X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המיזם, אחד העיקריים שסיבכו את ענבל אור, יוצא למכירה המגרש יימכר, ותמורת המכירה תתחלק בין 184 חברי קבוצות הרכישה, שיקבלו חזרה את כספם או רובו הזוכה במכרז יבנה מגדל מגורים בן 110 דירות, ואולי יותר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

המנהל המיוחד של נכסי ענבל אור, יחד עם נציגי שתי קבוצות רכישה, הוציאו (יום ה', 3.5.18) מכרז למכירת שני מגרשים צמודים, ברחוב ז'בוטינסקי 102-104 ברמת גן. זהו אחד המיזמים העיקריים שסיבכו לפני כשנתיים את יזמת הנדל"ן לשעבר ענבל אור. המגרשים הצמודים ימכרו, כדי להחזיר לחברי קבוצות הרכישה, במידת האפשר, מה ששילמו בזמנו לענבל אור.
השמאי דני טרשנסקי העריך באחרונה את שווי המגרשים יחד ב-80 עד 100 מיליון שקל. התמורה ממכירתם תחולק בעיקרה בין חברי קבוצות הרכישה. חלקם יקבלו את כל כספם חזרה, וחלקם יקבלו את רובו. אין אפשרות להציע במכרז לקנות רק אחד משני המגרשים.
אור רכשה בזמנו את המגרשים, אך שילמה למוכרים רק חלק מהתמורה. במקביל, הקימה שתי קבוצות רכישה . האחת קנתה את כל 124 הדירות שהיו אמורות להיבנות על אחד המגרשים, והאחרת קנתה את כל 62 הדירות שהיו אמורות לבנות על המגרש השני. כל קונה שילם בין 500 ל-800 800 אלף שקל.
התברר, שאור מכרה 184 דירות, וזה יותר דירות ממה שמותר לבנות על המגרשים, ואין אפשרות לקבל היתר בנייה על-פי התכנון שלה החובות על המגרש, וכן קשייה במיזמים אחרים, הביאו לכך שהתוכנית הוקפאה. המגרשים, יחד עם הנכסים האחרים שלה, הועברו למנהל המיוחד עו"ד איתן ארז.
עו"ד איתן ארז, יחד עם נציגי שתי קבוצות הרוכשים, עוה"ד אמיר פלמר ואלון פלס, הצליחו להתיר את הסבך, והמגרש עבר לבעלות שתי הקבוצות. עתה הוציאו המנהל המיוחד ונציגי הקבוצות, יחד, את המגרשים למכירה.
נקבע מראש, כי התמורה תתחלק בצורה הבאה: תחילה יועברו 5 מיליון שקל לקופת הכינוס של אור. יתר התמורה תחולק - 80 אחוז לקבוצת הרכישה האחת, ו-20 אחוז לחברי קבוצת הרכישה השנייה. החלוקה נעשתה כך, בשים לב לסכומים שהשקיעו חברי כל קבוצה.
התוצאה תהיה שחלק מהעמיתים בקבוצות יקבלו חזרה את כל כספם, או כמעט כולו. האחרים צפויים לקבל כנראה עד 70 אחוז ממה ששילמו. אחוזים אלו תלויים כמובן בתוצאות המכרז. ככל שהזוכה ישלם סכום גבוה יותר, כך יגדל הסכום שחברי הקבוצות יקבלו חזרה.
רוכש המגרשים אמור לקבלם "נקי", ולבנות. אך קודם לכן יהיה עליו לפנות דיירים בשני בתים קטנים, העומדים כיום על המגרשים. תב"ע מאושרת מתירה כרגע לבנות על המגרשים מגדל מגורים בן 110 דירות. עירית רמת גן הודיעה באחרונה, שאולי תאשר גם קומה מסחרית ושטחי משרדים. הזוכה עשוי לבקש הקלות, אך אין ביטחון שיאושרו.

תאריך:  07/05/2018   |   עודכן:  07/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכרז למכירת מגרשי ז'בוטינסקי 102-104 ר"ג
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רחוב סואן כמה שיותר גבוהה
רמ48לוד גניאביב  |  7/05/18 19:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ברות ממשלתיות יוכלו להשקיע בחברות סטארט אפ תמורת מניות ולקבל מהממשלה אישור מותנה מראש
איתמר לוין
דורשת להסיר את ההצעה מעל סדר היום    אומרת שהיא תהרוס את חוק כבוד האדם ותבטל את ההגנה החוקתית על זכויות האדם    מזהירה מפני פגיעה במעמדה הבינלאומי של מערכת המשפט
אלעזר לוין
הוועדה לקידום מתחמים מועדפים אישרה היום תוכנית לבנות 5,000 דירות על מתחם שדה דב בתל אביב העומד בפני פינוי    שמאי בכיר מתנגד, ומזהיר מפגיעה באילת
אלעזר לוין
"יתיר" תהיה השכונה השמינית בישוב, ובה וילות, בניינים מדורגים, 100 צימרים ומלון    השכונה החדשה אמורה להגדיל את מספר התושבים במיתר מ-8,000 ל-10,000
אלעזר לוין
כן יבנו בנייני משרדים ומסחר בני 250 אלף מ"ר, בית דיור מוגן בן 300 יחידות ושטחי ציבור    אפריקה-השקעות תבנה כ-300 מהדירות, ותהיה שותפה גם בנכס המניב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il