X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סערת נאומו האנטישמי של אבו-מאזן

נתניהו: "מכחיש שואה נשאר מכחיש שואה"

יו"ר הרש"פ טען בנאומו ברמאללה כי השואה נגרמה בשל התנהגותם החברתית של היהודים נתניהו קרא לקהילה הבינ"ל לגנות את האנטישמיות של אבו-מאזן שגריר ארה"ב בישראל: "שפל חדש עבור המנהיג הפלשתיני"
▪  ▪  ▪
נתניהו. לגנות בחריפות [צילום: עמית שאבי, פלאש 90]

"בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. הוא שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. כנראה שמכחיש שואה נשאר מכחיש שואה. אני קורא לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם" - תגובת ראש הממשלה, בנימין נתניהו לנאומו האנטישמי של יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן ברמאללה שלשום, בפני המועצה הלאומית הפלשתינית. אב-מאזן טען בנאומו כי השואה נגרמה בשל התנהגותם החברתית של היהודים. "באשר לסוגיית הקהילה היהודית שהייתה פזורה בכל מדינות אירופה - הם פנו נגד היהודים לא בשל דתם, כי אם בשל פעילותם החברתית הקשורה להלוואות בריבית, בבנקים וכו'", אמר יו"ר הרש"פ.
אבו-מאזן דיבר בנאומו גם על ההצעה כביכול של אדולף היטלר ליהודי גרמניה ואמר כי "בהצעה נכתב שכל יהודי שרוצה להגר לפלשתין, יקבל את הסכום הזה. הוא יקבל גם את כל נכסיו הניידים או הנייחים". אבו מאזן הוסיף: "ואם הוא אינו רוצה להגר לפלשתין, ייתנו לו כרטיס טיסה רק לבלגיה".
מוקדם יותר פרסם יו"ר הכנסת, יואל (יולי) אדלשטיין תגובה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "יצא האנטישמי מהשק. אבו-מאזן, אדם קטן ולא רלוונטי, חושף בימיו האחרונים כראש הרשות הפלשתינית מה באמת הוא חושב על מדינת ישראל ועל היהודים". אדלשטיין הוסיף: "האיש, שמממן משפחות של מחבלים שטבחו וטובחים בנו, יירשם בדפי ההיסטוריה כמכחיש שואה, גזען ומסית, אם בכלל..."
גם שר החינוך נפתלי בנט הגיב לנאום ואמר כי "אבו מאזן ספוג באנטישמיות ובגזענות מכף רגלו ועד ראשו. הוא ממשיך את מסורת קודמיו, המופתי שהיה חבר של היטלר, וערפאת, רב-מרצחים של יהודים. הוא מזרים את רעל האנטישמיות במוחות הדור הבא. את השלום נביא מהשטח, לא דרך רשות מושחתת ואנטישמית".
שגריר ארה"ב בישראל, דייויד פרידמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ייחוס השואה להתנהגות התרבותית של היהודים סביב כסף ובנקים היא "שפל חדש עבור המנהיג הפלשתיני. מי שחושב שישראל היא הסיבה לכך שאין שלום, שיחשוב שוב".
ח"כ ד"ר נחמן שי, המשמש כיו"ר השדולה לחיזוק העם היהודי בתגובה לדברי אבו מאזן" "את כהונתו מסיים אבו מאזן בכישלון מוחלט וחותם בבושת פנים את תפקידו הפוליטי. כעת הוא מנסה לזכות בפירורים אחרונים של תהילה על חשבון זיכרון השואה. פתטי. כדאי שיאפסן את השד האנטישמי שלו".

תאריך:  02/05/2018   |   עודכן:  02/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "מכחיש שואה נשאר מכחיש שואה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זאת התקדמות עבור אבו חרא
מקס פאואר   |  2/05/18 10:44
2
אבו מאזן ראש המחבלים
ישע .  |  2/05/18 15:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
בעלי יבולים נפגעי טרור העפיפונים בעוטף עזה יוקרו כנפגעי פעולות איבה ע"י רשות המיסים    ח"כ ילין: צריך ליצור רשת השקיה שתכבה שריפות בשדות
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ רשם נקודות לזכותו בעצם כינוס המל"פ במאבקו נגד תנועת חמאס וממשל טראמפ. מחמוד עבאס מקווה להשיג לגיטימיות פלשתינית מחודשת כדי להילחם בתוכנית המדינית של ממשל טראמפ ובניסיון של חמאס להשתלט על אש"ף או להקים לו תחליף
אסתר שניאורסון גרי
גדול הנביאים משה רבנו, שלימד אותנו חוקים ומשפטים, ראה מצרי מכה עברי, הרג אותו, וטמן אותו בחול    כשעמלק זינב בעם ישראל, באה ההוראה: "זכור את אשר עשה לך עמלק"
יוני בן-מנחם
צה"ל עובר לתקיפות עומק ברצועה בניסיון להרתיע את חמאס מלהחדיר פעילים דרך גדר הגבול לישראל. חמאס איננה מעוניינת בעימות צבאי עם ישראל לכן על צה"ל להחריף את תגובותיו לקראת "יום הנכבה" ב-15 במאי
עידן יוסף
בנסיון הפיגוע הראשון חוסל מחבל וחברו נתפס כאשר ניסו לחבל בגדר המערכת    באירוע השני השליכו שני מחבלים מטענים ובקבוקי תבערה לעבר כוח צבאי ליד כיסופים וחוסלו בידי כוח של גולני
רשימות נוספות
המדינה: הירי בעזה - חוקי  /  איתמר לוין
לא מוטרד מנוכחות הצבא הרוסי בסוריה  /  עומר כרמון
צה"ל תקף מטרות חמאס בעזה  /  עומר כרמון
מים כבדים  /  אביתר בן-צדף
בכירים ברש"פ נגד קמפיין "צעדת השיבה"  /  יוני בן-מנחם
הפרה הקדושה האחרונה  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il