X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האופוזיציה הסורית מדווחת:

שני יעדים הותקפו הלילה בסוריה

דווח על פגיעה במכון מחקר בהר "זין אלעאבדין" וכן בבסיס חיזבאללה או מחסני נשק אירניים זהות התוקף אינה ידועה ליברמן: אם האירנים יתקפו - נפעל בעוצמה
▪  ▪  ▪
[צילום ארכיון: מן הטלוויזיה]

מקורות אופוזיציה סורים מדווחים הלילה (יום א', 29.4.18) על שמיעת הדי פיצוצים ועל אש שהתלקחה בתוך מחסן של המיליציה האירנית באזור העיירה חלב שבכפר חמה המערבי האזור הר 47. הם דיווחו כי במקום שוכן בסיס של חיזבאללה. על-פי מקור אחר, במקום נמצאים מחסני נשק אירניים. כמו-כן דווח על פגיעה במכון מחקר בהר "זין אלעאבדין". הדי פיצוצים נשמעו גם בחומס.
לא ידוע מי תקף בסוריה ולדיווחים אין לפי שעה אימות ממקור אחר.
שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר היום בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו-יורק: "יש לנו שלוש בעיות: אירן, אירן ואירן. אירן כמדינה מנסה לערער את היציבות בכל האזור ולא רק בישראל. תראה מה קורה בתימן, בלבנון, בעירק ובסוריה. אירן תומכת ויוצרת פרוקסי סביב ישראל, בהם חיזבאללה, הג'יהאד האיסלאמי וחמאס. כולם לא היו מתקיימים אפילו שבוע בלי תמיכה אירנית. למעלה מ-85% אחוז מתקציב חיזבאללה מגיע מאירן".
"אירן מנסה להפוך את סוריה לבסיס קידמי נגד מדינת ישראל. לא נאפשר זאת. נמנע את זה בכל מחיר. ישראל תשמור לעצמה חופש פעולה מבצעי מלא בכל סוריה, אין לנו כוונה להתעמת עם הרוסים, אין לנו כוונה להתערב בענייניה האזרחיים של סוריה, אבל אם מישהו חושב שטילים בסוריה יופעלו נגד ערים בישראל או אפילו נגד מטוסינו, שלא יהיה לו ספק שנפעל ונפעל בעוצמה".
על הסכם הגרעין: "זה לא ענייננו. זו החלטה אמריקנית, הם לא ביקשו את עצתנו וברור לנו שיש להם את השיקולים שלהם. אנחנו יכולים לדבר רק על עמדתנו והיא ברורה מאוד. זה הסכם גרוע וטעות גדולה. אם מישהו ייצא מההסכם הוא כמובן יקבל את תמיכתנו המלאה".
"השיקול המרכזי של אירן הוא כסף והסכם הגרעין מבטיח לה המון כסף. אם ארה"ב תיסוג מההסכם הכלכלה האירנית תספוג מכה שתפגע ביכולת שלה להמשיך ולתמוך בטרור ובפעילות נגד ישראל", דברי ליברמן.

תאריך:  29/04/2018   |   עודכן:  29/04/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
עומר כרמון
שרי החוץ של רוסיה ואירן במפגש חם במוסקבה: "רוסיה, אירן וטורקיה צריכות לסייע לממשלה הסורית לנקות את ארצה מטרוריסטים"    "שיתוף הפעולה בין רוסיה לאירן בנושא הגרעין יימשך"
עומר כרמון
ליברמן בהרצאה בוושינגטון: "הרוסים מאוד פרגמטיים. אפשר לסגור עמם עסקות ואנו מבינים את האינטרסים שלהם"    "שלום אמיתי הוא אשליה. יש לחתום על הסכם עם הליגה הערבית והפלשתינים על מציאת פתרון לערביי ישראל"
איתמר לוין
העיר שבצפון-מערב סוריה היא המעוז האחרון של המורדים, וגם מקום מגוריהם של מיליון אזרחים - העלולים ליפול קורבן לאסון דומה לזה שהתרחש בעיר חלב    במקביל מנסה האו"ם לגייס מיליארדים לסיוע לפליטים
איתמר לוין
מיליוני פליטים מסוריה תקועים בטורקיה, ירדן ולבנון כאשר סיומה של המלחמה אינו נראה באופק. כמה מתוכם קיבלה ארה"ב? 44 בחצי שנה
עידן יוסף
כך מאשימים במחלקת המדינה האמריקנית    טוענים כי השתיים פועלות לחטא את זירת התקיפה הכימית בדומא    רוסיה: עיכוב כניסת הפקחים לאתר - אשמת המורדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il