X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הביטחון סייר בעוטף עזה ועמד על הערכות כוחות צה"ל בגזרה הבהיר: "חמאס מנסה לגלגל את הכישלון שלו, לכוון אותו למדינת ישראל. להטיל על ישראל את כל האשמה שלו"
▪  ▪  ▪
ליברמן. מזהיר מהמשך הפרובוקציה [צילום: שחר לוי, משרד הביטחון]

שר הביטחון אביגדור ליברמן סייר הבוקר בעוטף עזה ועמד על הערכות כוחות צה"ל בגזרה. השר ליברמן קיים הערכת מצב באוגדת עזה, יחד עם ראש אמ"ץ, אלוף פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה. "אני חושב שגם הצד השני הבין שלא כדאי לו להמשיך ואני מזהיר אותם מהמשך הפרובוקציה. קבענו כללי משחק ברורים ואנחנו לא מתכוונים לשנות אותם. כל אחד שיתקרב לגדר מסכן את חייו ואני מציע לתושבי עזה להשקיע את המאמץ לא במחאות נגד ישראל אלא בהחלפת ההנהגה בתוך הרצועה", הבהיר השר ליברמן.
הנוסחה: שיקום תמרות פירוז
"שיקום תמורת פירוז - זו הנוסחה שלנו", אמר שר הביטחון והוסיף כי "היא מונחת על השולחן. אנחנו עשינו פעמיים תהליך מדיני כפול, השנה נציין 25 שנה מאז הסכמי אוסלו שהבאנו את ערפאת והכנופיות שלו לעיר עזה, וגם דומני מתקרבים כבר ל-13 שנה מאז ההינתקות בה חזרנו לקווי 67' עד המילימטר האחרון, פינינו את כל היישובים, פינינו את כל היהודים, אין להם שום מקום לטענה כלפי מדינת ישראל".
"זאת הייתה פרובוקציה מאורגנת היטב ע"י הזרוע הצבאית של חמאס בניסיון לפגוע בריבונות שלנו, להפר את שגרת החיים, להפריע לעם ישראל בליל הסדר לחגוג בביטחון ובאופטימיות ואנחנו עשינו מה שמוטל עלינו. אנחנו לא יוזמים שום פרובוקציה כנגד תושבי עזה, אנחנו מגנים על התושבים שלנו, זה כל ההבדל.
חמאס מנסה לגלגל את הכישלון שלו, לכוון אותו למדינת ישראל. להטיל על ישראל את כל האשמה שלו. הרי יש שם אבטלה גבוהה, יש שם מצב אזרחי קשה, וצריך להאשים מישהו, הרי הם לא לוקחים אחריות".
באשר לסוגיית הארכת כהונת המרטכ"ל, השיב שר הביטחון כי "יש כהונת רמטכ"ל מוגדרת בחוק וזה מה שיהיה. אין שום צורך. אני חושב שיש לנו רמטכ"ל מצוין, עושה עבודה מצוינת וחשוב לשמור על המסגרות, על החוק, על אותן תקופות שהקציבו בממשלה ובכנסת."
באשר לסיכוי למלחמה הבהיר ליברמן: "אנחנו לא מחפשים מלחמה, איש לא רוצה מלחמה, אנחנו מעדיפים להתמקד פה בבניית יחידות דיור, בחקלאות, בתיירות, יש פה צמיחה ופריחה כמו שלא ראינו, אני מקווה שגם הצד השני יבין שעדיף להתמקד בתיירות, בכלכלה, בחקלאות ולא במנהור, לא ברקטות, לא בשנאת ישראל.

תאריך:  03/04/2018   |   עודכן:  03/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: "קבענו כללי משחק ברורים ולא נשנה אותם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
אמר בפגישה העם נציגי שכונות דרום ת"א: מעת לעת מתקבלת החלטה שיש צורך לשקול אותה מחדש"    השר בנט קרא לרה"מ לבטל כליל את ההסכם שהושג
יצחק דנון
שלוש עובדות לשעבר בחברה העוסקת בהתחדשות עירונית טוענות שהיא אינה משלמת את שכר עובדיה מאז שלהי 2017    נדחתה הבקשה למנות מפרק זמני במעמד צד אחד
יצחק דנון
היהלומן שמעון ברבי ובנו חי ברבי תובעים מענקית החיפוש 400,000 שקל, בטענה שהיא מסרבת להסיר פרסומים מכפישים וסחטניים נגדם
אלעזר לוין
המדובר במלונות לאונרדו נגב באר שבע ולאונרדו חיפה, המנוהלים כיום על-ידי פתאל    העסקות טעונות אישור הממונה על הגבלים עסקיים    פתאל גם מנהלת מו"מ לשכור מלון בירושלים, הנמצא בשלבי הקמה
אלעזר לוין
שכרו של פינחס דקל הועלה מ-60 ל-85 אלף שקל בחודש, אך המענק הוקטן    יקבל 600 אלף שקל בגין הנפקה מוצלחת של אג"ח    הדירקטוריון: שכרו לא השתנה זה 6 שנים ויותר, והחברה מכירה בתרומתו הגדול לרווחיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il