X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מתכות נדירות. האי מרקוס
הסינים יאבדו המונופול על מתכות נדירות
רעידת אדמה בתעשיית האלקטרוניקה
בשרשרת איי אלמוגים זעירים בבעלות יפנית בצפון האוקיינוס השקט, נמצאים מרבצים של מתכות נדירות שיכולים לספק את צורכי תעשיית האלקטרוניקה העולמית במאות השנים הקרובות עד היום, נאלצו יפן וארה"ב לרכוש את המתכות מסין במחירים מופקעים ארה"ב כבשה בעבר את האיים אך החזירה אותם ליפן בשנת 1968
שדה נפט עצום התגלה בבחריין
עומר כרמון
שליטי בחריין הם הידידותיים ביותר לישראל במפרץ הפרסי * עוד לפני מציאת המאגר נחשבה כלכלת הממלכה כצומחת במהירות הרבה ביותר בעולם הערבי
לרשימה המלאה

מחקר שפורסם בסוף השבוע בכתב העת המדעי, Nature, טוען כי בשרשרת איי אלמוגים זעירים בבעלות יפנית בצפון האוקיינוס השקט, נמצאים מרבצים של מתכות נדירות שיכולים לספק את צורכי תעשיית האלקטרוניקה העולמית במאות השנים הקרובות.
מרבצי המתכות הנדירות המוכרים נמצאים כיום בבעלות סינית. תעשיות האלקטרוניקה ביפן ובארה"ב נאלצות לרכוש מהסינים את המתכות במחירים מופקעים והגילוי החדש מהווה מהפכה של ממש בשוק האלקטרוניקה העולמי.
לטענת החוקרים, באי מינמיטורי נמצא מספיק איטריום שיספק את הדרישה העולמית ל-780 שנה. מספיק דיפרוסיום שיספק את הדרישה העולמית ל-730 שנה. מספיק אירופיום שיספק את הדרישה העולמית ל-620 שנה. ומספיק טרביום שיספק את הדרישה העולמית ל-420 שנה.
איי מינמיטורי הם המזרחי ביותר בבעלות יפן. כבר בסוף המאה ה-19 התקוטטו עליהם יפן וארה"ב. בשנת 1945 כבשו האמריקנים את האייים, אך השיבו אותם ליפן בשנת 1968. באחד האייים (מרקוס) ישנו בסיס קטן של צבא ארה"ב.

המחקר בכתב העת Nature
תאריך:  14/04/2018   |   עודכן:  14/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רעידת אדמה בתעשיית האלקטרוניקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עמוס שוקן לגולשת אורית דהן: "הסתדרנו מצוין בלי האידיאולוגיה שלך וגם נמשיך"    בעקבות הביקורת מחק את הציוץ ונימק: "הבנתי שלא הבאתי בחשבון פרשנויות מגוונות"
עומר כרמון
"לארה"ב היסטוריה עשירה של תוקפנות ובריונות באזור באמתלות של נשק להשמדה המונית שהתבררו כשקריות"    "הפתרון בסוריה הוא פוליטי שמבטיח את עצמאותה ואחדותה של סוריה ואת זכות העם הסורי לדמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי"
עומר כרמון
איילת נחמיאס-ורבין: "שבוע שלם של תופי טם טם בטוויטר מסתיים בתגובה נרפית"    יאיר לפיד: "המבחן האמיתי הוא ביכולתה של הקואליציה להמשיך את הלחץ הצבאי והמדיני על הרודן מדמשק"    איל בן ראובן: "אסור לעצור. עלינו לצפות להמשכיות"    קסניה סבטלובה: "התקיפה בסוריה לא תשנה דבר אם לארה״ב לא תהיה מדיניות סדורה בקשר למתרחש שם"
עומר כרמון
רב-טוראי אליהו דרורי ז"ל, לוחם בעוצבת ברק, בן 20, מבית שמש, נהרג ושלושה לוחמים נוספים נפצעו    שניים מהפצועים מונשמים ומורדמים ביחידה לטיפול נמרץ כללי    הטנק מסוג מרכבה סימן 3 הוקפץ אחר חצות בעקבות פעילות של מחבלי דאעש סמוך לגבול ישראל    17 חיילים מצריים נהרגו
עומר כרמון
ארה"ב: "תקיפה חד-פעמית"    בריטניה: "תקיפה מוגבלת וממוקדת שאינה מסלימה את המתיחות באזור"    צרפת: "תקיפה פרופורציונלית שנועדה למנוע עוד שפיכות דמים"    נשיא סוריה, בשאר אסד, הגיע לעבודתו רגוע ומחויך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il