X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל וסמנכ"ל הכספים התפטרו

תעשיית רכב רובוטי קרסה

חברת מכשירי תנועה מבקשת לפרק את החברה המייצרת כלי רכב בלתי מאוישים שהיא מבעליה, בנימוק שלא הצליחה להשיג משקיע חיצוני ולפיכך אינה יכולה להמשיך לפעול
▪  ▪  ▪
מימון בסך 2.5 מ"ש

חברת מכשירי תנועה מבקשת (27.5.18) מבית המשפט המחוזי בנצרת למנות מפרק לחברת תעשיית רכב רובוטי. החברה מפתחת ומייצרת כלי רכב בלתי מאוישים המשמשים לביצוע משימות אבטחה ומוצרים נוספים במפעלה בנצרת עילית.
מכשירי תנועה, שהיא בעלת מניות בחברה, מציינת, כי נתנה לחברה מימון בסך 2.5 מיליון שקל והיא גם נושה שלה. לדבריה, מתכתובת דוא"ל בינה לבין מנכ"ל החברה, רונן פישמן, בחודש אפריל עולה, כי החברה היא חדלת פירעון. לחברה התחייבויות כספיות כלפי צדדים שלישיים וביניהם בנק ועובדים, ואין לה מקורות כספיים המאפשרים את המשך הפעלתה.
פישמן מסר בחודש שעבר, כי בהמשך לעידכון קודם מחודש אוגוסט אשתקד, המועד בו נתבקשו בעלי המניות לאשר הכנסת משקיע לחברה על-מנת להימנע מסגירתה, הוא נאלץ להודיע, כי הקרן הלוקסמבורגית FORTRESS HIGH TECH CAPITAL עימה חתמה החברה על הסכם השקעה בסך 4.1 מיליון דולר באוגוסט אשתקד, הודיעה לפני חודשיים לחברה על ביטול ההשקעה, שלושה ימים לפני תום המועד להשלמת ההשקעה.
לדברי פישמן, קיימת לחברה עילת תביעה נגד הקרן על הפרת הסכם, ואולם גם לכך נדרשים משאבים פיננסיים שאינם ברשות החברה. הוא מסר שבכוונתו להיפגש עם יו"ר הדירקטוריון, צבי נטע, על-מנת לבחון את עתידה של החברה. אולם לאחרונה התפטרו הן פישמן והן סמנכ"ל הכספים. הבקשה באמצעות עוה"ד אהוד שניידר ונתנאל פריד.

תאריך:  28/05/2018   |   עודכן:  28/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 צבי נטע
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים החליט למנוע ממחבלי חמאס הכלואים בבתי הסוהר לצפות בטורניר הכדורגל    "מי שדבק בתרבות של רצח וטרור - לא אמור ליהנות מתחרות ספורט בינלאומית"
איתמר לוין
ההרכב המורחב דחה שתי עתירות נגד התיקון לחוק יסוד הכנסת, המאפשר לכנסת להדיח - בהליך מיוחד וברוב מיוחס - חבר כנסת אם נקבע שיש במעשיו משום הסתה לגזענות או תמיכה במאבק מזוין נגד מדינת ישראל
איתמר לוין
"מי שחושב שאפשר להותיר את המצב כמות שהוא - איננו מבין שהדברים זזים בכיוון לא טוב"    נאור: יש ליישם את מתווה האו"ם בנושא המסתננים    נוה: להקשות על ביטול חוקים במקום פסקת ההתגברות
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים קורא לשר לביטחון הפנים שלא להאריך את כהונת המפכ"ל מעבר לנובמבר    "יש להודיע כבר כעת ולהתחיל להיערך למציאת מפכ"ל חדש"
יצחק דנון
חברת אנ.ג'י סופט תובעת 2.5 מיליון שקל ממשה לרמן, בעלי של חברת כרם ג'יי.וי.אם סופטוויר, בטענה להפרת זכויות בשימוש בתוכנת JVM שפיתחה ומכרה לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il