X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיווח: פוטין לא דרש מנתניהו כי ישראל לא תתקוף בסוריה טראמפ: "לא אמרתי מתי נתקוף בסוריה" בכיר אירני: "בהינתן העילה לכך, תל אביב וחיפה יימחקו מעל פני האדמה"
▪  ▪  ▪
מטוס חה"א המלכותי ממריא מבסיס בקפריסין [צילום: פטרוס קרדגיאס/AP]

חברת אל על החלה בשעות האחרונות (יום ה', 12.4.18) לשנות נתיבי טיסה בשעות האחרונות, עקב מתקפה אפשרית על סוריה - כך דווח בחדשות כאן. אתמול פרסם ארגון הבטיחות בטיסה האירופי הנחיה לשמירה מוגברת על ערנות. הארגון גם מתריע שאם ישוגרו טילי שיוט באזורנו, הדבר עלול להשפיע על מערכות הניווט והקשר של מטוסים באזור. באל על בחרו שלא להגיב על הדברים.
חברת טיסות סינית החליטה לבטל טיסות למזרח התיכון. חברות אחרות משנות מסלולים, בעיקר בקווי תעופה מכיוון המזרח הרחוק ומכיוון אירופה. החברות עומדות בקשר עם ארגון הבטיחות למקרה שטייסים יידרשו להפעיל ידנית את המטוס ולנתב אותו למסלול אחר.
בחדשות ערוץ 20 דווח כי לא הייתה דרישה רוסית מצד הנשיא ולדימיר פוטין כי ישראל לא תתקוף בסוריה. הנשיא הרוסי מעוניין כי נתניהו יעדכן את ארצו לפני כל תקיפה כדי לא להיות מופתע.
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צייץ בטוויטר: "לא אמרתי מתי נתקוף בסוריה. יכול להיות בקרוב, יכול להיות שרק בעוד זמן רב".
עלי שיראזי, בכיר בכוח אל-קודס של משמרות המהפכה באירן, התייחס לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, בעקבותיה נהרגו אנשי ביטחון מארצו, ואמר: "לאירן יש יכולת להשמיד את ישראל, ובהינתן לה העילה לכך, תל אביב וחיפה יימחקו מעל האדמה. אם ישראל רוצה לשרוד עוד כמה ימים, עליה להפסיק את משחק הילדים הזה".
דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זחרובה, התייחסה גם היא לאירועים האחרונים בסוריה, ואמרה כי "התקיפה הישראלית ערערה את היציבות במדינה". בהתייחס לתקיפה הכימית מחוץ לדמשק, טענה זחרובה כי חיילים רוסים בסוריה לא מצאו שום עדות לשימוש בנשק כימי, וכינתה אותה "מיתוס". כמו-כן, לדבריה, האיומים של ארצות הברית וצרפת להפציץ בסוריה מהווים הפרה של מגילת האו"ם, ואילו הרטוריקה של וושינגטון היא "לוחמנית".
קנצלר גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי "יש לשקול את כל הצעדים בנוגע לסוריה. גרמניה לא תיקח חלק בשום תקיפה". לעומתה, נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר כי יחליט בנוגע לתקיפה בסוריה כאשר יגיע הזמן, והוסיף כי לא יאפשר הסלמה באזור. צרפת מצידה עדיין שוקלת צעדיה.

תאריך:  12/04/2018   |   עודכן:  12/04/2018
+ארה"ב שוקלת לתקוף 8 מטרות לפחות
22:50 12/04/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

על-פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, ביעדים שיותקפו בסוריה יהיו שני שדות תעופה, מרכז מחקר ומתקן נשק כימי וכן מטרות אירניות  ▪  סוריה העבירה כלי טיס רבים לבסיסים בשליטה רוסית

טראמפ. הערכות המצב נמשכות [צילום: אוון ווצ'י/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל על משנה את נתיבי הטיסה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אלעל כמו מכבי תא לא רלונטית
המרבה לטוס  |  13/04/18 09:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
עידן יוסף
גם הרמטכ"ל ישתתף במצעד החיים    הקבינט כונס לישיבת הערכת מצב לקראת תקיפת המערב בסוריה    טראמפ: "רוסיה, היכוני! הטילים יגיעו - יפים, חדשים ו'חכמים'"
איתמר לוין
ארה"ב, רוסיה, טורקיה, אירן וסעודיה - לכולן יש אינטרסים בסוריה, שלעיתים קרובות מתנגשים זה בזה. ובנוסף לכל אלו באים האירועים של השבוע האחרון
מירב ארד
הוסיפה: ארה"ב נחושה לראות את המפלצות שעומדות מאחורי הפעולות האלה נושאים באחריות    רוסיה הזהירה מפני תקיפה האמריקנית בסוריה    ישראל: אסד ממשיך להזחיק יכולות כמיות קטלניות
מירב ארד
על-פי הדיווחים הותקף בסיס T4 של המשטר הופצץ    במקום 14 הרוגים בהם גם אירנים    בפנטגון הכחישו כי ארה"ב היא שתקפה במדינה
עידן יוסף
דיווחים: הצבא הרוסי פרס את מערכת הטילים אס-400, ליירוט מטוסים וטילים    מועצת הביטחון תתכנס לדיון חרום על-רקע דרישת תשע מהחברות בה    ההערכה היא שאם יחליט טראמפ לתקוף - תהיה התקיפה מוגבלת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il