X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנאום לוחמני טוען ראש הממשלה כי "יש לחץ ביריוני על גורמי אכיפת החוק כדי להפיל אותנו" "זה לא נכון להפוך יחסים בין פוליטיקאים לבין עיתונאים או מו"לים לחקירה פלילית"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "התקשורת - משטרת מחשבות" [צילום: אריאל שליט/AP]

נתניהו אינו חשוד בתיק 3000
אלשיך: עד המדינה נתן יותר ממה שהתחייב לתת
▪  ▪  ▪
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך שב ומבהיר כי ראש הממשלה אינו חשוד בפרשת כלי השיט, בה הוא צופה שיוגשו כתבי אישום. בראיון ל"מקור ראשון" טוען אלשיך כי העסקות עם כל עדי המדינה היו מוצלחות, והוסיף כי מיקי גנור, עד המדינה בפרשת הצוללות: "נתן את כל מה שהתחייב לתת, ועוד".

כשלושת אלפים בני אדם הגיעו (יום ה', 22.3.18) לאירוע הרמת כוסית של הליכוד לקראת חג הפסח בגני התערוכה בתל אביב. הקהל נשא שלטי תמיכה בהם נכתב: "חביבי אין כמו ביבי", "תיקי אלף לילה ולילה" ו"נתניהו שומר ישראל".
נתניהו דיבר על תחושותיו בצל החקירות: "פגשתי כאן שוב, כמו תמיד, את החברה שלי ושל שרה, את סוזן מדר היקרה", סיפר נתניהו. כל פעם שהיא פוגשת אותי, וגם היום היא אומרת לי - ביבי, מאיפה יש לך כוח להתעסק עם כל השטויות האלה, עם כל הרדיפה הזאת? אז סוזן, הנה התשובה - אתם הכוח שלי, אתם הכוח שלנו, זה אתם". "אני פעם אחר פעם נפעם מהתמיכה האדירה, בי, בשרה, במשפחה שלנו, בדרך שלנו", המשיך נתניהו. "הדרך שלנו, דרך הליכוד, הדרך הנכונה למדינת ישראל, שמוכחת פעם אחר פעם בקלפי"."שלשום קיימנו ישיבת ממשלה בדימונה, וזה היה בלתי רגיל", סיפר. "אני התרגשתי עד עמקי נפשי לראות את התנופה האדירה שמתחוללת שם, מגדלים, בניינים רבי קומות, כיכרות, פארקים. אבל אני רוצה להגיד לכם משהו, זה לא קורה מעצמו, זה לא קורה מאליו, זה קורה כי אנחנו יחד מחוללים את השינוי ההיסטורי במדינת ישראל".
"המרור והחרוסת"
לאחר נאום החמוצים המפורסם, לקראת חג הפסח התייחס נתניהו למיעוט 'אוכלי המרור' מול רוב 'אוכלי החרוסת'. "בשבוע הבא, אנחנו נחגוג את חג הפסח, כל העם שלנו זה משפחה אחת גדולה. ואתם יודעים, כמו בכל משפחה, יש מי שבוחר בחרוסת, וזה הרוב. ויש מי שבוחר במרור - זה המיעוט". "אז אוהבי המרור, או לפחות חלק מהם רואים שאזרחי ישראל מדרגים את עצמם פעם אחר פעם במקום גבוה מאוד במדד העושר העולמי, מעל בריטניה, צרפת, ארצות הברית. אז מה אומרים? מה אומרים אוהבי המרור לאוהבי החרוסת?", שאל נתניהו. "הם אומרים להם - אתם מזוכיסטים, אתם חיים בגן עדן של שוטים, כך הם אומרים. איזו התנשאות, איזה זלזול", קבע נתניהו, "איך אמר דוד אדרי מירוחם: מה, אנשים פה מזוכיסטים שהם בוחרים בליכוד פעם אחר פעם? כל המדינה מזוכיסטית".
"משחק מכור, ציד מכשפות"
"התמיכה בישראל, גם זה מתפרסם, כל שנה, היא כל הזמן עולה, והגיעה בקרב הציבור האמריקני לרמה הגבוהה ביותר אי-פעם", קבע ראש הממשלה. "אז הנה שתי סיבות מרכזיות לתמיכה האדירה בנו. אחת - ההישגים הכבירים, ושתיים העמידה האיתנה".
"אבל יש סיבה שלישית", הוסיף. "זאת תחושת הצדק, או יותר נכון תחושת אי-הצדק שהולכת ומעמיקה. רבים בעם, ולא רק תומכי הליכוד, שומעים מה שעושים לנו בתקשורת, והם מרגישים שיש כאן משחק מכור, ממש ציד מכשפות", אמר נתניהו על-רקע קריאות בוז מהקהל. "ותראו את האבסורד הכי גדול, המקהלה של התקשורת, כמעט כולה, היא כל כך אחידה, שהיא מוקיעה אפילו את הזכות להביע ביקורת על מה שמתנהל כאן, ממש משטרת מחשבות. זה לא שהם מוצאים משהו ואז חוקרים, זה שמחפשים, ושוב מחפשים, ושוב מחפשים, ולא מוצאים. וגם עכשיו לא ימצאו, כי אין מה למצוא".
נתניהו האשים כי ישנה רדיפה אחריו, בעוד פוליטיקאים אחרים שביצעו מעשים דומים לא נחקרים. הוא הזכיר את עשרות מיליוני השקלים ששילמה יש עתיד בראשות יאיר לפיד לידיעות אחרונות תמורת כתבות.
"אתם כבר יודעים את הכלל - לא ביבי לא נוגעים", טען ראש הממשלה. "סיגרים כן - עטים לא. לא ביבי - לא נוגעים". "זו התמצית של תחושת אי-הצדק שמפעמת אצל רבים כל כך", הסביר נתניהו. "אבל אני רוצה גם להרגיע אתכם - אני מאמין שלא ירחק היום שבו הגורמים המשפטיים המוסמכים יגיעו לצדק ויגיעו לאמת, ויקבעו פשוט וחד - לא היה כלום ולכן גם לא יהיה".

