X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"תחילה יש לתת הזדמנות לממש את זכות הסירוב " הוגשו עוד שתי התנגדויות של פרטיים להסדר הכל ידון בראשית השבוע הבא
▪  ▪  ▪
[צילום: משה שי/פלאש 90]

אין לאשר כמות שהיא את העסקה למכירת אפריקה השקעות לקבוצת בן-משה - אומרת חברת אלון דלק, בהתנגדות לעסקה שהגישה אמש (יום ב', 12.3.18) לבית המשפט המחוזי בת"א. הוגשו גם שתי התנגדויות של פרטיים. הכל ידון בראשית השבוע הבא (יום א 18.3.18) בבית המשפט.
אלון דלק אומרת כי אינה מתנגדת לעסקה כולה, אלא רק לסעיף הקובע, כי חברת דור אלון תמכור לקבוצת בן-משה את מניותיה בחברת ישראל-קנדה, היא אומרת כי יש לה זכות סירוב לרכוש מניות אלו, במחיר זהה, וכי זכות זו נקבעה במפורש בחוזים בין החברות.
זאת ועוד, ישראל-קנדה היא בעלת 51% בשש חברות "המפעיל", שעיקר עיסוקן הוא הפעלת כביש 6. לכן, זכות הסירוב של אלון דלק חלה לדבריה גם על חברות אלו.
אלון דלק מציינת כי נושא זה כלל לא הוזכר בחוזים בין אפריקה השקעות לבין קבוצת בן-משה. אלון דלק אומרת כי בחודש ינואר פנתה פעמיים בכתב לצמדדים והזכירה להם את זכויותיה, אך לא נענתה.
הצדדים לעסקה אומנם הציעו פתרון לבעיה זו של זכות הסירוב, אבל אלון דלק מודיעה לבית המשפט שהפתרון אינו מקובל עליה. לדבריה, ההצעה פוגעת בזכויות שלה. יתר על כן, היא לא נותנת לה את התקופה המספקת, על-פי החוזים, לבחון את ההצעה ואת העסקה.
אי לכך דורשת אלון דלק, שבית המשפט יקבע כי עסקת המכירה כפופה לזכות סירוב תוך 30 יום. באותן יום ידונו גם שתי התנגדויות שהגישו פרטיים. נגד הסעיף בחוזה הנותן פטור ללבייב ולבכירים בחברה מכל תביעה. בנדל אומר כי ביוני 2015 הגיש תביעה נגד אפריקה תעשיות, וביקש להכיר בה כתביעה יצוגית בסך 72 מיליוןן שקל. אמנון מזרחי, בעל חבילה קטנה של אג"ח, אומרי כי דניה סיבוס חילקה ב-2015 סכום של 140 מיליון שקל כדיבידנד, ללא הרשאה. אפריקה אומרת בתגובה לתביעות, כי בין היתר, כי הסדר הפטור ללבייב אינו חל על התביעות האמורות. היא מעלה גם נימוקים משפטיים אחרים.

תאריך:  13/03/2018   |   עודכן:  13/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יסמין יבלונקו
באירוע השקה שערכה הודיעה החברה על-כניסה רשמית לשוק הישראלי    "החלטנו להגיע דווקא לישראל כשראינו כמה כבר משתמשים כאן בשירות שלנו דרך VPN. הבנו שיש דרישה גבוהה"
איתמר לוין
קיבל את עמדת המדינה ולפיה כניסתם של 15 מתיישבים לבניין בחברון מהווה הסגת גבול, כל עוד לא הוכרעה המחלוקת בנוגע לבעלות בו    קורא להאיץ את ההכרעה בשאלת הבעלות
מירב ארד
סמינר השקעות שמקיים משרד הכלכלה ו-IATI האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות יכלול מפגשים עסקיים בין קרנות הון סיכון דרום קוריאניות לחברות ישראליות
איתמר לוין
המועצה הדתית קרית ים תשלם לחברת להשבת רכוש הקורבנות דמי שימוש של 470,000 שקל בשל בניית קברים על חלקות פרטיות    ביהמ"ש: תמונה עגומה של רשויות ציבוריות הפולשות לקרקע פרטית
יצחק דנון
אורן חסון, שעמד בראש מנהלת הליגות בכדורגל, תובע את דרק שולץ בטענה שהוא מכפיש אותו לאחר שנדחתה הצעתו לשווק פרסום וחסויות עבור המנהלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il