרות הגיוס לצה"ל.
זאת בניגוד למגמה אותה מוביל שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי), התומך בגיוס בנות דתיות, ולאחרונה אף פרסם מבחני תמיכה לארגונים הפועלים מחוץ לבתי הספר לגיוס בנות דתיות לצה"ל.
הצוות המקצועי שיגיע למוסדות הבנות יכלול את כל הגורמים הרלוונטיים שיאפשרו לצעירה הדתית "לסגור" שיבוץ מתאים לשנה הבאה כבר במקום ללא "טרטורים" מיותרים - כשבאופן ייחודי יתלווה אליהם גרפולוג שיסייע לצעירות לקבל החלטה גם באמצעות ניתוח כתב היד שלהן.
בחודשים האחרונים מתעצם המאבק בתוך הציונות הדתית בנושא גיוס צעירות דתיות לצה"ל, ובנושא ההכנה לשירות הצבאי בתוך מוסדות הציונות הדתית . כעת, יוזמה חדשה בציונות הדתית שמוביל ארגון עמינדב, מהמובילים בתחום השירות הלאומי, מנסה לתת מענה ולא "להפקיר" את השטח" רק לגורמים הפועלים בתחום הגיוס לצה"ל.
הארגון שכר אוטובוס-לימוזינה ("הלימובאס") שיעבור באולפנות ובתיכונים לבנות ברחבי הארץ במטרה לגייס מספר רב של שמיניסטיות להתנדבות לשירות הלאומי בשנה הבאה. לאוטובוס המפואר יתלווה צוות מקצועי רחב (שכולל משבצת שירות, מתאמת ועובדת סוציאלית וגרפולוג) שצפוי להיפגש עם מאות בנות ברחבי הארץ ויאפשר להם "לסגור" מקום התנדבות לשנה הבאה באופן מיידי- ללא "טרטורים" מיותרים. באופן ייחודי יתלווה לצוות גם גרפולוג שיסייע לצעירות לקבל החלטה תוך ניתוח כתב היד שלהן.
סמנכ"ל ארגון עמינדב גילה ברוק: "בחודשים האחרונים נראה שארגונים העוסקים בנושא גיוס צעירות דתיות לצה"ל הן אלו שמובילים את סדר היום ונאבקים, בהצלחה לא מעטה, על לב השמיניסטיות הדתיות. בעמינדב הבנו שאסור לנו "להפקיר" את השטח ואנחנו חייבים לתת מענה ראוי עם מסר ברור לכל תלמידת י"ב בציונות הדתית- "השירות הלאומי הוא משמעותי ומתאים יותר לבת הדתית והוא כולל מגוון אפשרויות רחב לסייע ולהתנדב ולהשפיע על החברה הישראלית- לא פחות ואף יותר משירות בצה"ל". אנו מקווים שהפרויקט הזה יביא לשינוי משמעותי בשיח המתנהל וישים את השירות הלאומי כאפשרות המתאימה ביותר לצעירה הדתית".

תאריך:  11/03/2018   |   עודכן:  11/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאבק על לב השמיניסטיות הדתיות מתרחב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אכן השירות הלאומי עדיף ל"ת
שירה  |  12/03/18 06:47
2
עוד שיטה של בנט ושולחיו
גיא חיספין  |  12/03/18 11:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"לא יכול להיות שמוחקים מיליארדים מכספי הציבור ומתחבאים מאחורי סודיות בנקאית"    היו"ר כבל: אם לא יהיה שיתוף פעולה של הבנקים והרגולטורים לא נהסס ללכת למהלך של ועדת חקירה ממלכתית    נציגי החברה האזרחית: המטוטלת משנה כיוון והכוח עובר מהבנקים לאזרחים, הציבור עומד לצד חברי הכנסת - ונותן להם טפרים לצוד את העוולות
עידן יוסף
במקביל לדיוני תקציב המדינה, ועדת הכספים אישרה את תקציב משרד מבקר המדינה ל-2019 למרות התנגדותו של סמוטריץ'
אלעזר לוין
הקרן הקצתה 400 מיליון שקל לפיתוח ועזרה לישובים בצפון הארץ, ונראה שמדובר בחלק מתקציב זה    יו"ר הקרן שמח על חידוש שיתוף הפעולה עם האוצר
עידן יוסף
אושרה תוכנית צה"ל ומשרד הביטחון להצטיידות במאות נגמ"שי 'איתן' גלגליים ולפיתוח תותח עתידי    בתוך עשור, זרוע היבשה תעבור שדרוג יכולות דרמטי    התעשיות הביטחוניות הישראליות יקבלו הזמנות במיליארדי ש"ח
אלעזר לוין
התנגדות של ראשי רשויות, ביחוד פתח תקוה    התאחדות בוני הארץ תומכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il