X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי שבע דירות במתחם ברמת אביב ג' תובעים 12.3 מיליון שקל מחברת אשדר, מעורכי הדין המלווים את הפרויקט ומהוועד המייצג את בעלי 96 הדירות
▪  ▪  ▪
"הפכו לעושי דברה"

בעלי שבע מתוך 96 דירות בפרויקט פינוי בינוי בשווי 1.2 מיליארד שקל ברחוב רקנאטי ברמת אביב ג' בתל אביב (מתחם בן שישה בניינים) טוענים, כי רוב המעורבים בפרויקט פעלו בצורה פסולה על-מנת למקסם את רווחיהם של חשבון בעלי הדירות.
הטענה מועלית במסגרת תביעה בסך 12.3 מיליון שקל שהגישו (18.5.18) בעלי הדירות נגד חברת הבנייה אשדר, משרד עורכי הדין הרטבי-בורנשטיין-בסון שייצג את בעלי הדירות במתחם וועד הבנייה של הפרויקט. לטענתם, עורכי הדין הוליכו אותם שולל והיטו את חלוקת הדירות, ואילו אשדר הבטיחה להם 3 מיליון שקל אם הפרויקט יבוצע וכך הם הפכו להיות עושי דברה ודחקו את טובת בעלי הדירות.
בתביעה נאמר, כי משרד הרטבי ייעץ לבעלי הדירות לוותר לטובת אשרד על זכויות בשווי 100 מיליון שקל, שאחרת הפרויקט לא יהיה כלכלי עבורה. המשמעות הייתה הקטנת כל דירה ב-20 מ"ר, ביטול מחסן, ירידה לקומות נמוכות יותר ועוד. עוד נטען, כי ועד הבנייה ויתר בעלי הדירות שיתפו פעולה עם החברה ועורכי הדין כדי לסכל את הליך ההשגה שהגישו התובעים על שומת השמאי שמינה הוועד בנוגע לחלוקת הדירות ולסכל את תביעתם למנות שמאי מכריע. עוד נטען, כי שלושת הגורמים שיתפו פעולה בהגשת תביעה נגד התובעים בטענה שהם מעכבים את הפרויקט. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד עוזי שוחט וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  20/05/2018   |   עודכן:  20/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עוזי שוחט /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טענה לפעילות פסולה בפינוי-בינוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
משרד החינוך תובע מפנחס זיידמן 2.5 מיליון שקל, לאחר שהודה שקיבל במרמה מיליוני שקלים באמצעות מצגי שווא על מספר הלומדים במוסדות תורניים
עומר כרמון
"ישראל ירתה באלפי פלשתינים לא חמושים במהלך המחאות האחרונות. האו"ם מסר שלמעלה מאלף מהם ילדים. הנה סיפורה של אחת מהם, בת 14, שהם רצחו"
עומר כרמון
"נשיא ארה"ב אוהב להאשים את אובמה במדיניות כושלת מול אירן, אבל האמת היא שאירן נעשתה אגרסיבית יותר דווקא במשמרת שלו"    "נשיא אמריקני אחר לא היה מעניק לולדימיר פוטין יד חופשית בסוריה, נגד האינטרסים של ישראל"    "עשינו מופע גדול כשהעברנו את השגרירות לירושלים, אבל אנחנו משאירים את הישראלים להתמודד לבד עם אירן"
עומר כרמון
"מוכיחה שנכשל הניסיון להשמדת הזהות הפלשתינית"    ח"כ אילן גילאון (מרצ): "המראות של שוטרים מניפים יד על אזרחים הפכו נפוצים מדי בעת האחרונה, וביתר שאת כלפי מפגינים, ובייחוד מפגינים ערבים"
עומר כרמון
מלך ירדן נפגש לראשונה עם נשיא אירן    משוכנע שנרקמה מזימה בין ארה"ב-ישראל וסעודיה לקחת ממנו את ניהול הר-הבית    בנאומו בטקס פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים, אמר חתנו של הנשיא האמריקני: "ישראל הייתה אפוטרופוס אחראי לירושלים"    ירדן, שמנהלת את ההר באופן רשמי, לא הוזכרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il