X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפלת כלי הטייס האירני לפני כחודשיים [צילום: דובר צה"ל]
הותר לפרסום בצל איומי אירן:
המל"ט האירני נשא חומרי נפץ
"יירוטו של כלי הטיס האירני על-ידי מסוקי קרב סיכל פיגוע וכוונה אירנית לבצע פעולה בשטח מדינת ישראל" הופעל על-ידי חיל-האוויר האירני בבסיס T-4, שהותקף השבוע

דובר צה"ל. תא"ל רונן מנליס, מסר (יום ו', 13.4.18) כי המל"ט האירני שיירט חיל-האוויר לפני כחודשיים נשא חומרי נפץ ונועד לבצע פעולת חבלה בשטח ישראל.
"יירוטו של כלי הטיס האירני על-ידי מסוקי קרב סיכל פיגוע וכוונה אירנית לבצע פעולה בשטח מדינת ישראל", מסר מנליס. צה"ל הגיעו למסקנה זו "מניתוח מסלול התעופה ומחקר מבצעי ומודיעני שבוצע על חלקי המטוס האירני ללא טייס". צה"ל ידע מהי מטרת המל"ט מרגע הפלתו, אולם בצבא בחרו שלא לפרסם עד כה את המידע.
המל"ט שחדר לישראל הופעל על-ידי חיל-האוויר האירני בבסיס T-4, שהותקף השבוע. בתקיפה נהרגו שבעה אנשי משמרות ההפיכה האירניים. היום אמר מנליס כי "הכלי האירני זוהה במערכות ההגנה והיה במעקב עד ליירוטו ולמעשה לא היווה סכנה בשלבי המעוף בשטח ישראל".
בתגובה לחדירת המל"ט תקף צה"ל את קרון השליטה האירני וכמה סוללות נ"מ סוריות. לאחר שישראל תקפה את קרון השיגור בבסיס ויירטה את המל"ט, הופל מטוס חיל-האוויר בשטח ישראל מאש נ"מ סורית.
מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר (יום ו') בתגובה לתקיפה הישראלית: "על הישראלים לדעת שהם ביצעו טעות היסטורית. הם ביצעו מעשה טיפשות גדול, הם נכנסו למאבק ישיר עם אירן. אירן לא מדינה קטנה ולא מדינה חלשה, ולא מדינה פחדנית. ליברמן אומר שהוא לא יודע מה תקף בסוריה. אתם פתחתם ציר חדש במאבק שאתם לא מעריכים אותו נכון. אתם במאבק פנים אל פנים מול אירן. ישראל תוקפת פעילים במשמרות המהפכה בסוריה. הבכירים באירן יחליטו מה לעשות, אני לא במקום לדבר בשמם".

תאריך:  13/04/2018   |   עודכן:  13/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עומר כרמון
שליטי בחריין הם הידידותיים ביותר לישראל במפרץ הפרסי    עוד לפני מציאת המאגר נחשבה כלכלת הממלכה כצומחת במהירות הרבה ביותר בעולם הערבי
עומר כרמון
שר החוץ של אירן: "דווקא בערב חג הפסח בו אלוהים שיחרר את הנביא משה מעבדות, הדיקטטורים הציוניים רצחו את העם הפלשתיני שוחר השלום שאדמתו נגנבה"
עומר כרמון
היחסים בין ישראל לממלכה הסעודית מתחממים אבל ירושלים מודאגת    חברי סנאט בוושינגטון: "הנשיא דונלד טראמפ פועל מהר מדי ובחוסר זהירות"
ערן לרמן
העברת מסר תקיף של ישראל, מבלי למצמץ, היא שיכולה למנוע את העימות הבא בצפון ולהניא את הסורים מלאפשר לאירן להביא להסלמת המצב המתוח באזור
מרדכי ליפמן
הוועידה התכנסה, בתווך ההיסטורי, שבין שני אירועים מכריעים בתולדות המלחמה: מבצע ברברוסה - 22.6.41 - פלישת הגרמנים לבריה"מ, ונצחונותיהם המדהימים, כולל כיבוש חלקים נרחבים ברוסיה האירופית, לבין הקרב על סטלינגרד (אוגוסט 1942 - פברואר 1943), שסימן את סופו של השלב האמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il