X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"דרישותיי אינן נתונות למו"מ". ג'ודית שיינדלין [צילום: סוזן רוברטס]
900 אלף דולרים ליום עבודה
ביהמ"ש: שכר השופטת ג'ודי אינו מוגזם
פסק דין: "התובעים לא הוכיחו שהשכר אינו סביר לנוכח ההצלחה המסחררת של התוכנית ובהתחשב בכך שלא ניתן היה להמשיך בתוכנית ללא הכוכבת שהעניקה לה את שמה"

בית המשפט הגבוה בלוס אנג'לס קבע (שבת, 7.4.18) כי שכרה לעונה של השופטת הטלוויזיונית, ג'ודית שיינדלין (השופטת ג'ודי), העומד על 47 מיליון דולרים, אינו מוגזם. שיינדלין עובדת מעט יותר מ-50 ימים בשנה עבור צילומי הסדרה המצליחה ולפיכך מרוויחה כ-900 אלף דולרים ליום עבודה.
סוכנות הפקה הקשורה לסדרה תבעה את רשת CBS בטענה שהשכר המשולם לג'ודית שיינדלין מונע ממנה להרוויח. החוזה בין הסוכנות ל-CBS מקנה לתובעת חמישה אחוזים מהרווח הנקי של התוכנית, אולם אופן חישוב שכרה השנתי של שיינדלין מוחק לחלוטין את הרווח לאחר מס.
שופטת בית המשפט הגבוה בלוס אנג'לס, ג'ואן או'דונל, כתבה בפסיקתה כי העובדה שהשופטת שיינדלין מרוויחה יותר מכוכבי טלוויזיה אחרים, אינה מוכיחה ששכרה אינו סביר. "השופטת שיינדלין דרשה סכום ממנו לא הייתה מוכנה לרדת, והרשת נענתה לדרישתה", ציינה השופטת. "התובעים לא הוכיחו כי המו"מ נערך שלא בתום לב, או שהשכר אינו סביר לנוכח ההצלחה המסחררת של התוכנית ובהתחשב בכך שלא ניתן היה להמשיך בתוכנית ללא הכוכבת שהעניקה לה את שמה".
שיינדליין הגישה תצהיר בתביעה, בו תיארה את המו"מ על תנאי העסקתה: "נשיאה הקודם של CBS ביקש להגיש לי מעטפה ובה הצעתו. אמרתי לו שאיני מעוניינת לראות מה כתוב במעטפה. הוא שאל: מדוע לא? אולי הסכום גבוה ממה שביקשת? השבתי לו שאם אסתכל במעטפה, זה יהיה מו"מ. דרישותיי אינן נתונות למו"מ. הוא לקח את המעטפה בחזרה, והם שילמו לי מה שדרשתי".
הסדרה "השופטת ג'ודי" עלתה לשידור בשנת 1996, מאז עלייתה ועד היום מדורגת במקום הראשון מבין תוכניות הריאליטי המשפטיות. במהלך השנים 2009-2010 עלה הרייטינג שלה על זה של "המופע של אופרה וינפרי".

תאריך:  07/04/2018   |   עודכן:  07/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: שכר השופטת ג'ודי אינו מוגזם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא כל כך תמים
שולי  |  8/04/18 09:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
לואיז אינסיו דָה סילבה המוביל בסקרי דעת הקהל: "האישומים נגדי הם ציד מכשפות פוליטי שנועד למנוע ממני להתמודד בבחירות"    "הפרקליטות והמשטרה הדליפו לתקשורת פרטי חקירה ושיחות טלפון שהוקלטו באופן בלתי חוקי"
עומר כרמון
נשיאת קוריאה הדרומית לשעבר נידונה ל-24 שנות מאסר לאחר שהורשעה בקבלת שוחד מתאגידים כלכליים    הרשעות הפוליטיקאים אינן פותרות את השחיתות המושרשת בהתנהלות המדינה הנשלטת בידי משפחות עתירות כוח
עומר כרמון
"המילים "לתפארת מדינת ישראל" הנאמרות בטקס עם הדלקת כל משואה, ואשר אמורות לפאר ולרומם את הטוב והיפה שבמדינת ישראל, יחווירו אל מול האורח הלא קרוא והנסיבות הקשורות בהזמנתו"
אביתר בן-צדף
התרגיל האמפיבי אליגאטור דאגר היה אמור להיות התרגיל הגדול ביותר בזירה בהשתתפות כוחות רבים של נחתים ושל כוחות אוויר מהצבא ומחיל-האוויר האמריקניים, והיה אמור להימשך שבועיים
אביתר בן-צדף
תיקון הנזקים בפיצג'ראלד ובמשחתת ג'ון ס' מקקיין, שעברה תאונה קטלנית במצרי מאלאקה, בחודש אוגוסט, יעלה כ-600 מיליוני דולר    בעלות נכללים דמי השבחה של שתי הספינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il