X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי של דור אלון ברבעון הרביעי של 2017 זינק בכ-132% במהלך שנת הדוח הכריזה החברה על דיבידנדים בסך כולל של 70 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חברת האנרגיה דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן-משה, מדווחת (יום ב', 12.3.18) על רווחי שיא ב-2017 של כ-104 מיליון ש"ח, רווח נקי המיוחס לבעלים - זינוק של 41% לעומת רווח נקי של כ-73 מיליון ש"ח בשנת 2016.
ברבעון הרביעי של 2017, זינק הרווח הנקי של דור אלון בכ-132% - לכדי 35 מיליון ש"ח לעומת כ-15 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. במהלך שנת 2017 החליט דירקטוריון החברה על חלוקת שני דיבידנדים בסך כולל של כ-70 מיליון ש"ח.
סך המכירות נטו של דור אלון בשנת 2017 הסתכמו לסך של כ-3.7 מיליארד ש"ח לעומת 3.53 מיליארד ש"ח בתקופה מקבילה אשתקד. סך המכירות נטו ברבעון הרביעי של השנה הסתכם בכ-941 מיליון ש"ח לעומת כ-870 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במחזור המכירות נובע מעליית מחירי הדלקים בין התקופות וכן מהמשך מגמת הגידול בכמויות הדלקים והגז הטבעי שנמכרו וגידול במחזורי המכירות של חנויות הנוחות במתחמי התדלוק וחנויות הנוחות העצמאיות.
הרווח הגולמי של דור אלון עמד בשנת 2017 על כ-862 מיליון ש"ח גידול של כ-8 מיליון ש"ח לעומת כ-854 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של השנה הסתכם בכ-212 מיליון ש"ח. לעומת כ-208 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בדור אלון מציינים, כי לצד גידול במכירות וברווח הגולמי חלה עליה בהוצאות התפעול, בין היתר, כתוצאה מעליית שכר המינימום, מהפרשה חשבונאית בגין דמי השימוש בסימן מסחרי ומזקיפת הוצאות בקשר עם היערכות לכניסת ההתקן האוניברסלי, לרבות הוצאות פחת.
הרווח התפעולי של החברה עמד בשנת הדוח על כ-145.5 מיליון ש"ח, קיטון של כ-10 מיליון ש"ח לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של השנה הסתכם בכ-39 מיליון ש"ח גידול של כ-5 מיליון לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו בשנת 2017 עמדו על סך של כ-24 מיליון ש"ח, ירידה ניכרת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הקיטון בין התקופות נובע כתוצאה מירידה בעלויות החוב ומניהול היתרות הנזילות של החברה.
מנכ"ל חברת דור אלון, עודד בלום מציין, כי על-אף שרווחי השנה הם רווחי שיא של דור אלון מאז הקמתה בשנת 1988 החברה נערכת להתמודד עם האתגרים בסביבה העסקית והרגולטיבית. בלום מתריע כי אם תמומש כוונת מנהל הדלק להקטין את מרווח השיווק המפוקח על בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי, עלולה להיות לכך פגיעה ברווחיות החברה, פגיעה בלקוחות הענף ופגיעה בתחרות הקיימת בין תחנות הדלק תוך חיזוקם דווקא של השחקנים הוותיקים בענף.

תאריך:  12/03/2018   |   עודכן:  12/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק של 41% ברווח הנקי לכדי 104 מיליון ש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שלושה חשודים נוספים נעצרו ורביעי עוכב    בין החשודים: יזם ששימש בעבר בתפקידים בכירים    החשדות: שוחד, מרמה ועבירות מס
עידן יוסף
ארגון עמינדב חל להפעיל אוטובוס-לימוזינה ("הלימובאס") שיעבור באולפנות ובתיכונים לבנות ברחבי הארץ על-מנת שאלו "יסגרו" מקום שיבוץ בשירות הלאומי לשנה הבאה
עידן יוסף
"לא יכול להיות שמוחקים מיליארדים מכספי הציבור ומתחבאים מאחורי סודיות בנקאית"    היו"ר כבל: אם לא יהיה שיתוף פעולה של הבנקים והרגולטורים לא נהסס ללכת למהלך של ועדת חקירה ממלכתית    נציגי החברה האזרחית: המטוטלת משנה כיוון והכוח עובר מהבנקים לאזרחים, הציבור עומד לצד חברי הכנסת - ונותן להם טפרים לצוד את העוולות
עידן יוסף
במקביל לדיוני תקציב המדינה, ועדת הכספים אישרה את תקציב משרד מבקר המדינה ל-2019 למרות התנגדותו של סמוטריץ'
אלעזר לוין
הקרן הקצתה 400 מיליון שקל לפיתוח ועזרה לישובים בצפון הארץ, ונראה שמדובר בחלק מתקציב זה    יו"ר הקרן שמח על חידוש שיתוף הפעולה עם האוצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il