X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהודעה שפרסם לתקשורת כותב יובל כאהן: "אני יודע שבצילו של האסון האיום, אמון החניכם והמשפחות, שהוא היסוד ליכולת להוביל ולחנך, לא יכול להתקיים. לכן החלטתי להגיש את התפטרותי"
▪  ▪  ▪
מכינת בני ציון [צילום: תומר ניוברג/פלאש 90]

יובל כאהן, מנהל המכינה שעשרה מחניכיה נהרגו באסון השטיפון בנחל צפית בשבוע שעבר, הודיע (יום ה', 2.5.18) על התפטרותו מתפקיד ראש המכינה.
בהודעה לתקשורת שפרסם לאחר ששוחרר למעצר בית בן חמישה ימים כותב כאהן: "במהלך טיול שנועד לחנך לערכי החברות ואהבת הארץ, נהרגו הנערות  יעל סדן, עדי רענן, אגם לוי, אילן בר שלום, אלה אור, גלי בללי, מעיין ברהום, רומי כהן ושני שמיר והנער צור אלפי זכרם לברכה.  מאז האסון אני קרוע ושבור. לעולם לא אוכל למצוא מילים שיוכלו לבטא את הצער שאני חש".
הוא מוסיף: "תפקיד ראש המכינה הוא בראש ובראשונה תפקיד חינוכי הדורש אמון מלא של החניכים, משפחותיהם וכל מי שהמכינה נוגעת בו. אני יודע שבצילו של האסון האיום, אמון זה, שהוא היסוד ליכולת להוביל ולחנך, לא יכול להתקיים. לכן החלטתי להגיש את התפטרותי ליפה, יו"ר העמותה, שהטילה עלי לפני אחת עשרה שנים להקים מפעל זה, לזכר בנה בן ציון שי חדד ז"ל, לוחם צה"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו".
לסיום הוא כותב: "אני בטוח שהמכינה על חניכיה, מדריכיה, מוריה ובוגריה המדהימים ימשיכו להתעצם, לעשות טוב ולחנך לערכי ציונות, אנושיות ואמת. אני אמשיך להיות מחויב לכל מה שיידרש ממני לטובת מפעל זה והמשכו. אין ביכולתי לנחם ולו במעט את המשפחות שאיבדו את היקר מכל. אני משתתף בכאבן הנורא".
אתמול הודיעה משטרת ישראל כי היא משחררת למעצר בית גם את המדריך במכינה, אביב ברדיצ'ב. על לשניים נאסר להגיע למשרדי המכינה או ליצור קשר עם כל גורם הקשור לחקירה למשך 10 ימים.

תאריך:  02/05/2018   |   עודכן:  02/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש מכינת בני ציון הגיש את התפטרותו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא יציל את הדוס מבית הסוהר
שבץ חלובה  |  2/05/18 14:44
 
- איזו הערה ארסית מלאת רשע
לטיפש  |  2/05/18 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחלוקת עזה בין משרדי העבודה והכלכלה לוועדת הכספים על-רקע כוונת הוועדה למנוע כפיית עבודה בשבת על עובדים חילונים    יו"ר ועדת הכספים מתנגד להסתייגות הממשלה המעקרת את החוק מתוכן    הערכה: הצעת החוק תתקבל אם יתאפשר חופש הצבעה
מירב ארד
התקציב עומד על כ-1.3 מיליארד ש"ח, במסגרת הצגתו נימקו ראשיו את הגידול בפרויקטים זמניים - שיפוץ והקמת מבנים והקמת מאגר לשיתוף נתוני אשראי    קרנית פלוג הציגה תמונה מקרו כלכלית חיובית - המשך צמיחה במשק וירידה במחירי הדיור, אך הזהירה מפני מצב הפיריון בישראל
גלית יצחק-אוגנוב
בדיון שערכה ועדת המדע והטכנולוגיה, אמר פרופ' צבי בורכוביץ: "זה אכן לא ראוי שבמדינה מתוקנת לא יהיה חוק ניסויים בבני-אדם"    ח"כ מקלב: "מקומם ומדאיג שמי שאמון על הנושא במשרד הבריאות נוקט בסחבת שכזו"
מירב ארד
בשל מזג האוויר השרבי והרוחות העזות והמלצות שירותי הכבאות, פרסמו העיריות הודעות לתושבים האוסרות על הדלקת מדורות קהילתיות בכל המסגרות העירוניות    משרד החינוך פרסם הנחייות לפיהן ניתן לקיים מדורה בהתאם להמלצות כבאות והצלה ולאשר את מיקומה במוקד הרשות המקומית
מירב ארד
יו"ר הרש"פ טען בנאומו ברמאללה כי השואה נגרמה בשל התנהגותם החברתית של היהודים    נתניהו קרא לקהילה הבינ"ל לגנות את האנטישמיות של אבו-מאזן    שגריר ארה"ב בישראל: "שפל חדש עבור המנהיג הפלשתיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il