X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון גם גיבה את הצנזורה נתניהו: "ממשלת ישראל, צה"ל והמוסד מנעו מסוריה לפתח יכולת גרעינית. הם ראויים לכל הערכה על כך"
▪  ▪  ▪
ליברמן. "מחול שדים" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

שר הביטחון אביגדור ליברמן תוקף (יום ד', 21.3.18) את מחול השדים וגל ההשמצות ההדדיות, כלשונו, שמתחולל מאז הבוקר, בין גנרלים לשעבר, בעקבות תקיפת הכור הגרעיני בסוריה בספטמבר 2007, שהיום הותר לפרסום כי בוצעה על-ידי חיל-האוויר. הוא אמר כי הדבר "חסר אחריות, מבייש את ההחלטה שהתקבלה בספטמבר 2007 ועושה עוול לטייסים ולאנשי המודיעין שהשתתפו בה".
לעומת זאת, בתגובה לביקורת על הצנזורה הצבאית, אמר ליברמן: "אני מלא הערכה לצנזורה הצבאית ולצנזורית הראשית. עבודת המטה שהובילה הצנזורה, בטרם התירה לפרסום את המבצע להשמדת הכור הסורי, הייתה מקצועית ביותר וללא דופי. החלטת הצנזורה שהובאה לאישורי הסתמכה על חוות דעת של גורמי הביטחון הבכירים ביותר בצה"ל ובמוסד.
"אילולא פעילות הצנזורה, שמנעה גם היום חשיפת מידע סודי, היה נגרם נזק חמור לביטחון המדינה. אני קורא לכולם לגלות אחריות. קרדיטים זה לא הכל בחיים".
ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בטוויטר: "ממשלת ישראל, צה"ל והמוסד מנעו מסוריה לפתח יכולת גרעינית. הם ראויים לכל הערכה על כך. המדיניות של ישראל הייתה ונשארה עקבית – למנוע מאויבנו להתחמש בנשק גרעיני".
פרסום התקיפה בסוריה עורר מאבק גרסאות בין בכירי המערכת הפוליטית שהיו מעורבים בנעשה. אהוד ברק, שכיהן כשר ביטחון בזמן תכנון התקיפה וביצועה, מתח ביקורת על התנהלות אהוד אולמרט ואמר שראש הממשלה דאז התנהל בצורה מתוחה ומבוהלת. "היה לא מעט מתח תוך כדי הדבר הזה", עקץ ברק את מי שהפך ליריבו.
"אולמרט, באיזו צורה כזאת של דחיפה, אני אגיד בהולה, כדי לא להיסחף למילה יותר קשה, אבל ככה עם הריגוש הזה צצו כל מיני חששות שאולי ברק רוצה לעשות את זה. איך אמרו? רוצה להרחיק את זה מהזמן שהיה עמיר פרץ, או רוצה לחכות עד שאולמרט ייפול. לא היו אז לא חקירות ולא אפילו את הדוח הסופי של וינוגרד. למה בדיוק היה אפשר לחכות?", תוהה ברק, ומבהיר שבכל דיון שהתקיים - הוא תמך בהרס הכור.
ציפי לבני, שכיהנה כשרת החוץ וכחברת קבינט באותה תקופה, אמרה כי חשה אי-נעימות בעקבות המתיחות בין שני חבריה ל"שלישייה" - ראש הממשלה אולמרט ושר הביטחון ברק.

תאריך:  21/03/2018   |   עודכן:  21/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: גל השמצות בין גנרלים לשעבר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הנבזה הזה ששמו
אהוד ברק  |  21/03/18 20:09
2
הגאוה והרהב של פקידונים נבערים ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  21/03/18 22:09
3
ליברמן והצנזור בשרות ידיעות
רון3  |  22/03/18 07:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מינץ הטיל על יהלומן הוצאות של 5,000 שקל בשל בקשת סרק לביטול פסק בוררות    עמית הטיל על עותר לבג"ץ הוצאות של 1,000 שקל בשל עתירה שכלל לא ניתן היה להבין מה מתבקש בה
עליס בליטנטל
פסטיבל התיאטרון הבינלאומי ב-8 אולמות שונים יעלו 80 מופעים באולמות ובחוצות, בהשתתפות כל מוסדות האמנות ביפו    היפהפייה הנרדמת תתעורר עם זריקת התרבות וההופעות הזו
דובי בן גדליהו
איך קרה שעומסי התנועה הבלתי נסבלים הפכו למקור הכנסות לא אכזב למדינה, מדוע הבעיה האחרונה של משרד התחבורה היא תקציבים לתחבורה ציבורית, ואיך אנחנו יודעים שלאוצר אין אמון בפתרונות של משרד התחבורה (שאותם הוא מתקצב)?
מירב ארד
המערכת תחליף את מערכת מרשם האוכלוסין הקיימת ותאפשר יצירת ממשקים עם מערכות מתקדמות    הסכום הינו חד-פעמי והוא כולל לצד הקמת המערכת גם את תפעולה בשנים הבאות
אלעזר לוין
112 דיירים ברחוב גלומב התארגנו כדי להרוס את דירותיהם הישנות ולבנות 450 דירות חדשות    יחס של 4 ל-1 נותן סיכוי גבוה לרווחיות    הדיירים יוכלו לבחור קבלן ללא מכרז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il