X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחיר הנסיעה בקו הרכבת החדש לגליל מסובסד והיה בין הגורמים למספר הנוסעים הגדול חלק מהישובים בסמיכות לרכבת עדיין אינם מחוברים אליה באוטובוסים
▪  ▪  ▪
מסילת הרכבת לכרמיאל

בששת החודשים הראשונים להפעלת קו הרכבת החדש מכרמיאל לחיפה בוצעו כ-1.1 מיליון נסיעות. כך עולה מסיכום נתוני רכבת ישראל שהוצגו (יום א', 25.3.18) לשר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ. מדובר בכ-3.5% בלבד מכלל הנסיעות ברכבת ישראל.
בשלושת החודשים הראשונים להפעלתו הייתה הנסיעה בקו ללא תשלום ובשלושת החודשים האחרונים שנמדדו הייתה הנחה של 50% לתושבי האיזור. שאלת הצלחת הקו תוכל להימדד רק בשנת 2020 כאשר תסתיים תקופת הסבסוד.
השר כ"ץ אמר כי רבים שהטילו ספק בכדאיותו של הקו לגליל, כמו גם בקו הרכבת לעמק, מקבלים היום הוכחה חד-משמעית, כלשונו, על נחיצותו של הקו. כ"ץ הוסיף כי משרדו מקדם בימים אלה תכנון להארכת הקו עד קריית שמונה. מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון אמר כי תושבי הגליל מצביעים ברגליים ועושים שימוש נרחב בקו החדש.
יצוין כי תושבים רבים קובלים על כך שפתיחת הקווים החדשים נעשתה ללא תכנון ראוי של תחבורה ציבורית. ברשות הארצית לתחבורה הציבורית לא התאמו די הצורך את הקווים הקיימים ולא נפתחו מספיק קווי אוטובוס מזינים לתחנות בכרמיאל ובאחיהוד מכרמיאל, מהיישובים הסמוכים לצומת אחיהוד - מצפון ומדרום. לחלק מן הישובים אין כלל חיבור לרכבת על-אף שמדובר בישובים הנמצאים קילומטרים ספורים ממנה.

תאריך:  25/03/2018   |   עודכן:  25/03/2018
+מבוי סתום במשא-ומתן באגד
00:53 26/03/18  |  עידן יוסף

ההידברות בין ועד עובדי אגד להנהלת אגד נקלעה למבוי סתום. הישיבה התפזרה, והוועד הודיע כי לאחר חג הפסח יוחלט על דרכי המאבק. בינתיים קרא הוועד לכלל העובדים להישמע להוראת נציגי הוועד במתקני האגודה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
דובי בן גדליהו
איך קרה שעומסי התנועה הבלתי נסבלים הפכו למקור הכנסות לא אכזב למדינה, מדוע הבעיה האחרונה של משרד התחבורה היא תקציבים לתחבורה ציבורית, ואיך אנחנו יודעים שלאוצר אין אמון בפתרונות של משרד התחבורה (שאותם הוא מתקצב)?
עידן יוסף
על-פי המכרז החדש להפעלת קווי התחבורה הציבורית בשומרון ישתנה מיספור הקווים, מספר היישובים לכל קו יופחת ומשך הנסיעה יתקצר    וגם: לראשונה - אוטובוס עד רכבת בנימינה
עידן יוסף
ועדת המחירים של משרדי התחבורה והאוצר מפלה את תושבי הצפון    במסגרת פעימת ההוזלות שתחל ב-28 במרס יידרשו תושבי הצפון המבקשים לנסוע בתחבורה הציבורית לגוש-דן לשלם כ-10% יותר עבור התחבורה הציבורית
עידן יוסף
לנוכח העיכוב במינוי ראש לרשות הארצית לתחבורה הציבורית ביקש משרד התחבורה מנציבות שירות המדינה כי איתור ראש הרשות ייעשה באמצעות ההרכב הישן של ועדת האיתור
עידן יוסף
לצפות שרכבת לקריית שמונה תתמלא מאליה במקום שקווים אזוריים ובין-עירוניים בקושי מתמלאים זו הנחה מופרכת, שקשה להבין את ההיגיון מאחוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il