תאריך:  22/03/2018   |   עודכן:  22/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יש כלל: לא ביבי, לא נוגעים"
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מפלטו של הטמע
יוסי מ.  |  23/03/18 00:25
 
- אינני בטוח כמוך
ארי כספי  |  23/03/18 18:14
2
לפיד הוא הפושע !!! !!! !!!
אאא  |  23/03/18 05:56
3
לא יעזרו לביבי דברי השחץ שלו
רונן מהצפון  |  23/03/18 06:51
4
מושחת משחית
משה דב  |  23/03/18 06:59
5
יש עדי מדינה חדשים נגד ביבי
קוקטייל  |  23/03/18 08:04
6
ביבי ממשיך להיות השקרן הלאומי
פועה  |  23/03/18 08:30
7
ראי ראי שעל הקיר, היש מנהיג רא
קורןנאוה טבריה  |  23/03/18 08:46
8
ביבי
בוריקיטוס  |  23/03/18 08:58
9
ביבי, התקופה השתנה . עטים ....
ליכודניק עתיק  |  23/03/18 09:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אפרים הלפרין
חוק יסוד כבוד האדם וחרדתו יש? יש! אז למה רק לי לא מציעים להיות עד מדינה? היכן השוויון? אני נשבע לכם בנקיטת ניר חפץ (או בנקיטת מומו פילבר) שאני יכול להיות עד מדינה פי עשרה יותר טוב מהם, ואתי בכלל לא מדברים    מה רע עשיתי?
עומר כרמון
ד"ר עדו נתניהו: "כששומעים על שיטות החקירה של המשטרה, יש כאן סכנה לדמוקרטיה"    " בניגוד לחקירות בנושא אולמרט, רואים כאן באופן ברור שהם מחפשים. יש פה ניסיון לעקוף את רצון הבוחר"    "את עו"ד דוד שמרון אי-אפשר להפוך לעד מדינה. הוא לא עשה שום דבר רע ואין לו שום סחורה לספק"    מותח ביקורת על שר האוצר, משה כחלון
ראובן לייב
המשך יציבותה של הקואליציה הנוכחית משחק, מעל לכל, לידיו של ראש הממשלה, באשר פירוקה אמור היה לערער את יחסי הכוחות הפועלים בה כיום, ובכך גם להחליש את הימין בראשות ביבי
אברהם פכטר
הצהרה דרמטית של אלשיך - "כדאי שכל אדם יזהר מנהגו והמזכירה שלו"    אם אלה החיים והערכים שהמפכ"ל צופה לנו בעתיד הקרוב אנחנו נהפוך לחברה של זאבי אדם, בנוסח אדם לאדם זאב ועדי מדינה    זה מה שהמפכ"ל למד בצנחנים ובשב"כ? תמהני    איפה החברות, הרעות והנאמנות?
אסתר שניאורסון גרי
רכבת לילה של נשיאים, זמרים, שחקנים, 5,000 אורחים עשו פעמיהם לישראל    לא, לא חברי איפאק הגיעו    היום הגדול הוא 'יום הולדת חגיגה נחמדת' לשמעון פרס
רשימות נוספות
ניצן: תועלת רבה בעדי מדינה  /  איתמר לוין
אלשיך: עדי מדינה מרתיעים  /  איתמר לוין
רגב: נתניהו אינו מעוניין בהקדמת הבחירות  /  עידן יוסף
עדי מדינה, או אדי מדמנה?  /  רפי לאופרט
ארבע כוסות של 'מצוינים'  /  אסתר שניאורסון גרי
מכתב פתוח לכבוד הנשיא  /  אברהם שרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il