X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מחקר בינלאומי מגלה:

נשים יודעות לקנות בזול

מחקר המקיף נתונים מ-66 מיליון לקוחות באתרי קניות גילה שנשים הן קונות נאמנות יותר לאורך זמן
▪  ▪  ▪
לקוחות נאמנות [צילום: משה שי/פלאש 90]

מחקר בינלאומי שערכה חברת ההייטק אופטימוב (Optimove) מגלה שנשים יודעות לקנות בזול יותר מאשר גברים ולנצל הנחות.
מחקר המבוסס על ניתוח רכישות של 66 מיליון לקוחות באתרי קניות און-ליין, העלה שנשים מבצעות 2.5% יותר עסקות רכישה באינטרנט מאשר גברים, אולם הסכום הממוצע לכל רכישה נמוך יותר. הסיבה לכך שנשים נוטות לנצל את מסלולי ההנחה בשיעור גבוה ב-7% מאשר גברים, שפחות נוטים להתמקד במבצעים אלא קונים באתר לפי תכנון מראש או את הפריט המוצג בפניהם באותו הרגע.
הבדל מעניין נוסף בין המינים הוא שנשים הן לקוחות נאמנות יותר. 50% מהמזמינות חזרו והמשיכו להיכנס לאותם אתרי הקניות כדי לבצע בהם הזמנה נוספת, לעומת 40% בלבד מהגברים. לכן הן גם נהנו מהטבות של לקוחות חוזרים.
לדברי משה דמרי, מנהל החטיבה האסטרטגית בחברת אופטימוב, המסקנה של המחקר היא שבאופן קצת מפתיע מנקודת ראותם של אתרי הקניות נשים נחשבות לקהל פחות רווחי מאשר גברים בטוח הקצר, אולם הסיכוי שהן תהפוכנה ללקוחות ארוכות טווח גדול יותר. לכן ההנחה של חלק מהחברות שאפשר למכור לנשים במחירים גבוהים יותר מאשר לגברים מתבררת כהפוכה למציאות וכדאי לעודד אותן לקנות דווקא במסלולים של הנחות מיוחדות לימי הולדת ולאירועים, צבירת נקודות ועוד שמגדילים את הנאמנות שלהן לאורך זמן.
חברת אופטימוב מלווה 300 חברות ואתרי קניות בניהול נבון של לקוחותיהם הקיימים, זאת באמצעות מודלים וניתוח מאפייני קניות. החברה הוקמה על-ידי היזם פיני יקואל המשמש כמנכ"ל ויש בה 160 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו-יורק ולונדון.

תאריך:  15/03/2018   |   עודכן:  15/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשים יודעות לקנות בזול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחקר של פמיניסטיות בהמיות! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  15/03/18 22:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
במהלך הלילה אושר תקציב נוסף למשרד הבריאות    בין ההישגים: ‎הרחבת סל התרופות ב-500 מיליון שקלים, ‎הרחבת טיפולי שיניים לילדים יוקדמו    ליצמן: "התקציב החדש כולל שורת הישגים ותוספות, שיאפשרו את המשך ההשקעה שלנו"
אלעזר לוין
הוועדה המקומית הפקידה להתנגדויות תוכנית להוספת 137 דירות ו-2,300 מ"ר מסחרי למיזם של קבוצת חג'ג ושותפיה בגוש הגדול    עם אישור ההגדלה, יבנו במקום 215 דירות ו-4,600 מ"ר מסחרי
איתמר לוין
מפקד היאחב"ל יחליף בתחילת החודש הבא את רוני ריטמן, שנאלץ לפרוש בשל פרשת ההטרדות המיניות    בן-שלום מקבל את הפיקוד על להב בעיצומן של החקירות בפרשות נתניהו
יצחק דנון
עובדי לאטו מדיה מבקשים לפרק את החברה שפיתחה תוכנת ניהול מערכות וידאו לשידורי טלוויזיה אינטרנטיים ונוהלה בידי יונתן בן-ארצי
יצחק דנון
טוענת שהחברה אינה רשאית לשנות בצורה חד-צדדית את התנאים שנקבעו למתן בונוס שנתי לעובדי המפעל בכפר סבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il