X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היזמים אמות וגב ים השכירו 52 אלף מ"ר חוזי השכירות יניבו תשואה של 9% עד 10.5% הגבוהה מן המקובל בשוק כיום השוכרים משלמים עד 140 שקל למ"ר לחודש, כולל חניות ווי-וורק שכרה 4 קומות
▪  ▪  ▪
[צילום: רון ארד אדריכלים]

יזמי מגדל המשרדים "טוהא" (TOHA) בתל אביב השכירו, או עומדים להשכיר, 52 אלף מ"ר, שהם 90% משטחו הכולל של המגדל, 57 אלף מ"ר, ב-13 קומות. חוזי ההשכרה כוללים חלק יחסי בחניון בן 950 המקומות. הבניין, ליד מחלף השלום ורחוב יגאל אלון בתל אביב, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, ויאוכלס עד סוף השנה.
חברת חללי העבודה ווי-וורק היא שוכר מוביל. היא שכרה ארבע קומות, 13 אלף מ"ר, המהווים 23% מהמגדל, וכן מספר מקביל של מקומות חניה. לצדה חברות טכנולוגיה עילית ואחרות. היזמים הם אמות 50% והחברה לגב ים 50%.
ההשקעה הכוללת היא 950 מיליון שקל, והיא מתחלקת בשווה בין היזמים. עד כה השקיעו 550 מיליון שקל, כולל רכישת המגרשים מבעלים פרטיים שונים. על היזמים להשקיע עד לגמר 400 מיליון שקל נוספים.
היזמים צופים, כי חוזי ההשכרה - כאשר 100% יושכרו - יניבו הכנסה של 86 עד 100 מיליון שקל בשנה, כלומר תשואה של 9% עד 10.5%. תשואה זו גבוהה מהמקובל כיום בשוק המשרדים. היא מוסברת בין היתר במוניטין של שתי החברות היזמיות, במיקום טוב וברמת הגימור הגבוהה, הכוללת בין היתר תכנון אדריכלי לא-שגרתי ופארק לרווחת העובדים.
עובדות אלו מתבטאות גם בחוזי ההשכרה היקרים-יחסית. השוכרים משלמים בין 125 ל-140 שקל למ"ר לחודש, כולל חלק יחסי במקומות החניה, בחוזים לטווח ארוך.
גב ים ואמות מקדמות תוכנית לבניית מגדל משרדים נוסף, בצמוד, במסגרת התב"ע החלה על המתחם.

תאריך:  23/05/2018   |   עודכן:  24/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד התקשורת מעדכן את תעריפי בזק והחל ב-1 ביוני תחול הוזלה בשירותים שונים    המחיר החודשי עבור החזקת קו טלפון ימשיך להיות יקר - כ-50 שקל
מירב ארד
שינוי במודל הפיקוח על תכשירי מרשם עתיד להוביל להוזלה ממוצעת של כ-5% במחירי התרופות היקרות ולחיסכון של 150-200 מלש"ח למשק
מירב ארד
הבהיר: מה שלא סגור זה הפיצוי על ויתור על מים מרצון, זה סדר גודל של עשרות מיליוני שקלים רשות המים: אנחנו נמצאים במצב של 650 מיליון קו"ב התפלה. מזג האוויר מטורף, אף תחזית לפני עשור מהיום לא דיבר על רצף שנות הבצורת"
מירב ארד
המשטרה, שב"ס והמשרד לביטחון הפנים מתנגדים להצעת חברי הוועדה להוסיף מנגנון לקיצור שליש לצורך הרחבת חלופת עבודות השרות מ-6 ל-9 חודשים    יועמ"שית שב"ס: "יש פה פגיעה חמורה בשוויון שכן יושב שופט ונותן 6 חודשים כאשר אותו אחד שמקבל 9 חודשים מקבל למעשה 6 חודשים כי רק להם מציעים את הקיצור"
איתמר לוין
אב בי"ד רבני שוחח על תיקים שניהל    רשמת הפכה את הקלדנית לשופטת זוטא    שופט בארצי לעבודה עיכב פס"ד שלוש שנים    שופט שלום דן בעניינו של לקוח לשעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il