X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת Eagle Overseas Properties טוענת שמפעילת הלונה פארק בת"א והסופרלנד בראשל"צ מצויה על סף קריסה בשל סכסוך קשה עם השותף שמואל יחיא
▪  ▪  ▪
אין רשיונות עסק [צילום: משה שי, פלאש 90]

חברת עיר השעשועים משותקת ועומדת על סף קריסה - טוענת (13.3.18) חברת Eagle Overseas Properties, המחזיקה במחצית מניותיה. לדבריה, מתקניה של עיר השעשועים - הלונה פארק בתל אביב, הסופרלנד בראשון לציון ומתחם ההחלקה על הקרח בתל אביב - סגורים, בשל מבוי סתום בדירקטוריון החברה המסכל את חידוש רישיונות העסק ואת החזרתה לפעילות.
איגל טוענת, כי שמואל יחיא - המחזיק ביתרת המניות - משתק במכוון את החברה לאחר שפסק בוררות קבע, שעליו לסיים את כהונתו כמנכ"לה עם הגיעו לגיל 70 (מארס 2016). לדבריה, יחיא סירב לקיים את הפסק ולמנות לו מחליף, והתפטר רק בנובמבר 2017 לאחר שבית המשפט העליון דחה את בקשתו לערער על פסק הבוררות.
לדברי איגל, מאז פועל יחיא באופן שיטתי לפגיעה בחברה ולשיתוק פעילותה. הוא התפטר מתפקידו כדירקטור זמן קצר לפני פקיעת רישיונות העסק של החברה, ומאז הוא ממשיך לסכל את מינויו של מנכ"ל חדשה. באמצעות הדירקטורים שמינה (עוה"ד דרור בולקינד וארז ללקין) פועל יחיא לסיכול חידוש רישיונות העסק של החברה שפקעו ב-31.12.17, וכתוצאה מכך החברה משותקת ומתחמיה סגורים.
לדברי המבקשת, לצורך חידוש רישיונות העסק נדרשת חתימת מנהל החברה על מסמכים שונים מול עיריות תל אביב וראשון לציון ומשטרת ישראל. מאחר שאין מנכ"ל, אמורים הדירקטורים לאשר פה אחד את החתימה על המסמכים ולחתום עליהם - אך הדירקטורים מטעמו של יחיא מסרבים לחתום על המסמכים. לטענת, בעלי המניות הם אלה הצריכים לחתום על המסמכים.
איגל מבקשת מבית המשפט לאפשר לרמי בצרי, דירקטור ומורשה חתימה מטעמה, לפעול לחידוש רישיונות העסק שלה ללא תלות ביחיא ובדירקטורים מטעמו. הבקשה הוגשה בידי עוה"ד יעקב שרביט, מורן ימיני ומאור רוט, וטרם הוגשה תגובתו של יחיא.

תאריך:  14/03/2018   |   עודכן:  14/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב שרביט /  "
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברת חג'ג' סומייל טוענת שעיריית תל אביב העניקה לעצמה באופן חד-צדדי 19 מתוך 45 הדירות שייבנו כתמריצי פינוי במתחם שברחוב אבן גבירול
מירב ארד
הוקינג, מחבר רב-המכר "קיצור תולדות הזמן", מת בביתו שבקיימברידג'    התמודד כנגד כל הסיכויים במשך 50 שנה עם מחלת ה-ALS
עידן יוסף
סנט בחברי האופוזיציה מדוכן הכנסת: "אני יודע שחסכתי לכם מפח נפש גדול, כי אם היו בחירות אני הייתי חוזר לכאן, ואתם הייתם חוזרים לפרשן משם"
עידן יוסף
המיקום של 80 אלף צוברי גז לא ידוע והמדינה לא מפקחת על הכשרת הטכנאים    יו"ר ועדת הכלכלה בביקורת קשה על משרד האנרגיה: "שערורייה שאין כדוגמתה - הבטיחות הוזנחה בצורה פושעת"    משרד האנרגיה מתחייב להתחיל למפות אך לסיים רק בעוד 3 שנים
עידן יוסף
נתניהו חושש מכך שמפלגות בקואליציה לא ישרדו את הבחירות ולא יעברו את אחוז החסימה    ישראל ביתנו תוכל להצביע נגד חוק הגיוס, וצוות של משרד הביטחון יהיה שותף לגיבוש הצעת החוק בקריאות הבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il