X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיינה אונגר-לטין ייצגה לקוח מול אשתו לשעבר למרות שבעבר העניקה ייעוץ גם לאישה - וחדלה מהייצוג רק בעקבות החלטה של ועדת האתיקה תחזיר את השכר ששילם לעו"ד חילופי ותשלם פיצוי
▪  ▪  ▪
הפרה כללי אתיקה

עו"ד עיינה אונגר-לטין תפצה לקוח ב-45,000 שקל בשל רשלנות מצידה, שאילצה אותה להפסיק את ייצוגו בעיצומם של ההליכים. כך קבעה (18.3.18) שופטת בית משפט השלום בתל אביב, כוכבה לוי.
מיכאל ליטוב שכר באוקטובר 2010 את אונגר-לטין לייצגו בהליכים מול אשתו לשעבר. חודש לאחר מכן פנתה אליה בת-הזוג והבהירה לה, כי אסור לה לייצג את ליטוב משום שקודם לכן העניקה לה ייצוג. אונגר-לטין פנתה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין וביקשה הנחיה כיצד לפעול, אך לא יידעה את ליטוב על ההתפתחויות. רק בפברואר 2013, בעקבות תלונה שהגישה בת-הזוג נגד אונגר-לטין והחלטת ועדת האתיקה בה, הודיעה אונגר-לטין לליטוב שהיא מפסיקה לייצג אותו.
לוי אומרת, כי הגם שוועדת האתיקה החליטה שלא להעמיד את אונגר-לטין לדין משמעתי בנסיבות המקרה, אין ספק שהיא הפרה כמה כללי אתיקה ובעיקר פעלה ברשלנות שפגעה בליטוב. גם מבחינת דיני החוזים הצדק עם ליטוב, שכן אונגר-לטין הפסיקה מיוזמתה לייצגו - ובכך ביטלה את ההסכם עימו.
לאור זאת קבעה לוי, כי אונגר-לטין תחזיר לליטוב את שכר הטרחה ששילם לבא-כוחו החילופי, בסך 35,000 שקל - יותר מהסכום ששילם לה - ותפצה אותו ב-10,000 שקל על עוגמת הנפש והטרדה שהיו כרוכות בהחלפת הייצוג. כמו-כן, היא תשלם לו הוצאות בסך 10,000 שקל. את ליטוב ייצג עו"ד ריאד חאג'.

תאריך:  15/04/2018   |   עודכן:  15/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכבה לוי  רשלנות
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
לא ידוע מי עומד מאחורי התקיפות בג'בל עזאן ובדיר-אזור והאם ישנם נפגעים בנפש    שגרירת ארה"ב באו"ם: מוכנים לתקיפה נוספת    מועצת הביטחון דחתה הצעת גינוי לתקיפת המערב
עומר כרמון
בשרשרת איי אלמוגים זעירים בבעלות יפנית בצפון האוקיינוס השקט, נמצאים מרבצים של מתכות נדירות שיכולים לספק את צורכי תעשיית האלקטרוניקה העולמית במאות השנים הקרובות    עד היום, נאלצו יפן וארה"ב לרכוש את המתכות מסין במחירים מופקעים    ארה"ב כבשה בעבר את האיים אך החזירה אותם ליפן בשנת 1968
עומר כרמון
עמוס שוקן לגולשת אורית דהן: "הסתדרנו מצוין בלי האידיאולוגיה שלך וגם נמשיך"    בעקבות הביקורת מחק את הציוץ ונימק: "הבנתי שלא הבאתי בחשבון פרשנויות מגוונות"
עומר כרמון
"לארה"ב היסטוריה עשירה של תוקפנות ובריונות באזור באמתלות של נשק להשמדה המונית שהתבררו כשקריות"    "הפתרון בסוריה הוא פוליטי שמבטיח את עצמאותה ואחדותה של סוריה ואת זכות העם הסורי לדמוקרטיה, שוויון וצדק חברתי"
עומר כרמון
איילת נחמיאס-ורבין: "שבוע שלם של תופי טם טם בטוויטר מסתיים בתגובה נרפית"    יאיר לפיד: "המבחן האמיתי הוא ביכולתה של הקואליציה להמשיך את הלחץ הצבאי והמדיני על הרודן מדמשק"    איל בן ראובן: "אסור לעצור. עלינו לצפות להמשכיות"    קסניה סבטלובה: "התקיפה בסוריה לא תשנה דבר אם לארה״ב לא תהיה מדיניות סדורה בקשר למתרחש שם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il