X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
72 שעות אחרי שהצטוו לעשות זאת:

עובדי הנמלים חוזרים לעבודה

החזרה לעבודה נעשית בצורה איטית וחלקית, בטענה שאין סידורי עבודה, צריך לעדכן את העובדים והתגלו תקלות בציוד ראשי הוועדים מאיימים לחדש את השיבושים אם ייקנסו על בזיון בית הדין
▪  ▪  ▪
"לאסוף את העובדים" [צילום: אבי רוקח]

עובדי נמל חיפה ונמל אשדוד החלו אמש (מוצ"ש, 12.5.18) לחזור לעבודה תקינה - 72 שעות לאחר שבית הדין הארצי לעבודה הורה להם לעשות זאת, ועם הדיון בבקשה לקנוס את ראשי הוועדים על בזיון בית המשפט.
העובדים פתחו בשביתת פתע ב-9.5.18, בעיצומו של המו"מ על הקמת שני נמלים ליד החדשים ובניגוד להחלטות קודמות של בית הדין. סגן הנשיאה אילן איטח והשופטות לאה גליקסמן וסיגל דוידוב-מוטולה הורו להם לשוב מיד לעבודה, אך העובדים לא צייתו וראשי הוועדים לא התייצבו כפי שהצטוו לדיון למחרת. בית הדין הוציא להם צווי הבאה, אך המשטרה מסרה שלא הצליחה לאתר אותם. ב-11.5.18 קבע בית הדין שראשי הוועדים ייעצרו וישוחררו בערבות של 20,000 שקל כל אחד, כדי להבטיח את התייצבותם לדיון אמש.
לדיון זה התייצבו ראשי הוועדים ומסרו שהורו לחבריהם לשוב לעבודה. הדיון החל בשעה 22:30 וההוראות ניתנו רק באותה שעה. ראשי הוועדים טענו, כי בשל השביתה ביום שישי - לא הוכנו סדרי המשמרות למוצ"ש ולכן לא ניתן לחדש באופן מיידי את העבודה. יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר בדיון, כי ברור ששלטון החוק מעל הכל - ובמקביל דרש לסיים בהקדם את המו"מ עם העובדים.
לאורך הדיון עדכנו הצדדים את בית הדין בהתייצבות האיטית והחלקית של העובדים במחלקות השונות. כמה מראשי הוועדים שנעצרו טענו, כי חבריהם מסרבים לחזור לעבודה בשל כך וכי כעת אינם מאמינים להם ולמדינה. אחרים טענו, כי יש לאסוף תחילה את העובדים ולהסביר להם את המצב, ורק בשעות הבוקר ניתן יהיה לחזור לעבודה מלאה. טענה אחרת הייתה, שיש תקלות בציוד ויידרש זמן לתקן אותן.
נציגי התעשיינים שבו ותבעו להטיל על ראשי הוועדים הוצאות אישיות כבדות בשל התנהלותם. נציגי ההסתדרות התנגדו, וכמה מראשי הוועדים אף הזהירו, כי אם ייקנסו אישית - יחודשו השיבושים. השופטים הודיעו, כי יחליטו מאוחר יותר בבקשות לפי הליך הביזיון.

תאריך:  13/05/2018   |   עודכן:  13/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדי הנמלים חוזרים לעבודה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ערעור
שאלה  |  13/05/18 14:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עם זכייתה אמרה: "אני כל כך מתרגשת. תודה על קבלת השונות בינינו. אני כל כך אוהבת את מדינתי. בפעם הבאה בירושלים"    מארגני האירוויזיון הנחו שלא לציין את השם ירושלים
עומר כרמון
בתא מטען של כלי רכב, נמצאו ספרי תורה כתובים על עור צבי, רקומים בזהב ומעוטרים באבנים יקרות    לפי החשד, מדובר בספרים שנגנבו בידי טרוריסטים של אל-קאעידה מבית הכנסת העתיק "אליהו הנביא" בפרברי דמשק
עומר כרמון
בידי קוריאה הצפונית 13-21 פצצות אטום    יועברו לצרפת ויושמדו    אתר הניסויים הגרעיניים יפורק בעוד כעשרה ימים    יוטלו הגבלות על פרויקט הטילים ויוסדרו ביקורות הפקחים
עומר כרמון
גיומה קלוזה: "אנו מרגישים אחריות רבה ליהודים בגלל השואה. הקמת מדינת ישראל התאפשרה בגלל הסיוע האירופי ולאחר המלחמה - מרבית תושביה היו ממוצא אירופי ולכן יש קשר חזק מאוד"
עומר כרמון
בן ברק, לשעבר המשנה לראש המוסד: "היינו מעורבים מאחורי הקלעים של הסכם הגרעין והשפענו מאוד עד לאובססיה של נתניהו לדבר בקונגרס נגד אובמה. מאותו רגע מודרנו לחלוטין ונחתם הסכם גרוע שטוב שבוטל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il