ויקטורי רשת סופרמרקטים, הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2018: החברה מציגה את הרבעון החזק בתולדותיה, בו המכירות הסתכמו לשיא של 414.7 מיליון שקל, עלייה של 8.3% בהשוואה ל-383.1 מיליון שקל ברבעון הראשון 2017. החברה מייחסת את העלייה במכירות בעיקר לגידול במכירות חנויות זהות. יש לציין כי העלייה בולטת לאור העובדה שברבעון הראשון של 2017 פעלו שני סניפים נוספים, שנמכרו במאי 2017 ולכן לא באו לידי ביטוי ברבעון הראשון של 2018.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-3.8%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר במהלך הרבעון עמד על 8.1 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת פדיון של 7.7 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על 8.1 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת 7.8 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון חצה לראשונה רף של 100 מיליון שקל והסתכם לשיא של 101.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-90.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2017. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-24.6% מהמכירות, לעומת 23.7% ברבעון המקביל בשנה שעברה. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה המתמשכת של החברה וביטול הנחות למועדוני לקוחות שפגעו ברווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2017.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון גדל ב-38.9% ל-11.7 מיליון שקל בהשוואה ל-8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון עלה ל-2.8%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה ב-2017.
הרווח מפעולות רגילות לאחר הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון גדל ב-35.6% ל-11.4 מיליון שקל בהשוואה ל-8.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לאחר הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון עלה ל-2.7%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווחיות התפעולית ברבעון הראשון של שנת 2018 לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע מעלייה ברווח הגולמי של החברה.
הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-7.4 מיליון שקל, גידול של 13%, בהשוואה ל-6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. שיעור הרווח הנקי עלה ל-1.8% בהשוואה ל-1.7% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח לתקופה ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע בעיקר מהעלייה ברווח הגולמי של החברה.
החברה מציגה את הרבעון החזק בתולדותיה, בו המכירות הסתכמו לשיא של 414.7 מיליון שקל, עלייה של 8.3% בהשוואה ל-383.1 מיליון שקל ברבעון הראשון 2017. החברה מייחסת את העלייה במכירות בעיקר לגידול במכירות חנויות זהות. יש לציין כי העלייה בולטת לאור העובדה שברבעון הראשון של 2017 פעלו שני סניפים נוספים, שנמכרו במאי 2017 ולכן לא באו לידי ביטוי ברבעון הראשון של 2018.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל בכ-3.8%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר במהלך הרבעון עמד על 8.1 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת פדיון של 7.7 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על 8.1 אלפי ש"ח למ"ר, לעומת 7.8 אלפי ש"ח למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון חצה לראשונה רף של 100 מיליון שקל והסתכם לשיא של 101.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-90.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2017. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-24.6% מהמכירות, לעומת 23.7% ברבעון המקביל בשנה שעברה. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה המתמשכת של החברה וביטול הנחות למועדוני לקוחות שפגעו ברווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2017.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון גדל ב-38.9% ל-11.7 מיליון שקל בהשוואה ל-8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון עלה ל-2.8%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה ב-2017.
הרווח מפעולות רגילות לאחר הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון גדל ב-35.6% ל-11.4 מיליון שקל בהשוואה ל-8.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח מפעולות רגילות לאחר הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון עלה ל-2.7%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווחיות התפעולית ברבעון הראשון של שנת 2018 לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע מעלייה ברווח הגולמי של החברה.
הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-7.4 מיליון שקל, גידול של 13%, בהשוואה ל-6.5 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. שיעור הרווח הנקי עלה ל-1.8% בהשוואה ל-1.7% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח לתקופה ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע בעיקר מהעלייה ברווח הגולמי של החברה.