X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יושקעו כ-100 מיליון שקל בפיתוח תחום הפוד-טק באזור קריית שמונה חיזו יינתן גם לירוחם - עם פיתוח תשתיות עירוניות זאת נוכח קירבתה לבסיס קריית ההדרכה שקם בנגב
▪  ▪  ▪
ירוחם [צילום: פלאש 90]

הממשלה אישרה (יום א', 15.4.18) את מפת איזורי עדיפות לאומית והקצאה של חצי מיליארד שקל לישובים קריית שמונה, שלומי, מטולה וירוחם. החלטות הממשלה הוגשו על-ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר, משה כחלון, שר הכלכלה אלי כהן ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט.
במסגרת ההשקעות הכלולות בתוכנית הסיוע לשנים 2018-2022 יושקעו כמאה מיליון ש"ח בפיתוח תחום הפודטק באזור קריית שמונה, כך שהעיר תהפוך למוקד ארצי של ידע וייצור בתחום ותאפשר חיזוק כלכלי של כלל אזור הגליל המזרחי. במקביל, יושקעו עשרות מיליוני שקלים בשיקום שכונות פיזי וחברתי ובחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. השקעות נוספות הנכללות בתוכנית כוללות פרויקטי תחבורה התומכים בהתפתחות הכלכלית והדמוגרפית של היישובים וכן פעולות בתחום ההתייעלות האנרגטית והתיירות. כן נכללות בתוכנית פעולות להמשך החיזוק החברתי של היישובים בכלל זה בתחומי החברה, המדע והקהילה.
במסגרת ההחלטה לחיזוק ירוחם גובשה תוכנית רב-שנתית לשנים 2018-2022 להעצמה כלכלית של המועצה המקומית ירוחם, הנותנת מענה לאתגריים הייחודיים של היישוב, תוך מינוף מגמות פיתוח מואץ בעקבות מעבר צה"ל לנגב.
היקף התוכנית כ-123 מלש"ח. היא כוללת פעילות לחיזוק הכלכלה ומקורות התעסוקה באזור (סיוע למפעלים, לעסקים קטנים ובינוניים ופיתוח אזורי תעשיה), חיזוק הקהילה (שיקום שכונות פיזי וחברתי, תגבור בתחומי חינוך ומדע, וכן תגבור שירותי רווחה), שיפור תשתיות, חיזוק השירותים לתושב ומענקים לפיתוח כלכלי וארגוני.
כמו-כן, משרד הבינוי והשיכון יגיש לאישור הוועדה לתכנון ופיתוח עידכון לאומדני עלויות הפיתוח של כ-3,800 יח"ד בחמש שנים (2018-2022). מדובר על הכפלת מספר התושבים בירוחם בפרק זמן קצר מאוד.

תאריך:  15/04/2018   |   עודכן:  15/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחצי מיליארד ש' יועברו לקריית שמונה, שלומי, מטולה וירוחם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
מירב ארד
ישיבת ראשי המפלגות החלה ללא שר האוצר שלא הגיע לדיון    השר לוין תקף את השר בנט על שהוא מבקש גרסה צרה    לפיד בתגובה: זו פסקת התגרות    ח"כ כבל: החלשת ביהמ"ש העליון - בכייה לדורות
עומר כרמון
בניגוד לחברים במפלגתו שבירכו על ההסכם עם נציבות האו"ם לפליטים, עליו הכריז ראש הממשלה, בנימין נתניהו. שר האוצר, משה כחלון, מתח ביקורת קשה
עומר כרמון
שרת התרבות: "ההתדיינות עם נציבות האו"ם לפליטים לא במקום. גם התוצאה הסופית על פיה עשרות אלפי מסתננים יישארו בישראל מדאיגה מאוד"    שר התחבורה, ישראל כ"ץ: "אלה לא התוצאות להן ציפינו"    ח"כ ד"ר ענת ברקו: "החלטה רעה למדינת ישראל"    ח"כ אורן חזן: "קצת לחץ ציבורי והממשלה "החזקה" הזו פשוט התקפלה"    גדעון סער: "ההסכם מקרין חולשה וויתור על ריבונות"
עומר כרמון
שר החינוך, נפתלי בנט: "מתן מעמד ל-16 אלף מסתננים בישראל יהפוך את ישראל לגן עדן למסתננים ומהווה כניעה מוחלטת לקמפיין השקרי שהופץ בתקשורת בחודשים האחרונים"    ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מסוג הרגעים שבהם אני מתבייש להיות חלק מהממשלה הזו. שיא האוריגמי שנתניהו שבר במשבר המגנומטרים נשבר שוב. ההחלטה הגרועה שקיבל נתניהו בנושא כל כך חשוב בלא התייעצות עם השותפים הקואליציונים היא לא פחות מרעידות אדמה"
עומר כרמון
לאחר שהותקף בידי בכירי מפלגתו, שר האוצר משה כחלון, מפלגת הבית היהודי ונציגי התושבים בדרום ת"א, החליט ראש הממשלה לחשב מסלול מחדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il