X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
חברי ועדת הפרס
הוכרזו זוכי פרס ירושלים לאחדות ישראל
הפרסים יוענקו לארגונים שפעלו למען אחדות החברה הישראלית: תגלית, קולולם, רצים ללא גבולות, מרכז טק ומיזם האחדות היהודית פלורידה-בוקה

דעת הקהל זועזעה כאשר נחטפו ונרצחו גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח הי"ד, אך בתוך כל העצב והלחימה התגלה הישראלי היפה, החברה הישראלית התאחדה ונוצרה אווירה אמתית של סולידריות. את האחדות הזאת מבקשות משפחות שלושת הנערים לשמר וזו השנה הרביעית בה מוענקים פרסי ירושלים לאחדות ישראל, בשיאו של "יום אחדות' הנערך' לזכרם.
פרס ירושלים לאחדות ישראל הוא מחוות הוקרה לביטויי הסולידריות, אשר איחדו יהודים בישראל ובגולה, מהרגע בו נודע על חטיפתם של הנערים. הפרס נועד להעלות על נס ארגונים בארץ ובחו"ל, אשר תורמים לאחדותה של החברה בישראל, ולעורר את יצר היוזמה לפעולות שכאלו בקרב אחרים.
הפרסים יוענקו בבית הנשיא לחמישה ארגונים אשר פועלים למען אחדותה של החברה הישראלית:
  • רצים ללא גבולות - מיזם ריצה שמטרתו לחבר בין בין נוער יהודי לבין נוער ערבי ממזרח ירושלים דרך ריצה מקצועית והשתתפות בתחרויות.
  • קולולם - מיזם מוזיקלי חברתי של שירת המונים, המאפשרת למשתתפים השונים חווית חיבור דרך המוזיקה.
  • ארגון תגלית - יוענק פרס מפעל חיים לכבוד שנת 70 למדינה - ארגון ציוני הפועל לחיזוק הקשר של צעירי הגולה למדינת ישראל ואת זיקתם ליהדות.
  • מרכז Tec - המיזם הראשון בישראל לרב תרבותיות של המגזרים השונים באמצעות מחשבים וטכנולוגיות מתקדמות. מאפשר לצמצם פערים באמצעות יצירת מפגשים אנושיים ארוכי טווח.
  • מיזם האחדות היהודית בוקה-פלורידה - הארגון הצליח לקרב מחדש, את חברי הקהילה היהודית בפלורידה שמונה כ-130,000 יהודים, וכעת הוא פועל על-מנת להרחיב את הפעילות לקהילות יהודיות נוספות.
הפרס הוא יוזמה של משפחות יפרח, שער ופרנקל, המשרד לשוויון חברתי, משרד החינוך ועמותת גשר. הוא מחולק לשלוש קטגוריות - מקומי, ארצי ובינלאומי ולכל אחת מהקטגוריות יכולים לגשת אישיות, ארגון או מיזם חברתי. הפרס על סך 150,000 ש"ח יחולק בין הזוכים.
בחירת הזוכים בפרס נעשתה על-ידי ועדה ציבורית מיוחדת בה חברים: ניר ברקת (יו"ר), בני גנץ, ירדן ג'רבי, הרב יונתן זקס, הרב ד"ר דני טרופר, השרה לשעבר פרופ' יולי תמיר ונועם לאוטמן, הרב יצחק דוד גרוסמן, קובי אוז, נתן שרנסקי, אמל אסעד ומשפחות יפרח, פרנקל ושער.
רא״ל במי׳ל בני גנץ, חבר ועדת השופטים בפרס ירושלים לאחדות ישראל: ״אחד הרגעים הקשים ביותר בתקופתי כרמטכ״ל היה הרגע בו קיבלתי את הבשורה הקשה על גילוי גופותיהם של שלושת הנערים. משפחות הנערים הפכו את האסון האישי שלהם למקור עוצמה לאומי - פרס ירושלים לאחדות ישראל נולד מטרגדיה גדולה זאת. האתגרים הביטחוניים של המדינה רבים והאיומים החיצוניים משתנים, וימשיכו לאתגר אותנו מעת לעת. היכולת לעמוד יחד בשעת חרום היא חשובה ולמול האתגרים הדבר החיוני ביותר לחוסנה של ישראל היא האחדות הפנימית, עמידה משותפת גם בחיי היום-יום, נכון וצריך לדבוק בה במשך כל ימות השנה".

תאריך:  22/04/2018   |   עודכן:  22/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוכרזו זוכי פרס ירושלים לאחדות ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
אלעזר לוין
מספר שיא של 17 ח"כים יגיעו לכינוס השנתי של סוכני ביטוח החיים והפנסיה, שייערך בשבוע הבא    שפע הרצאות מקצועיות בהשתתפות ראשי הענף    ומה קורה בחצר של הנשיא טראמפ
עידן יוסף
לקראת חגיגות העצמאות, חזר האל"ם האגדי שפיקד במשך 34 שנים על טקסי המשואות בהר הרצל למסדר מיוחד נוסף - והפעם: יצירת מגן דוד והמספר 70 מרכבי ההצלה המיוחדים של מד"א
מחלקה ראשונה
תריסר שירים בחמש שפות שנכתבו במהלך השואה הושמעו בקונצרט בבנייני האומה, חלקם לראשונה
מירב ארד
הבול מבטא את ההישגים הרבים ואת החדשנות של מדינת ישראל מיום הקמתה
עידן יוסף
שימש כרב הראשי לצה"ל והגיע לתפקיד בדרגה הבכירה ביותר של רב כחייל לוחם    היה ממקימי הישוב איתמר ולימד בישיבה הגבוהה    מת ממחלת הסרטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il