X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חקירת ה-FBI. הונאה באופציות בינאריות
מסחר באופציות בינאריות בארה"ב
ישראלית מואשמת בהונאה אלקטרונית
כתב אישום בארה"ב נגד לי אלבז שהציגה עצמה בפני לקוחותיה כ"לנה גרין" טוענת שאין לה עבר פלילי, שפעלה כחוק ומדובר בתלונות של לקוחות ממורמרים

כתב אישום הוגש בארה"ב (שבת, 24.3.18) נגד לי אלבז, אזרחית ישראל שלפי הרשויות האמריקניות השתתפה בהונאה אלקטרונית באמצעות זירת המסחר של חברת יוקום אשר עוסקת באופציות בינאריות.
אתרי אופציות בינאריות מציעים בפרסומיהם כסף קל בסיכון נמוך. הפרסום מתבצע באמצעות מודעות באינטרנט. כשלקוח מתפתה לענות למודעות, פונים אליו אנשי מכירות מיומנים המבקשים לשכנע אותו שעומדת בפניו "הזדמנות של פעם בחיים".
אלבז נעצרה לפני חצי שנה כשהגיעה לביקור פרטי בארה"ב. התביעה האמריקנית הציגה בכתב האישום חילופי דואר אלקטרוני בהם פורטה שיטת הפעולה לכאורה של חברת יוקום: ללקוחות החברה הובטח כי נציגיה פועלים לטובתם מכיוון שיש להם אינטרס משותף. אולם בפועל שכנעו את הלקוחות על סמך מיצגי שווא לכאורה, להשקיע כמה שיותר מכספם במסחר המסוכן ולא חשפו בפניהם את הסיכוי הגדול שלא יקבלו את כספם חזרה. באחד המיילים שנחשף בכתב האישום, נכתב: "יש עוד הרבה כסף שניתן לקחת מהאנשים האלה".
עוד נטען בכתב האישום, כי נציגי החברה הציגו עצמם בפני לקוחותיהם בשמות בינ"ל (לי אלבז הציגה עצמה כ"לנה גרין") וטענו שהם מדברים מלונדון או מארה"ב, בשעה שמרבית השיחות היו מישראל.
חברת יוקום טוענת שהיא פועלת אך ורק בהתאם לחוק ומשתפת פעולה עם החקירה. עורכי דינה של אלבז מסרו לתקשורת האמריקנית כי מדובר בכתב אישום שמבוסס על תלונות לקוחות ממורמרים והדגישו כי לאלבז אין כל עבר פלילי.

תאריך:  24/03/2018   |   עודכן:  24/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראלית מואשמת בהונאה אלקטרונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
קצין המשטרה ארנו בלטרם, נשוי ללא ילדים, מת מפצעיו לאחר שהתחלף ביוזמתו עם בת ערובה    נשיא צרפת: "מסר את חייו כדי לשים קץ לפעולה הרצחנית שביצע מחבל ג'יהאדיסט - הוא נפל כגיבור"
עומר כרמון
שימש כעורך האנציקלופדיה החדשה לחפירות ארכיאולוגיות בארץ ישראל, עורך כתב העת "קדמוניות", ופעיל שנים ארוכות בחברה לחקירת ארץ-ישראל ועתיקותיה    מומחה לתקופת בית ראשון ולפיניקים
עומר כרמון
היזם והמיליארדר שביקר השבוע בישראל נמצא בעימות עם פייסבוק בעקבות פיצוץ הלווין הישראלי עמוס 6    גם חברת חלל תקשורת הישראלית טוענת לנזקים כבדים ולאובדן העסקה עם פייסבוק    הנימוק הרשמי למחיקת החשבונות: פרשת קיימברידג' אנליטיקה
עומר כרמון
שר הביטחון לשעבר: "ההתקוטטות תישכח - הכור איננו עוד"    אבי בניהו: "כשברק דיבר בשחצנות וביוהרה על "מקצוען שנפגש עם חובבן", חשבתי על עמיר פרץ ועל מה שעשה בזמן קצר במשרד הביטחון. ברק במשקפת פתוחה, עשה בקדנציה ארוכה הרבה פחות"
עידן יוסף
כוחות מיוחדים פרצו למרכול בו הסתתר המחבל וירו בו למוות   ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין העבירו את תנחומיהם לעם הצרפתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il